1390
3 posters
Sivu 1 / 1
1390
Juu, katkesi tuon perintökalun ajopuolen vetoakseli kytkimestä taaksepäin keväällä, vasta nyt kerkisi koppia nostamaan pois ja ihmettelemään mitä tapahtui.
Oli vähän liikaa Jukon 3m hinattava kylvökone tuplakokoisilla säiliöillä, sammui monesti täysiltä kierroksilta avo-ojamailla kun koneen sivupyörä putosi lopetusvakoon.. tulos tuossa sitten.
Muokatulla etuakselillakaan ei kauan kerinnyt ajamaan..
Oli vähän liikaa Jukon 3m hinattava kylvökone tuplakokoisilla säiliöillä, sammui monesti täysiltä kierroksilta avo-ojamailla kun koneen sivupyörä putosi lopetusvakoon.. tulos tuossa sitten.
Muokatulla etuakselillakaan ei kauan kerinnyt ajamaan..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390
Mikä muokattu etuakseli? Saa varmaa uusia ton ulos-oton aksilanki, tai ainaki hioa, onko osat jo löytyny?
ValtraValmet- David Brown : 1210
Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 27
Paikkakunta : LEHTIMÄKI/alajärvi
Vs: 1390
ValtraValmet kirjoitti:Mikä muokattu etuakseli? Saa varmaa uusia ton ulos-oton aksilanki, tai ainaki hioa, onko osat jo löytyny?
Tarkkasilmäinen taavituntija voi huomata ettei ole normi 1390 etuakseli tuossa, ohjaussylinteri niissä sivulla traktorin suuntaisesti. Tuossa on 1690 mallin akseli. Ei kummempia.
En ole etsinyt osia vielä, piti vaan aukaista tuo laitos että näkisi mitä tapahtui siellä piilossa. Laittelee joskus..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390
Pitäs itekki tollae asentaa 1210, toi oma o jo aika väljä paska.
ValtraValmet- David Brown : 1210
Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 27
Paikkakunta : LEHTIMÄKI/alajärvi
Vs: 1390
ValtraValmet kirjoitti:Pitäs itekki tollae asentaa 1210, toi oma o jo aika väljä paska.
Joo, pulmana just sivuasenteisessa sylinterissä akselin pituussuuntainen klappi, se kertautuu sitten jos raidetangonpäät hieman kuluneet, ja vauhtia vähän reippaammin.. Tulee kiire siellä ratinkääntäjällä rattorin määrätessä suuntaa..
Kylvöissä piti ohjata aiemmin melkoisesti, nyt keväällä aika suoraan meni ennenkuin....
-86 mallisissa pikkutakavedoissa hyvä etuakseli, 1394 on kahdella poikittaissylinterillä. Harmi kun tuon hukkasin..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390
Joo seo aika paha ku ottaa mottuu 70 vauhis. Mää sen akselin otin irti ja sorvailin prikkoja väliin nii ei oo edestakasta klappia enää.
ValtraValmet- David Brown : 1210
Viestien lukumäärä : 297
Ikä : 27
Paikkakunta : LEHTIMÄKI/alajärvi
Vs: 1390
Aika reipas vauhti, hyvä noinkin kun viitsii tehdäValtraValmet kirjoitti:Joo seo aika paha ku ottaa mottuu 70 vauhis. Mää sen akselin otin irti ja sorvailin prikkoja väliin nii ei oo edestakasta klappia enää.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1390
Älkee ajakee niin lujaa rattorilla. Pystyy käymään tosi kehnosti.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5086
Similar topics
» DB 1390 -83 Kierroslukumittari
» DB 1390 Hydraulisuodatin
» DB 1390
» 1390
» 1394 Napojen ja tasauspyörästön öljyt?
» DB 1390 Hydraulisuodatin
» DB 1390
» 1390
» 1394 Napojen ja tasauspyörästön öljyt?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa