Traktor Power video
4 posters
Sivu 1 / 1
Traktor Power video
Tämmöstä harrastaa Ruåttinmaalla ihan tuossa lahen toisella puolen. Ihme että kaikki hengissä (tai mistäpä minä tiedän). Näky sinne partyyn yks DB ysisatanenkin olevan menossa, mutta ei havaintoa alun jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=T7WPDNyi8A4
https://www.youtube.com/watch?v=T7WPDNyi8A4
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Vs: Traktor Power video
Kyllä tuo irrotuspuuha oli semmoistakin tunarointia, että melkein tympi jo kattella päältä. Kun on riittävän monta kertaa ollut upoksissa, niin oppii sen läksyn, että kun pyörä sutii, niin lopeta se ruovittaminen heti, niin on paljon helpompi keksiä keino jolla pääsee pois pinteestä.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
KONEKANSAN puolelle toi oli linkattu muutama päivä aiemmin, kyl jos jumitilanne alkaa tulla päälensä, niin heti riittävästi apuvoimia jeesaamaan, eikä epätoivoisin konstein yrittää , ja samalla upottaa entistä syvemmälle .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Saivathan harrastaa kokorahan edestä.
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Pakko myöntää...... Joskus 90-luvulla kun offroadia harrastin, Blazer kulkineena ja jossain suolla kun mentiin, niin upposhan se raskas, 2600kg lahna sinne.... vaikka helmakorkeus oli liki metrissä ja sisätilan lattiakorkeus yli metrin, niin sen 10-15cm oli vettä jalkatilassa......
Tahia ja kuraa piti roiskia niin kauan kun värkki hiukankaan liikkui ( suljettu alie, ilta-yösafari porukalla metsässä , 20 autokuntaa, ja ehkä pari olutta olin ottanut ) .... seuraavana päivänä käytiin hakemassa pois, 2 vinssein varustettua autoa oli apuna, toinen vinssas suoraan sivulle et sai alla olleen kannon yli tulemaan ja toinen veti edestä kuralävestä pois......
Tahia ja kuraa piti roiskia niin kauan kun värkki hiukankaan liikkui ( suljettu alie, ilta-yösafari porukalla metsässä , 20 autokuntaa, ja ehkä pari olutta olin ottanut ) .... seuraavana päivänä käytiin hakemassa pois, 2 vinssein varustettua autoa oli apuna, toinen vinssas suoraan sivulle et sai alla olleen kannon yli tulemaan ja toinen veti edestä kuralävestä pois......
Joo, se on hauskaa niin kauan kun on vapaaehtoista. Sitten alkaa kismittään jos tienestit estyy, semmostakin sattuu, oon kuullu.
Siinä ensimmäisessä vinssauskuvassa olleeseen koppikoneeseen ei minua olisi saanut istumaan. Jos vaijeri ois katkennu, niin ois kuskin päätä viety jonnekkin. Tuskin se miehen vyön mittanen liinanpätkä siinä olisi vaimentimena toiminut. Oisin kyllä halunnut hyvän pätkän ketjua siihen väliin.
Siinä ensimmäisessä vinssauskuvassa olleeseen koppikoneeseen ei minua olisi saanut istumaan. Jos vaijeri ois katkennu, niin ois kuskin päätä viety jonnekkin. Tuskin se miehen vyön mittanen liinanpätkä siinä olisi vaimentimena toiminut. Oisin kyllä halunnut hyvän pätkän ketjua siihen väliin.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Piukassa pännissä oleva vaijeri on kyllä katketessaan melkoinen tapporuoska..... En kans haluis olla lähellä.....
Tuos on asiallisen oloinen suojaus, vaikkakin 60-luvulta.....
Tuos on asiallisen oloinen suojaus, vaikkakin 60-luvulta.....
Tuttua hommaa takavuosilta, nykyään erittäin harvoin.jusape kirjoitti:Pakko myöntää...... Joskus 90-luvulla kun offroadia harrastin, Blazer kulkineena ja jossain suolla kun mentiin, niin upposhan se raskas, 2600kg lahna sinne.... vaikka helmakorkeus oli liki metrissä ja sisätilan lattiakorkeus yli metrin, niin sen 10-15cm oli vettä jalkatilassa......
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa