Foorumin hakukoneen käyttö - kommentti
Sivu 1 / 1
Foorumin hakukoneen käyttö - kommentti
Taavettimies kirjoitti asiallisen muistutuksen hakukoneen käytöstä sivuilta ja myös yleisemmin Googlehausta (tein tästä uuden keskustelun kun en halunnut sotkea itse asiaa ja kommentoida sinne jatkoksi).
Eli siis kannattaa todellakin käyttää hakua. Näillä sivuilla on kyllä sivuttu niin montaa erilaista asiaa, että on ihme jos niistä ei löydy vastauksia mieltä sillä hetkellä painaviin asioihin. Ja tosiaan, vastaus löytyy silloin heti eikä ole kiinni sivuvierailuista.
Itse olen niitä käyttänyt. Hauskana anekdoottina voisi kertoa että useamman kuin kerran on käynyt hakua tehdessä, että ainut relevantti viittaus on ollut taavettitallin sivuille. Huvittavinta on ollut että eräänkin kerran viitteen kirjoittajana on ollut mattkau. Ympyrä sulkeutuu
Eli siis kannattaa todellakin käyttää hakua. Näillä sivuilla on kyllä sivuttu niin montaa erilaista asiaa, että on ihme jos niistä ei löydy vastauksia mieltä sillä hetkellä painaviin asioihin. Ja tosiaan, vastaus löytyy silloin heti eikä ole kiinni sivuvierailuista.
Itse olen niitä käyttänyt. Hauskana anekdoottina voisi kertoa että useamman kuin kerran on käynyt hakua tehdessä, että ainut relevantti viittaus on ollut taavettitallin sivuille. Huvittavinta on ollut että eräänkin kerran viitteen kirjoittajana on ollut mattkau. Ympyrä sulkeutuu
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Similar topics
» Foorumin hakukoneen käyttö
» Foorumin kaatuilu?
» Foorumin etusivun ulkonäkö
» Puolipuristimen käyttö
» Kytkimen käyttö.
» Foorumin kaatuilu?
» Foorumin etusivun ulkonäkö
» Puolipuristimen käyttö