DB öljypohjan tiiviste
+2
outsider
25D
6 posters
Sivu 1 / 1
DB öljypohjan tiiviste
Mistähän materiaalista olisi paras tehdä öljypohjan tiiviste 25D:hen?
Edellinen siellä oli jotakin mustaa ohutta kalvoa, nyt pitäis saada uusi tiiviste väsättyä.
Edellinen siellä oli jotakin mustaa ohutta kalvoa, nyt pitäis saada uusi tiiviste väsättyä.
25D- David Brown : 25D 1955
DBTCF:n jäsen nro : 97
Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 28
Paikkakunta : Kouvola
Vs: DB öljypohjan tiiviste
Alatiivistesarjan mukana saa tuon tiivisteen.
Mutta ,ainakin Biltemasta olen ostanut korkin oloista tiivistearkkia.Eri pakasuuksia ja kokoja löytynee.
Siitä vain leikkaaa sopivan.
Mutta ,ainakin Biltemasta olen ostanut korkin oloista tiivistearkkia.Eri pakasuuksia ja kokoja löytynee.
Siitä vain leikkaaa sopivan.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB öljypohjan tiiviste
En tiedä mitä siinä on mahtanut uutena olla, mutta aika usein nuo öljypohjan tiivisteet on paksuhkoa ja pehmyttä materiaalia. Toisaalta kyllä nykyiset tuubitavaratkin on kuulemma päteviä aineita. Pitää vaan onnistua levittämään tasainen nauha että tulee hyvä kontakti koko piirille.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: DB öljypohjan tiiviste
Siinähän on alumiininen öljypohja joten pitänee ihan pelkällä massalla.
Eri asia jos öljypohja on millipeltiä ja kiristetään epätasaisesti kiinni = vääntyy herkästi ja silloin ei pelkkä tiivistemassa auta, vaan korkkitiiviste.
Eri asia jos öljypohja on millipeltiä ja kiristetään epätasaisesti kiinni = vääntyy herkästi ja silloin ei pelkkä tiivistemassa auta, vaan korkkitiiviste.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: DB öljypohjan tiiviste
Kerran on jäänyt peltinen öljypohja vuotamaan massalla ja kerran jakopään koppa,vaikka osat oli bräkleenillä puhdistettu niin hyvin kuin ikinä osasin.taavettimies kirjoitti:Siinähän on alumiininen öljypohja joten pitänee ihan pelkällä massalla.
Eri asia jos öljypohja on millipeltiä ja kiristetään epätasaisesti kiinni = vääntyy herkästi ja silloin ei pelkkä tiivistemassa auta, vaan korkkitiiviste.
Noihin laitan nykyisin kyllä tiivisteen.
On niin iso homma ottaa uudelleen irti jos on sikaflexillä kiinni.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB öljypohjan tiiviste
Peltikopista pitää aina koputella kiinnityspulttien kohdat hieman "ulos" , jotta kiristyminen tapahtuisi ensin pulttien väliltä, ja vasta viimeksi pultin kohdalta tiivistepinta kohtaa toisen.
Ylikiristystä peltikoppiin ei saa tehdä, vaan momentti lienee luokkaa 10-20Nm
Ylikiristystä peltikoppiin ei saa tehdä, vaan momentti lienee luokkaa 10-20Nm
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: DB öljypohjan tiiviste
Itte laitan aina tiivisteen enkä mitään massoja,jos sitten lisäksi pitää laittaa jotain se on erijuttu;TAI jos muu johonkin ei edes käy ja pitää olla massaa.
Itte aukasin aikoinaa 850 DB.n kaikki luukut alapuolelta ja putsailin ja vaihoin öljyt ja tein tiivistepaperista kaikki tiivisteet ja pitäny on senjälkee.
Puhdistaa vaan hyvin ja tekee samanoloset tiivarit niin avot,mulla oli viel toisen purkukoneen alaluukut ja pohjat niin voin tehä tiivarit jo ennen kun aloin mitää purkamaan niin homma kävi hyvin ja nopeesti
Natikassa olis sama homma muyt siel on peltipohja ja se kyl vaatii varmaa korkkitiivarin,mistä lie saa ja mitä se maksaa ja miks se on niin kallis heeh!
Itte aukasin aikoinaa 850 DB.n kaikki luukut alapuolelta ja putsailin ja vaihoin öljyt ja tein tiivistepaperista kaikki tiivisteet ja pitäny on senjälkee.
Puhdistaa vaan hyvin ja tekee samanoloset tiivarit niin avot,mulla oli viel toisen purkukoneen alaluukut ja pohjat niin voin tehä tiivarit jo ennen kun aloin mitää purkamaan niin homma kävi hyvin ja nopeesti
Natikassa olis sama homma muyt siel on peltipohja ja se kyl vaatii varmaa korkkitiivarin,mistä lie saa ja mitä se maksaa ja miks se on niin kallis heeh!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» Nostolaite antaa periksi, mikä tiiviste? (korjattu, elämä on ihanaa)
» DB 995 :n ulosottoakslin tiiviste/tiivistäminen?
» 90-sarjalaisen tuulilasin tiiviste
» Venttiilikopan tiiviste liian iso DB 995
» 990 Selecta ulosottoakselin tiiviste vuotaa
» DB 995 :n ulosottoakslin tiiviste/tiivistäminen?
» 90-sarjalaisen tuulilasin tiiviste
» Venttiilikopan tiiviste liian iso DB 995
» 990 Selecta ulosottoakselin tiiviste vuotaa
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa