Nostolaite rikki
2 posters
Sivu 1 / 1
Nostolaite rikki
Nostolaitteen säätö-/purkuongelma. En saa nostotankoa purettua perästä pois. Nostosylinteriltä tuleva puolikuunmuotoinen rauta on poikki, ei sovi lähtemään irti. Onko kenelläkään säätö-/purkukuvia? Kyseessä on 1390 vm. -84
siirretään parempaan paikkaan -massikka_mies-
siirretään parempaan paikkaan -massikka_mies-
Tuavetti- Viestien lukumäärä : 2
Vs: Nostolaite rikki
http://www1.caseih.com/northamerica/PartsService/Pages/search.aspx
Kurkkaappa täältä https://webparts.pvassociates.net/cnh/launch.php?DealerID=PVA-9SYXB-5VB3&DataSet=001CSIH
Kurkkaappa täältä https://webparts.pvassociates.net/cnh/launch.php?DealerID=PVA-9SYXB-5VB3&DataSet=001CSIH
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Nostolaite rikki
Ei tosiaan sovi lähtemään,jos et ota oikeanpuolista pukkiaki irti,se venttiilipesä on kiinni siinä pukissa,joudut käyttämään koko roskaa ainakin raollaan,kokonaan ei välttämättä tarvi irrottaa,mutta ei se pääse kääntymään ja perääntymään,jos et etupuolelta pura irti käyttövipukoppaa ja tankoa,sekä niitä kahta pulttia,millä on paineputket venttiilipesän päässä kiinni.
Siitä päältä tietenki pesään menevä pudotusventtiili pitää ottaa myös pois.
Lisäksi siitä takasillan ja ronkan välisssä olevaa pultti,lukkomutteriyhistelmää pitää löysätä,että paluuöljyn putki perääntyy tilastaan,se on kartiolla siinä venttiilipesän kyljessä,ja ei vaadi muuta toimenpidettä niiltäosin.
Mittaa mutterin päästä,paljonko tankoa on näkösillä ennen purkua,niin saat samaan säätöön,tarkoitan nostovuvun tankoa,missä on jousi ja pari holkkia ja mutteri päässä.
Jos käyttövipu on liian löysä,nyt on hyvä kiristää lisää kitkaa ja uusia vaikka uudet kitkapinnat siihen käyttövipukoppaan,mikä on takasillan ja tankin välissä.,se on kuusioruuvilla kiinni,taisi olla kolmella,ja vaatii käsikopelolla irroittamaan sen takimaisen,sinne ei juuri nää,tankki ja vaihteiston kylki niin lähellä,kyllä se sieltä pois tulee kohtuella.
Siitä päältä tietenki pesään menevä pudotusventtiili pitää ottaa myös pois.
Lisäksi siitä takasillan ja ronkan välisssä olevaa pultti,lukkomutteriyhistelmää pitää löysätä,että paluuöljyn putki perääntyy tilastaan,se on kartiolla siinä venttiilipesän kyljessä,ja ei vaadi muuta toimenpidettä niiltäosin.
Mittaa mutterin päästä,paljonko tankoa on näkösillä ennen purkua,niin saat samaan säätöön,tarkoitan nostovuvun tankoa,missä on jousi ja pari holkkia ja mutteri päässä.
Jos käyttövipu on liian löysä,nyt on hyvä kiristää lisää kitkaa ja uusia vaikka uudet kitkapinnat siihen käyttövipukoppaan,mikä on takasillan ja tankin välissä.,se on kuusioruuvilla kiinni,taisi olla kolmella,ja vaatii käsikopelolla irroittamaan sen takimaisen,sinne ei juuri nää,tankki ja vaihteiston kylki niin lähellä,kyllä se sieltä pois tulee kohtuella.
Vieraili- Vierailija
Similar topics
» 1210 jostain rikki?
» 1394:n virtalukko rikki?
» 990 Selecta hydrauliikan suodatin rikki
» DB 950 nostolaite
» case 1594 nostolaite ei toimi kunnolla
» 1394:n virtalukko rikki?
» 990 Selecta hydrauliikan suodatin rikki
» DB 950 nostolaite
» case 1594 nostolaite ei toimi kunnolla
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa