Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
4 posters
Sivu 1 / 1
Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
Näyttäisi otsikon kulkine vuotavan polttoainetta syöttöpumpusta noista suutinputkiin tulevien banjoliitinten välistä joissa 2 prikkaa tiivisteenä, näyttäisi että ei mahdu vaihtamaan kahden koneen puolimmaisen putken prikkoja syöttöpumpun ollessa paikallaan, joten onko tuo pumppu semmoinen että käy vaan yhdessä asennossa paikalleen jos ei pyörittele pumppua eikä moottoria pumpun ollessa irti vai millainen kiinnitys tuossa on ettei mene ajoitukset sekaisin jos ottaa tuon pumpun irti noitten tiivisteprikkojen vaihtamiseksi?
Samaan syssyyn ajattelin jos vaihtaisi polttoainesuodattimet kun tihkuu näköjään myös suodattimen päällä olevan pultin juuresta niin uusisi nekin tiivisteet samalla, valuuko tankki tyhjäksi jos irrottaa nuo suodattimet kun mitään hanaa ei näytä linjastossa olevan jolla saisi katkaistua polttaineen tulon suodattimelle?
Samaan syssyyn ajattelin jos vaihtaisi polttoainesuodattimet kun tihkuu näköjään myös suodattimen päällä olevan pultin juuresta niin uusisi nekin tiivisteet samalla, valuuko tankki tyhjäksi jos irrottaa nuo suodattimet kun mitään hanaa ei näytä linjastossa olevan jolla saisi katkaistua polttaineen tulon suodattimelle?
Jussikka66- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
ei ainakaan punasissa 900 ja 850 mene jaot sekasin koska siinä käyttöakseli jossa kohta mihin vaan käy,irti on otettu ja takasin laitettu ja toiminu on.
Kyllä tankin alla pitäs olla lasinen sakkakuppi jossa sulkuhana,vai onko joku sen poistanu?
Suodattimet lie korkealla niin ei taida valua,oletko kattonu tankkiin onko tarvtta aineen vaihtoon? siinäpä se samalla tyhjentys niin sais putsattuakin,monesti vaan on kertyny jo rojua sinne.
Kyllä tankin alla pitäs olla lasinen sakkakuppi jossa sulkuhana,vai onko joku sen poistanu?
Suodattimet lie korkealla niin ei taida valua,oletko kattonu tankkiin onko tarvtta aineen vaihtoon? siinäpä se samalla tyhjentys niin sais putsattuakin,monesti vaan on kertyny jo rojua sinne.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
Implematic malleissa on sulkuhana polttoaineputkessa, Selectamatic malleissa ei. Jos sanoo 990, pitää heti perään kertoa, onko kyseessä Implematic vai Selectamatic.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
Jotenki nalkaa tuntua että mitä uudempaan Taavettiin mennään poistuu kaikki hyvä,eipä luulisi että polttoainehanakin on jo pois noinkin aikasin, eikä löydy Selectasta ohjausvaihteen öljyproppuakaan enää kuulemma,kovasti ovat muuttaneet käsityksi "huoltovapaampaan suuntaan kuten sittemmin kävi autoissakin joka ei ole kovin hyvä suuntaus,no minkäs teet...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
Epäilen ettei vuoda niistä banjojen teräsprikkatiivisteistä, vaan nestepään isosta O-renkaasta. 3kpl CAV DPA pumppua tänävuonna oon vasta tiivistellyt .......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Db990 syöttöpumpun banjoliitinten prikkojen vaihto
Niin tuokin kannattaa tarkistaa mistä vuoto tulee,monesti putkihommissa joutu ettimään vuotokohdan sentti sentiltä,nesteellä kun on kivoja taipumuksia hämätä etsijä.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» DB990 kampiakselitiivisteen vaihto
» Db990 siirtopumpun vaihto
» 1210 taavin syöttöpumpun irrotus!
» DB 950 syöttöpumpun vuoto
» DB 1200 syöttöpumpun öljymäärä
» Db990 siirtopumpun vaihto
» 1210 taavin syöttöpumpun irrotus!
» DB 950 syöttöpumpun vuoto
» DB 1200 syöttöpumpun öljymäärä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa