Taavetin konepellin maalipinta !
4 posters
Sivu 1 / 1
Taavetin konepellin maalipinta !
Terve taavettitallilaiset !
Maalasin tuossa viime kesänä konepellin ja hytin +lokasuojat. Tänään huomasin että konepellin maalipintaan päälle, on tullut
halkeimia ja maali irronnut muutamasta kohdasta. Värinä käytin traktorimiehen maaleja. Mistään muualta ei maali ole irtoillut
kuin muutamasta kohdasta savupiipun luota,semmoisia pikku läiskiä. Laitoin pohjatyön jälkeen kunnon pohjamaalin+ muutaman kerran
pintamaalia. Tekisiköhän lämpö tepposta ?
Maalasin tuossa viime kesänä konepellin ja hytin +lokasuojat. Tänään huomasin että konepellin maalipintaan päälle, on tullut
halkeimia ja maali irronnut muutamasta kohdasta. Värinä käytin traktorimiehen maaleja. Mistään muualta ei maali ole irtoillut
kuin muutamasta kohdasta savupiipun luota,semmoisia pikku läiskiä. Laitoin pohjatyön jälkeen kunnon pohjamaalin+ muutaman kerran
pintamaalia. Tekisiköhän lämpö tepposta ?
aikaveijo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 60
Vs: Taavetin konepellin maalipinta !
saattaapi lämpökin vähä vaikuttaa mutta epäilen että pohjaan on jääny jotain likaa ja maali ei ole kunnolla tarttunut.ei paljon öljyn sekasta tartte,niin eipä pysykkään maalit.
harrastaja- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 153
Vs: Taavetin konepellin maalipinta !
aikaveijo kirjoitti:Terve taavettitallilaiset !
Maalasin tuossa viime kesänä konepellin ja hytin +lokasuojat. Tänään huomasin että konepellin maalipintaan päälle, on tullut
halkeimia ja maali irronnut muutamasta kohdasta. Värinä käytin traktorimiehen maaleja. Mistään muualta ei maali ole irtoillut
kuin muutamasta kohdasta savupiipun luota,semmoisia pikku läiskiä. Laitoin pohjatyön jälkeen kunnon pohjamaalin+ muutaman kerran
pintamaalia. Tekisiköhän lämpö tepposta ?
Mulle kävi noin kun maalasin 1690 lokasuojat, se alkuperäinen maali jotenkin hylkii uutta! Kuulemma hiottava poies kokonaan..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: Taavetin konepellin maalipinta !
Tai ruiskutettava kunnon eristemaalikerros ennen uutta väriä...... ( ehkä happopohja, ja sitten pohjaväri, ja vielä hiontaväri, ennen pintakerrosta..... )
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Taavetin konepellin maalipinta !
jusape kirjoitti:Tai ruiskutettava kunnon eristemaalikerros ennen uutta väriä...... ( ehkä happopohja, ja sitten pohjaväri, ja vielä hiontaväri, ennen pintakerrosta..... )
Yskis, kröh.. ei jaksa noita juttuja, ihan työkoneita nuo taavit mulle on.. Ei kerkiä noita hifistelyjä tekemään, mutta hyvä neuvo muille ihmettelijöille..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: Taavetin konepellin maalipinta !
Noin se on tehtävä, jos akryylin päälle meinaa 2-K maalia, ehkä jopa 1-K maalilla, riippuu maaleista..... Samoin pulveri ja sellumaalit todennäköisesti vaatii omat juttunsa, hyvään lopputulokseen, jos esim. 2-k väriä päälle meinaa..........
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» 1294 konepellin stopparit?
» 990 konepellin "vauhtiviivat"uupuu
» 1490 4WD konepellin korjaus
» Taavetin metsäominaisuudet
» konepellin kärkipala 1390:iin (pellistä)
» 990 konepellin "vauhtiviivat"uupuu
» 1490 4WD konepellin korjaus
» Taavetin metsäominaisuudet
» konepellin kärkipala 1390:iin (pellistä)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa