DB 950 syöttöpumpun vuoto
4 posters
Sivu 1 / 1
DB 950 syöttöpumpun vuoto
Mulla vuotaa kaasuvivun juuresta löpöä aika runsaasti.
Minkälainen operaatio on vivun vuodon korjaus?
Minkälainen operaatio on vivun vuodon korjaus?
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
En nyt saanut tabletilla linkkiä kopioitua mutta katso tuolta info-osiosta "cav jakajapumpun polttoainevuodot", jos siitä olisi apua. Ei ole paha homma.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
sopanja kirjoitti:En nyt saanut tabletilla linkkiä kopioitua mutta katso tuolta info-osiosta "cav jakajapumpun polttoainevuodot", jos siitä olisi apua. Ei ole paha homma.
Ok.
EDIT:
On muuten loistavat ohjeet. Sitten vaan tilaamaan tiivisteitä.
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
Tiivisteiden vaihto oli helppoa kun heinän teko, kiitos tämän sivun ohjeiden.
Suurin homma oli saada vanha kannentiiviste pois.
On kyllä hyvät ohjeet nimimerkki Jyryytin laittanu sivustolle.
Oli ne vanhat akseleiden O-renkaat ihan kun puuta.
Suurin homma oli saada vanha kannentiiviste pois.
On kyllä hyvät ohjeet nimimerkki Jyryytin laittanu sivustolle.
Oli ne vanhat akseleiden O-renkaat ihan kun puuta.
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
Siirtopumpun banjot vielä tiputtelee. Mikä ihmeen tiivistekoko niissä on? Kupariprikka ei pidä ja 3/8 USIT-tiiviste on liian suuri ja 1/4 liian pieni.
Vai onko niihin joku oma "taavimallin" tiiviste??
Vai onko niihin joku oma "taavimallin" tiiviste??
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
5/16 tuumakoko.
jollei löydy niin sitten pitää vain viilailla jostain sopiva.
Haasteellisia ne joskus on saada pitämään.
jollei löydy niin sitten pitää vain viilailla jostain sopiva.
Haasteellisia ne joskus on saada pitämään.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
outsider kirjoitti:5/16 tuumakoko.
jollei löydy niin sitten pitää vain viilailla jostain sopiva.
Haasteellisia ne joskus on saada pitämään.
On kieltämättä aika haastellinen saada pitämään. Kaikki mahdolliset on kokeiltu paitsi noita UNF-kokoja. Se on sikäli outo malli että banjoliitin on isompi kuin pumpun kyljessä oleva tasopinta. Sama juttu pultissa. Onkohan kaikissa rouneissa sama juttu?
Uusi yritys huomenna, kädet jo niin kuivat polttoaineesta että tauko on paikallaan...
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
Enpä ihan tarkkaan tiedä milloin banjopultti-liitännöistä on luovuttu.
Ainakaan 990 implessäni ei enää ole.
veikaisin että 4cyl 880imple ja 950 on viimeiset noilla liittimillä.
Saahan sinunkin koneeseen laitettua uudemmat putket jos purkukoneista löydät.
Mutta toki ensiksi kokeilisin saada alkuperäiset pitämään.
eihän noita kovin usein tarvi onneksi availla.
Ainakaan 990 implessäni ei enää ole.
veikaisin että 4cyl 880imple ja 950 on viimeiset noilla liittimillä.
Saahan sinunkin koneeseen laitettua uudemmat putket jos purkukoneista löydät.
Mutta toki ensiksi kokeilisin saada alkuperäiset pitämään.
eihän noita kovin usein tarvi onneksi availla.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
outsider kirjoitti:Enpä ihan tarkkaan tiedä milloin banjopultti-liitännöistä on luovuttu.
Ainakaan 990 implessäni ei enää ole.
veikaisin että 4cyl 880imple ja 950 on viimeiset noilla liittimillä.
Saahan sinunkin koneeseen laitettua uudemmat putket jos purkukoneista löydät.
Mutta toki ensiksi kokeilisin saada alkuperäiset pitämään.
eihän noita kovin usein tarvi onneksi availla.
Vanhat tiivisteet tihutteli sen verran että tippa pari päivässä. Tekijämiehenä ajattelin että samalla kun suodattimet vaihtaa ja joutuu ilmaamaan niin vaihdan niihin banjoihin kuparitiivisteet..
Kannattiko... ei. Tuli huonompi. Nyt ei saa pitämään millään ilveellä kotivaraston tiivisterinkuloilla. Huomenna on uusi parempi päivä, kai?
Valtra- David Brown : DB 950 1961
Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Loimaa
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
850 vuoti panjoliittimet kanssa, minä laitoin ilmeisesti pakosarjaan tarkoitettuja asbesti tiivisteitä, asbestin näköistä se oli.
Ensin ne kastui märäksi mut ei vuotanu, on ollu kohta 10v ja ei vuoda vieläkään.
Ensin ne kastui märäksi mut ei vuotanu, on ollu kohta 10v ja ei vuoda vieläkään.
Johannes.- Viestien lukumäärä : 35
Vs: DB 950 syöttöpumpun vuoto
Johannes. kirjoitti:850 vuoti panjoliittimet kanssa, minä laitoin ilmeisesti pakosarjaan tarkoitettuja asbesti tiivisteitä, asbestin näköistä se oli.
Ensin ne kastui märäksi mut ei vuotanu, on ollu kohta 10v ja ei vuoda vieläkään.
Oiskohan fiber-prikka kysymyksessä. Sitä ainakin vois kokeilla.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Similar topics
» 996 nostolaitteen vuoto
» 950 ja taka-akselin öljyvuoto
» Tankin vuoto
» 996 syöttöpumppu vuotaa
» 1690 nokkapumpun vuoto
» 950 ja taka-akselin öljyvuoto
» Tankin vuoto
» 996 syöttöpumppu vuotaa
» 1690 nokkapumpun vuoto
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa