International 474 polttoaineen saantiongelma
Sivu 1 / 1
International 474 polttoaineen saantiongelma
Toivottavasti joku asiantunteva voisi auttaa mystisessä viassa. Kyseessä otsikon natikka -73 jossa polttoaineen saannissa jotain hämminkiä. Vaikuttaisi jonkinlaiselta ilma-ongelmalta.
1. Ilmaaminen suodattimien ilmausruuvista ei onnistu. kun ruuvin avaa, niin polttoainetta ei tule, tankki melkein täynnä ja erillistä siirtopumppua tai käsipumppua tässä ei ilmeisesti ole. Mistähän johtuu että polttoainetta ei tule ollenkaan? Ruiskutuspumpultakin pitäisi löytyä ilmausruuvi mutta ei löydy ollenkaan.
2. Erittäin pitkien starttausten jälkeen lähtee vaivoin käyntiin pakkosyöttöä ja kaasua käyttäen ja kun on käynnissä niin toimii oikein hyvin/normaalisti. Käynnin jälkeen kun sammuttaa niin lähtee samantien heti hyvin käyntiin, kun pidemmän aikaa seisoo niin ei käynnisty millään - ihan selkeästi ei saa polttoainetta kun savua putkesta ei tule ollenkaan, eriittäin pitkän starttauksen jälkeen kun alkaa tulemaan niin alkaa käynnistymään samantien. Vaikuttaisi siltä että saa ilmaa kun seisoo jonkin aikaa, voiko olla mahdollista?
3. Kun on käynnissä niin poltoaineen suodattimien alla olevista lasikupeista näkyy selvästi liikkuvaa ilmaa ja ilmakuplia, onko se normaalia. Kovemman ajon jälkeen ilmaa ei näy niin paljoa, aivan vähän.
Kiitos kaikista vinkeistä ja neuvoista ilmaukseen ja vian ratkaisemiseen, aiemmin natikka on käynnistynyt erittäin hyvin ja vastaavia ongelmia ei ole ollut.
1. Ilmaaminen suodattimien ilmausruuvista ei onnistu. kun ruuvin avaa, niin polttoainetta ei tule, tankki melkein täynnä ja erillistä siirtopumppua tai käsipumppua tässä ei ilmeisesti ole. Mistähän johtuu että polttoainetta ei tule ollenkaan? Ruiskutuspumpultakin pitäisi löytyä ilmausruuvi mutta ei löydy ollenkaan.
2. Erittäin pitkien starttausten jälkeen lähtee vaivoin käyntiin pakkosyöttöä ja kaasua käyttäen ja kun on käynnissä niin toimii oikein hyvin/normaalisti. Käynnin jälkeen kun sammuttaa niin lähtee samantien heti hyvin käyntiin, kun pidemmän aikaa seisoo niin ei käynnisty millään - ihan selkeästi ei saa polttoainetta kun savua putkesta ei tule ollenkaan, eriittäin pitkän starttauksen jälkeen kun alkaa tulemaan niin alkaa käynnistymään samantien. Vaikuttaisi siltä että saa ilmaa kun seisoo jonkin aikaa, voiko olla mahdollista?
3. Kun on käynnissä niin poltoaineen suodattimien alla olevista lasikupeista näkyy selvästi liikkuvaa ilmaa ja ilmakuplia, onko se normaalia. Kovemman ajon jälkeen ilmaa ei näy niin paljoa, aivan vähän.
Kiitos kaikista vinkeistä ja neuvoista ilmaukseen ja vian ratkaisemiseen, aiemmin natikka on käynnistynyt erittäin hyvin ja vastaavia ongelmia ei ole ollut.
s157431- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 1
Similar topics
» Polttoaineen kulutuksesta
» O: Polttoaineen paluukisko 996
» international b275
» international B 275 kansiongelmat
» International 684 hytti
» O: Polttoaineen paluukisko 996
» international b275
» international B 275 kansiongelmat
» International 684 hytti
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa