Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
+3
outsider
erkki
Tepi81
7 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Terve uutena taavetin omistajana ilmoittaudun joukkoon.
"Uusi" taavetti tuli lauantaina pihaan.
Yleiskunnoltaan kohtuullinen
Tyhjäkäynti ongelma vaan piinaa eli tyhjäkäyntiä ei käy muutakuin käsikaasulla säädettynä tosi kovalle ajoltaan ei mitään erikoista eli onko vika pumpussa jos on niin korjaus ehdotuksia.
Varusteina Jameksen 1-toiminen kauhakuormaaja kuva ohessa.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/839/h7np.jpg/
"Uusi" taavetti tuli lauantaina pihaan.
Yleiskunnoltaan kohtuullinen
Tyhjäkäynti ongelma vaan piinaa eli tyhjäkäyntiä ei käy muutakuin käsikaasulla säädettynä tosi kovalle ajoltaan ei mitään erikoista eli onko vika pumpussa jos on niin korjaus ehdotuksia.
Varusteina Jameksen 1-toiminen kauhakuormaaja kuva ohessa.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/839/h7np.jpg/
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Jos käynnistyy hyvin ja muuten pelaa niin kyllä vikaa pitää etsiä ruiskustuspumpun suunnalta. Ainoa ongelma on, että oire on oudolainen.
Käyntinopeutta säätää keskipakosäädin ja se kyllä tapaa reagoida kaasuvipuun todella herkästi läpi koko kierroslukualueen. Keskipakosäädin liikuttaa annosteluventtiilä hennon jousen välityksellä. Koko zydeemi tulee näkyviin kun ottaa pumpun päällä olevan kopan auki. Sitä ei kutenkaan kannata avata jos ei ole ostettuna uutta tiivistettä valmiiksi ja puhtaus on erittäin tärkeää.
Ehdotan, että katsot ulkopuolisen vivuston ensin, että se toimii hyvin ja lisää polttoaineeseen 1...2 % 2-tahtiöljyä ja ajele useita tunteja jotta näet vaikuttaako öljyn lisäys mitään. Jon ongelmana on annosteluventtiilin takertelu, se voi korjaantua kun paikat saa tehostettua voitelua.
Jos voitelu ei auta niin sitten on otettava pumpun koppa auki ja lähdettävä tutkimusmatkalle.
Käyntinopeutta säätää keskipakosäädin ja se kyllä tapaa reagoida kaasuvipuun todella herkästi läpi koko kierroslukualueen. Keskipakosäädin liikuttaa annosteluventtiilä hennon jousen välityksellä. Koko zydeemi tulee näkyviin kun ottaa pumpun päällä olevan kopan auki. Sitä ei kutenkaan kannata avata jos ei ole ostettuna uutta tiivistettä valmiiksi ja puhtaus on erittäin tärkeää.
Ehdotan, että katsot ulkopuolisen vivuston ensin, että se toimii hyvin ja lisää polttoaineeseen 1...2 % 2-tahtiöljyä ja ajele useita tunteja jotta näet vaikuttaako öljyn lisäys mitään. Jon ongelmana on annosteluventtiilin takertelu, se voi korjaantua kun paikat saa tehostettua voitelua.
Jos voitelu ei auta niin sitten on otettava pumpun koppa auki ja lähdettävä tutkimusmatkalle.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Ti Helmi 18 2014, 09:51, muokattu 1 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Terve.
Tiiviste tuli matkassa muutamien o-renkaiden kans. ja edellinen omistaja antoi saman 2-t öljy neuvon.
en keksiny vivustosta mitään erikoista vikaa. Sammutin on oikeassa asennossa. Voiko ilmavuoto aiheuttaa vastaavanlaista toimintaa? Mietin vain että tosiaan kun laittaa käsikaasulla suht korkeat kierrokset nekin seilaa välillä vähän.
Toinen "vika" tai ominaisuus on tuo nostolaitteiden herkkyys nostolaitteet toimii ylös ja alas 3cm alueella. loput on turhaa liikettä vivussa.
Tiiviste tuli matkassa muutamien o-renkaiden kans. ja edellinen omistaja antoi saman 2-t öljy neuvon.
en keksiny vivustosta mitään erikoista vikaa. Sammutin on oikeassa asennossa. Voiko ilmavuoto aiheuttaa vastaavanlaista toimintaa? Mietin vain että tosiaan kun laittaa käsikaasulla suht korkeat kierrokset nekin seilaa välillä vähän.
Toinen "vika" tai ominaisuus on tuo nostolaitteiden herkkyys nostolaitteet toimii ylös ja alas 3cm alueella. loput on turhaa liikettä vivussa.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Ilmavuodosta ei ole kysymys. Jos annosteluventtiilissä on kääntöliikkeessä jossain asennossa "tahmea" kohta, niin se riittää sekoittamaan käynnin. Kuormittamattoman moottorin nauttima polttoainemäärä on minimaalinen vaikka kierroksia olisi enemmänkin, siis annosteluventtiili on vain pikkuriikkisen raollaan ja siitä on tosi lyhyt matka nollasyöttöön eli sammumiseen. Vasta kun traktori pannaan töihin, eli siltä pyydetään voimaa ulos, keskipakosäätäjä painaa annosteluventtiilä isommalle. Äkkinäisellä kaasutuksella sen pitäsi saada paikallaan ollessakin pöläyttämään pikkasen nokea pakokaasun sekaan. Kokeile vaan voitelun tehoa.
Tuosta nostovivun herkkyydestä minulle on jäänyt mieleen kertomuksia, että vanhoista impleistä puuttuu usein joku jousi??? nostovivun alapäästä, josta vipu painaa tankoa, joka liikuttaa vivun kautta pumpun päällä olevaa venttiiliä.
Saat varmaankin pikapuoliin valaistusta asiaan asiantuntijoilta.
Tuosta nostovivun herkkyydestä minulle on jäänyt mieleen kertomuksia, että vanhoista impleistä puuttuu usein joku jousi??? nostovivun alapäästä, josta vipu painaa tankoa, joka liikuttaa vivun kautta pumpun päällä olevaa venttiiliä.
Saat varmaankin pikapuoliin valaistusta asiaan asiantuntijoilta.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Ti Helmi 18 2014, 09:52, muokattu 1 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Pitää opiskella pumppua. 50 synttärit jo viettäneeltä koneelta ei voi toki vaatia ihan täydellisyyttä mutta pyritään kevään mittaan parantelemaan sähköjä yms. Seuraava kysymys onkin että kuinka iso tuottoisen nokkapumpun ja minkä kokoisen säiliön vaatii jameksen etukuormaaja. Tällähetkellä yhteisellä hydraaliikalla toimii.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Koska kuormain on maatila -kaliberia, niin nokkapumpuksi riittää mielestäni 20 kuutiosenttinen ihan hyvin, säiliötä saisi olla ehkä kolmisenkymmentä litraa. Tavallisesti noita ajetaan traktorin pumpulla kun ei ole tarvetta urakkatahtiin. Isommalla pumpulla tulee kyllä käyttömukavuutta kun kuormain on ripeä pienilläkin kierroksilla. Takavetoiseen traktoriin alkuperäiskokoisin eturenkain nostokyvyn lisääminen on myös kannattavuuden rajamailla.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Tuohon käyntiongelmaan suosittelisin siirtopumpun uusimista tai korjaussarjaa vanhaan.
Samalla vois rassata tankilta tulevaa polttoaineputkea rautalangalla tai paineilmalla .
Samalla vois rassata tankilta tulevaa polttoaineputkea rautalangalla tai paineilmalla .
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Pari kysymystä taas.
Siirtopumppu mistä tilata siihen korjaussarja vai tilatakko uusi?
Vai onko järkeä ohittaa pumppu ja laittaa sähköinen pumppu suosiolla?
Siirtopumppu mistä tilata siihen korjaussarja vai tilatakko uusi?
Vai onko järkeä ohittaa pumppu ja laittaa sähköinen pumppu suosiolla?
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Taitaa nykyään saada koko siirtopumpun korjaussarjan hinnalla. Marjakangas, Pihlajaniemi, IKH, luulisin noista löytyvän.
Nykyisestä pumpusta saa jonkin käsityksen kun avaa ilmasuruuvia suodattimen päällä kun starttaa. Jos ilmausruuvin juorureikä spruuttaa polttoainetta iloisesti, niin siirtopumpussa on potku tallella.
Nykyisestä pumpusta saa jonkin käsityksen kun avaa ilmasuruuvia suodattimen päällä kun starttaa. Jos ilmausruuvin juorureikä spruuttaa polttoainetta iloisesti, niin siirtopumpussa on potku tallella.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Tilasin varmuuden välttämiseks uuden siirtopumpun jääköön vanha varaosiks jos ei helpota.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Kun vaihdat pumpun niin samalla kun imuputki on irti, niin se kannattaa kokeilla, että polttoainetta tulee putken täydeltä. Tukokset ei vanhoissa koneissa ole kovin harvinaisia.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Niin ja tarkista myös pumpun käyttötappi.
Muistaakseni 33mm alkuperäinen mitta.
Siitä on ollut kirjoittelua hiljattain foorumilla.
Jos on lyhentynyt niin hitsillä lisää.
Muistaakseni 33mm alkuperäinen mitta.
Siitä on ollut kirjoittelua hiljattain foorumilla.
Jos on lyhentynyt niin hitsillä lisää.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Täydet pisteet kyllä marjakankaalle toimitus nopeudesta uusi pumppu tuli vuorokaudessa jos sen huomenna sais paikoilleen.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Onko muuten kaikille käyntiongelmissa kärvisteleville ennakonsäätöruuvi niin itsestäänselvyys, ettei sitä kannata mainitakaan? Mulla meni pari hetkeä, ennen kuin hokasin sen vaikutuksen...
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
ööö ei.. en ymmärrä dieselistä kuin perusasiat ja taaveteista oon pihalla kuin marsu moottoripyörästä... Kuva ois mukava.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Pumpun alla on tuo säätöruuvi tai hana, tais olla niinpäin että ruuvi kiinni on kylmäkäynnistysasento ja auki ruuvattuna normaalitila... vaikutti omassa ainakin aika reippaasti käyntiin
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Juu, kyllä se pumpun mahapuolella oleva pikku hana on aukikierrettynä normaalitilassa ja jos haluaa parantaa kylmänä käyntiinlähtöä niin ruuvi ensin kiinni ja sitten starttaamaan.
Kun moottori käynnistyy niin sinistä savua riittää ja käynti on yhdenlaista röpötystä kun ajoitus on paljon myöhäisellä. Hanan avaamalla automaattisäätö alkaa toimia ja käynti palautuu normaaliksi. Kunnossa oleva pumppu kyllä antaa polttoainetta myös tyhjäkäynnillä vaikka ruiskustus on myöhäisellä, isoilla kierroksilla se alkaa röpöttää ja ampua putkessa.
Kun moottori käynnistyy niin sinistä savua riittää ja käynti on yhdenlaista röpötystä kun ajoitus on paljon myöhäisellä. Hanan avaamalla automaattisäätö alkaa toimia ja käynti palautuu normaaliksi. Kunnossa oleva pumppu kyllä antaa polttoainetta myös tyhjäkäynnillä vaikka ruiskustus on myöhäisellä, isoilla kierroksilla se alkaa röpöttää ja ampua putkessa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Niin ja eiköhän se ole silleen et jos ei tule siirtopumpulta polttoainetta niin eipä käy olleskan?
Ainakin meillä kävi niin kun oli pumpun käyttötappi kulunu niin ei lähteny käyntiin enää olleskaan ja toisenkeran kun oli suodattimet aivan tukossa niin samajuttu.
Jos dieseli kerta käy ja lähtee käyntiin niin kyl sillo on ruiskutuspumpussa jotain ongelmaa,epäilen kans sitä samaa tsydeemiä siellä kotelonalla?
Mullapa kävi niin kun uusin sen kaasutapin O-renkaat ja tiivarin että kas kävikin kauhean kovaa tyhjäkäyntiä,no ruuvasin käyntiä pienemmälle kun ei mun mielestä edes se jousi menny väärään reikään,nyt vaan tuntuu et vaatis pidemmän startttauksen ennenkun syttyy käyntii? mene ja tiedä?
Ainakin meillä kävi niin kun oli pumpun käyttötappi kulunu niin ei lähteny käyntiin enää olleskaan ja toisenkeran kun oli suodattimet aivan tukossa niin samajuttu.
Jos dieseli kerta käy ja lähtee käyntiin niin kyl sillo on ruiskutuspumpussa jotain ongelmaa,epäilen kans sitä samaa tsydeemiä siellä kotelonalla?
Mullapa kävi niin kun uusin sen kaasutapin O-renkaat ja tiivarin että kas kävikin kauhean kovaa tyhjäkäyntiä,no ruuvasin käyntiä pienemmälle kun ei mun mielestä edes se jousi menny väärään reikään,nyt vaan tuntuu et vaatis pidemmän startttauksen ennenkun syttyy käyntii? mene ja tiedä?
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Eli joutokäyntisäädin häsmäkkä oli vissiin kulunut nyt käy sentään tyhjäkäyntiä taas. + koneeseen tulee ilmeisesti täs keväämmällä ainakin yks mäntä+sylinteriputk+kannentiiviste+männänrenkaiden laittoa sen verran käynnistäes kolahtaa joku pytty mut osat on ainakin suhteellisen halpoja et ei senpuoleen.
tietämättömän ei tarvitsisi kyl raktoreita ostella aina tulee lisälaskua pikkusen mut sellaista elämä on.
tietämättömän ei tarvitsisi kyl raktoreita ostella aina tulee lisälaskua pikkusen mut sellaista elämä on.
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Älä välitä meillä kun tää paikka on perikuntana niin ite tässä asun ja joudun kaikki trekee/maksaa veli ei puutu niihin.
Eli jos puita meinaan ajaa tai lumitöitä tehä niin ite saa koneet laittaa vaikka omia ei ookkaan,ei sekään pidemmän päälle kivaa oo.
Helpompi ois muualle mennä asumaan mutta eipä voi sitten tehä mitään kerros/rivitönössä!
Eli jos puita meinaan ajaa tai lumitöitä tehä niin ite saa koneet laittaa vaikka omia ei ookkaan,ei sekään pidemmän päälle kivaa oo.
Helpompi ois muualle mennä asumaan mutta eipä voi sitten tehä mitään kerros/rivitönössä!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Millä toimenpiteellä tyhjäkäynti löytyi? Pumpussa ei itsessään ole joutokäynnin säädölle erityistä mekanismia muuta kuin kannessa oleva stoppariruuvi, jolla saa säädettyä kaasuvivun minimiasetuksen.
Joo, se on vanhojen ajoneuvojen kanssa aina sellaista, että laitettavaa löytyy. Mitä enempi laittaa, sen enemmän kuluu fyrkkaa. Harrastuksen kehittymisen myötä kasvaa aina myös hyvä vainu sille, miten jonkun kohdan saa kunnostettua edullisemmin. Täälläkin on ollut aikaisemminkin keskustelua siitä, että jos moottorissa on huonot puristukset niin onko soveliasta vain hiaista venttiilit vai tehdä täysi kansiremontti tai kenties hoonata pytyt ja laittaa uuden männänrenkaat, vai vaihtaa kokonaan uudet männät renkaineen, vai vaihtaa putket ja männät tai porata sylinterit ja kannattaako suosista käyttää kampi hiomolla ja laittaa laakerit ja öljypumppu uusiksi sekä samalla uusia kytkin, jos putkien vaihdossa lohkosta löytyy syöpymiä, niin kannattaako etsiä parempi lohko ennen remppaan ryhtymistä. Tässäkin kysymyksessä on toisen pään koulukunta sitä mieltä, että huonotkin puristukset riittää kun moottorin saa hehkun kanssa käyntiin, toisen pään koulukunta sanoo, että ainoastaan täysi koneremontti on oikea toimenpide ja osa löytää ratkaisunsa siltä väliltä. Sitten kun puhutaan kunnostamisesta, käyttöentisöinnistä ja ensisöinnistä, laajenee näkemysten, kustannusten ja työtuntien kirjo vielä paljon.
Joo, se on vanhojen ajoneuvojen kanssa aina sellaista, että laitettavaa löytyy. Mitä enempi laittaa, sen enemmän kuluu fyrkkaa. Harrastuksen kehittymisen myötä kasvaa aina myös hyvä vainu sille, miten jonkun kohdan saa kunnostettua edullisemmin. Täälläkin on ollut aikaisemminkin keskustelua siitä, että jos moottorissa on huonot puristukset niin onko soveliasta vain hiaista venttiilit vai tehdä täysi kansiremontti tai kenties hoonata pytyt ja laittaa uuden männänrenkaat, vai vaihtaa kokonaan uudet männät renkaineen, vai vaihtaa putket ja männät tai porata sylinterit ja kannattaako suosista käyttää kampi hiomolla ja laittaa laakerit ja öljypumppu uusiksi sekä samalla uusia kytkin, jos putkien vaihdossa lohkosta löytyy syöpymiä, niin kannattaako etsiä parempi lohko ennen remppaan ryhtymistä. Tässäkin kysymyksessä on toisen pään koulukunta sitä mieltä, että huonotkin puristukset riittää kun moottorin saa hehkun kanssa käyntiin, toisen pään koulukunta sanoo, että ainoastaan täysi koneremontti on oikea toimenpide ja osa löytää ratkaisunsa siltä väliltä. Sitten kun puhutaan kunnostamisesta, käyttöentisöinnistä ja ensisöinnistä, laajenee näkemysten, kustannusten ja työtuntien kirjo vielä paljon.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Just sitä stopruuvia käänsin enempi ulos niin käynti hiljeni,en tosiaan ymmärrä mikä sen sit teki koska yksi ja ainut reikä oli kulunu missä se jousi siel sisäl oli,jollei se jousi sitten ole joteskin venähtäny siinä kun irtiotti?
Samalla totesin että pakkosyöttöruuvi on sitten jumittunu kiinni siihen asentoon että ei oo päällä,ei lähteny edes penkissä vääntämällä pyörii,varmaan vesi valunu alimmaisee kohtaa ja ruostunu kiinni?
En sitte viittiny koko osaa murjoa kun ei ole samanlaista tilalle,900 Taavin pumpussa se osa ei ollukkaa sit sama jostai syystä? ja muistaakseni se kaasutappikin oli erilainen,että osaa ne tehä erilaisia vaikka päälisinpuolin oliskin ihan samanlainen
Samalla totesin että pakkosyöttöruuvi on sitten jumittunu kiinni siihen asentoon että ei oo päällä,ei lähteny edes penkissä vääntämällä pyörii,varmaan vesi valunu alimmaisee kohtaa ja ruostunu kiinni?
En sitte viittiny koko osaa murjoa kun ei ole samanlaista tilalle,900 Taavin pumpussa se osa ei ollukkaa sit sama jostai syystä? ja muistaakseni se kaasutappikin oli erilainen,että osaa ne tehä erilaisia vaikka päälisinpuolin oliskin ihan samanlainen
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Pumppu oli säädetty todella aikaiselle ilmeisesti käynnistys ongelmien. Eli nyt pumppu on säädetty kohdilleen
Ja ilmeisesti keskipakosäädin(tms) oli kulunut naapurissa oli huollossa.
Itse olen sitä koulukuntaa että en aio miljoonaa vanhaan koneeseen upottaa et jos 500€ tietämil sais tuosta taas käyttöesineen niin sitte muut pikku hifistelyt joutaa tehdä ajankans.
Ja ilmeisesti keskipakosäädin(tms) oli kulunut naapurissa oli huollossa.
Itse olen sitä koulukuntaa että en aio miljoonaa vanhaan koneeseen upottaa et jos 500€ tietämil sais tuosta taas käyttöesineen niin sitte muut pikku hifistelyt joutaa tehdä ajankans.
Viimeinen muokkaaja, Tepi81 pvm Ke Kesä 18 2014, 21:20, muokattu 1 kertaa
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
Ruiskutus säädetään myöhäiselle kun halutaan parempi kylmäkäynnistys.
Öljypohja irti ja kansi pois niin pääset näkemään mikä siellä on sisäpuolella tilanne. Jos koneessa on ollut yksi kuseva suutin ja sillä on ajettu vaan sitkeästi niin mäntä voi tosiaan olla valmis. Samaten, jos käynnistykseen on ollut tapana spruuttailla kunnon tömäyksiä pilottia, voi olla renkaiden välisiä kannaksia rikki ja renkaita poikki. Veikkaan, että tuosta saa aurauspelin pikku budjetilla jos ei tarvita kuin yksi mäntä. Ylistaron suunnalta löytyy hyvin osia, uusia ja käytettyjä.
Hehkua siinä ei ole tainnut olla edes lisävarusteena saatavana. Te-se-itse ratkaisu on kuumailmapuhallin ja imupuolelle tehty reikä, josta pääsee puhtaltamaan kuumaa kun starttaa.
Öljypohja irti ja kansi pois niin pääset näkemään mikä siellä on sisäpuolella tilanne. Jos koneessa on ollut yksi kuseva suutin ja sillä on ajettu vaan sitkeästi niin mäntä voi tosiaan olla valmis. Samaten, jos käynnistykseen on ollut tapana spruuttailla kunnon tömäyksiä pilottia, voi olla renkaiden välisiä kannaksia rikki ja renkaita poikki. Veikkaan, että tuosta saa aurauspelin pikku budjetilla jos ei tarvita kuin yksi mäntä. Ylistaron suunnalta löytyy hyvin osia, uusia ja käytettyjä.
Hehkua siinä ei ole tainnut olla edes lisävarusteena saatavana. Te-se-itse ratkaisu on kuumailmapuhallin ja imupuolelle tehty reikä, josta pääsee puhtaltamaan kuumaa kun starttaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Käyntiongelma David Brown 950 implematic vm 61
soitanko jokaiseen ylistaron liikkeeseen vai muistatko firman nimeä ylistaros?
Tepi81- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 20
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» David Brown implematic -63
» David Brown 880 Implematic
» David Brown 950 Implematic
» David Brown 850 implematic-entisöinti
» david brown 850 implematic vm62
» David Brown 880 Implematic
» David Brown 950 Implematic
» David Brown 850 implematic-entisöinti
» david brown 850 implematic vm62
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa