Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DB 950 syöttöpumpun vuoto

4 posters

Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra La Heinä 19 2014, 22:39

Mulla vuotaa kaasuvivun juuresta löpöä aika runsaasti.

DB 950 syöttöpumpun vuoto 13397063.t

Minkälainen operaatio on vivun vuodon korjaus?
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  sopanja Su Heinä 20 2014, 07:33

En nyt saanut tabletilla linkkiä kopioitua mutta katso tuolta info-osiosta "cav jakajapumpun polttoainevuodot", jos siitä olisi apua. Ei ole paha homma.


sopanja

Viestien lukumäärä : 261

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra Su Heinä 20 2014, 08:23

sopanja kirjoitti:En nyt saanut tabletilla linkkiä kopioitua mutta katso tuolta info-osiosta "cav jakajapumpun polttoainevuodot", jos siitä olisi apua. Ei ole paha homma.


Ok.


EDIT:

On muuten loistavat ohjeet. Sitten vaan tilaamaan tiivisteitä.
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra La Heinä 26 2014, 13:30

Tiivisteiden vaihto oli helppoa kun heinän teko, kiitos tämän sivun ohjeiden.

Suurin homma oli saada vanha kannentiiviste pois.


On kyllä hyvät ohjeet nimimerkki Jyryytin laittanu sivustolle.

Oli ne vanhat akseleiden O-renkaat ihan kun puuta.

DB 950 syöttöpumpun vuoto 13408686.t
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra Su Heinä 27 2014, 11:11

Siirtopumpun banjot vielä tiputtelee. Mikä ihmeen tiivistekoko niissä on? Kupariprikka ei pidä ja 3/8 USIT-tiiviste on liian suuri ja 1/4 liian pieni.


Vai onko niihin joku oma "taavimallin" tiiviste??
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  outsider Su Heinä 27 2014, 11:47

5/16 tuumakoko.
jollei löydy niin sitten pitää vain viilailla jostain sopiva.

Haasteellisia ne joskus on saada pitämään.

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra Su Heinä 27 2014, 12:53

outsider kirjoitti:5/16 tuumakoko.
jollei löydy niin sitten pitää vain viilailla jostain sopiva.

Haasteellisia ne joskus on saada pitämään.

On kieltämättä aika haastellinen saada pitämään. Kaikki mahdolliset on kokeiltu paitsi noita UNF-kokoja. Se on sikäli outo malli että banjoliitin on isompi kuin pumpun kyljessä oleva tasopinta. Sama juttu pultissa. Onkohan kaikissa rouneissa sama juttu?



Uusi yritys huomenna, kädet jo niin kuivat polttoaineesta että tauko on paikallaan...
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  outsider Su Heinä 27 2014, 13:02

Enpä ihan tarkkaan tiedä milloin banjopultti-liitännöistä on luovuttu.
Ainakaan 990 implessäni ei enää ole.

veikaisin että 4cyl 880imple ja 950 on viimeiset noilla liittimillä.

Saahan sinunkin koneeseen laitettua uudemmat putket jos purkukoneista löydät.

Mutta toki ensiksi kokeilisin saada alkuperäiset pitämään.
eihän noita kovin usein tarvi onneksi availla. Very Happy  Very Happy

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Valtra Su Heinä 27 2014, 14:08

outsider kirjoitti:Enpä ihan tarkkaan tiedä milloin banjopultti-liitännöistä on luovuttu.
Ainakaan 990 implessäni ei enää ole.

veikaisin että 4cyl 880imple ja 950 on viimeiset noilla liittimillä.

Saahan sinunkin koneeseen laitettua uudemmat putket jos purkukoneista löydät.

Mutta toki ensiksi kokeilisin saada alkuperäiset pitämään.
eihän noita kovin usein tarvi onneksi availla. Very Happy  Very Happy

Vanhat tiivisteet tihutteli sen verran että tippa pari päivässä. Tekijämiehenä ajattelin että samalla kun suodattimet vaihtaa ja joutuu ilmaamaan niin vaihdan niihin banjoihin kuparitiivisteet..

Kannattiko... ei. Tuli huonompi. Nyt ei saa pitämään millään ilveellä kotivaraston tiivisterinkuloilla. Huomenna on uusi parempi päivä, kai?
Valtra
Valtra

David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  Johannes. Su Heinä 27 2014, 23:21

850 vuoti panjoliittimet kanssa, minä laitoin ilmeisesti pakosarjaan tarkoitettuja asbesti tiivisteitä, asbestin näköistä se oli.
Ensin ne kastui märäksi mut ei vuotanu, on ollu kohta 10v ja ei vuoda vieläkään.

Johannes.

Viestien lukumäärä : 35

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 syöttöpumpun vuoto Empty Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto

Viesti  outsider Ma Heinä 28 2014, 10:48

Johannes. kirjoitti:850 vuoti panjoliittimet kanssa, minä laitoin ilmeisesti pakosarjaan tarkoitettuja asbesti tiivisteitä, asbestin näköistä se oli.
Ensin ne kastui märäksi mut ei vuotanu, on ollu kohta 10v ja ei vuoda vieläkään.

Oiskohan fiber-prikka kysymyksessä. Sitä ainakin vois kokeilla.

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa