1690 nokkapumpun vuoto
4 posters
Sivu 1 / 1
1690 nokkapumpun vuoto
Kuusysikympeillä näköjään SE AIKA kuukaudesta;-)
Minun 1690:seni on hiljaa falskannut nokasta, en vain tajunnut sen tulevan nostolaitepumpusta (kuvittelin kampuran nokkapyörän stefaa) ennen kuin äsken kun tavaraa tuli riittävästi ja lähde paljastui. Pumpun akselin puoleisesta päätylevyn saumasta vuotaa, todennäköisesti myös keulan puolelta.
Johtopäätös on, että pumpun päätyjen kiristykset ovat auenneet, siis mutskut kaiketi siellä on. Mulla on amerikkalainen korjauskäsikirja, vaan se on liian hyvässä tallessa enkä tiedä onko siinä pumpun räjäytyskuvaa.
Saako pumpun kirittyä paikallaan ja onko siitä kysymys vai jostakin muusta?
Yts... yst.
Kauko Ollila
Mäntsälä
Minun 1690:seni on hiljaa falskannut nokasta, en vain tajunnut sen tulevan nostolaitepumpusta (kuvittelin kampuran nokkapyörän stefaa) ennen kuin äsken kun tavaraa tuli riittävästi ja lähde paljastui. Pumpun akselin puoleisesta päätylevyn saumasta vuotaa, todennäköisesti myös keulan puolelta.
Johtopäätös on, että pumpun päätyjen kiristykset ovat auenneet, siis mutskut kaiketi siellä on. Mulla on amerikkalainen korjauskäsikirja, vaan se on liian hyvässä tallessa enkä tiedä onko siinä pumpun räjäytyskuvaa.
Saako pumpun kirittyä paikallaan ja onko siitä kysymys vai jostakin muusta?
Yts... yst.
Kauko Ollila
Mäntsälä
jouto- Viestien lukumäärä : 123
Vs: 1690 nokkapumpun vuoto
Jos olis mun,niin ottaisin irti ja laittaisin uudet O-renkaat ja stefan.Korjaussarja maksaa muistaakseni alle 20 euroa.Voipi tarkistaa esim Marjakankaan sivuilta.
Vieraili- Vierailija
Välillä tuntuu että tuolla meidän 1690:llä on " SE AIKA" useamman kerran kuussajouto kirjoitti:Kuusysikympeillä näköjään SE AIKA kuukaudesta;-)
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Tiukkaus pitäisi onnistua paikoillaankin. Eiköhän se ole kasattu pitkillä pulteilla kannat keulaan päin .Sivupellit tai etumaski pois, niin pitäisi alkaa näkyä. Muttereita ei välttämättä ole vaan jengat akselin puoleisessa laipassa.
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Oisko paree laittaa uusi pumppu, en ite jaksais purkaa ym. epävarmaa. 200€ niin visu pumppu ja vähän isompikin samalla vaivalla laittaa.. Ite tein niin.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Similar topics
» case 1490 nokkapumpun akseli ei pyöri
» 1690 vs. 1690 turbo
» 950 ja taka-akselin öljyvuoto
» Tankin vuoto
» 996 syöttöpumppu vuotaa
» 1690 vs. 1690 turbo
» 950 ja taka-akselin öljyvuoto