O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
2 posters
Sivu 1 / 1
O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
Editoin koneen myynti-ilmoituksen osien ostoilmoitukseksi. Vuosimallihaarukoinnin perusteella on vuosimallia 1960.
Jos löytyy tämmöiseen ysiviiskymppiseen heittämällä sopiva moottorilohko, niin saa tarjota.
Kiinnostusta olisi myös käyttöohjekirjalle, alkuperäiselle penkille ja ehkä myös jääketjuille
Nastola. nolla neljä nolla 5468kolme76
Jos löytyy tämmöiseen ysiviiskymppiseen heittämällä sopiva moottorilohko, niin saa tarjota.
Kiinnostusta olisi myös käyttöohjekirjalle, alkuperäiselle penkille ja ehkä myös jääketjuille
Nastola. nolla neljä nolla 5468kolme76
Viimeinen muokkaaja, nedlog pvm To Huhti 10 2014, 20:27, muokattu 5 kertaa
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
Onko lohkossa paha halkeama?
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
On, suht pahassa kunnossa. Hanan luota molempiin suuntiin halki, lisäksi ilmeisesti kulmissa. Massalla joskus paikkailtu, äsken rapsuttelin hanan luota vanhoja massoja pois ja paikkasin uudestaan, mutta ei taida kunnolla pitää. Pitäis ottaa ilmansuodattimen lisäksi ruiskupumppu pois, jos haluis yrittää parempaa korjausta. On vähän epämääräinen, kun on paikkausten päälle suihkittu maalia joskus. Jos pumpun irrottaa, niin onko vaikea saada ajoitus paikalleen?
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
Pumpun ajoitus ei kuulemma ole ongelma jos pumppua eikä moottoria pyöritä pumpun irrotuksen jälkeen. Sitä en tiedä että pitääkö 950:stä avata jakopään koppa ennen pumpun irrotusta. Ulospäin pullistumia on korjattu aika paljonkin hitsaamalla, mutta useimmten viimeinen silaus pitää tehdä jollakin paikka-aineella että korjaus alkaa kunnolla pitää. Yhden Zetorin lohkon olen parsinut nikkelipuikolla heftaamalla, mutta se on kärsivällisyyttä kysyvää hommaa. Jotkut on kuulemma tehneet niin, että ovat tavallisella Mig langalla ommelleet kylmänä pikku täppejä niin kauan, että halkeema on suunnilleen ummessa.
Lohko pitäisi passata 850, 950 ja nelipyttyisestä 880:sta ristiin.
Lohko pitäisi passata 850, 950 ja nelipyttyisestä 880:sta ristiin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: O: DB 950 Implematiciin moottorilohko/moottori, vm 1960
Ysiviiskymppiseen käypäistä lohkoa edelleen kaipaillaan, vaikkakin kevätajelun sai suoritettua kunnialla halkinaisellakin lohkolla
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Similar topics
» 880 Implematic nostolaitemysteeriö ?
» Päävirtakytkin 950 Implematiciin
» O: 11x28 takarenkaat 850 implematiciin
» O: 880 Implematic -62 moottori
» M: David Brown 950D vm. 1960
» Päävirtakytkin 950 Implematiciin
» O: 11x28 takarenkaat 850 implematiciin
» O: 880 Implematic -62 moottori
» M: David Brown 950D vm. 1960
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa