case 1494 ongelma
+7
OlleK
erkki
outsider
DB5102
TIKO
1690 metsä
randomikyselia
11 posters
Sivu 1 / 1
Vs: case 1494 ongelma
Eikös tuo ole pelkkä hytrostaatin öljysäiliön huohotinputki ja tuo irrallan oleva putki on muovia.
Siihen käynee lähes mikä tahansa letku, kunhan on sopivaa kokoa.
Onhan siinä venttilikopan päällä vielä Sen verta putkenlähtöä jäljellä, että siinä letku pysyy ainakin klemmarilla
Siihen käynee lähes mikä tahansa letku, kunhan on sopivaa kokoa.
Onhan siinä venttilikopan päällä vielä Sen verta putkenlähtöä jäljellä, että siinä letku pysyy ainakin klemmarilla
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Vs: case 1494 ongelma
Motonetista tai biltemasta sopivaa kumiletkua, se pysyy kireänä. lemmarilla varmistaa vielä.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: case 1494 ongelma
Sain homman hoidetuksi. Löyty eräästä vanhasta ruohonleikkurista sopiva letkunpätkä jonka laittto ton vanhan letkun kans samaan joutu kyllä helmijuttuun hakeen uuden sisäholkin kun vanha lipes ja karkas johonki piiloon.
randomikyselia- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: case 1494 ongelma
Hyvä juttu
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Nostolaite
Mikä tarkoitus kun nostolaitevipua painaa alas vähän ennen loppua tuntuu pieni lisävastus.
1690.
1690.
DB5102- David Brown : DB 1690 Volvol t 21 LR Disco2 LR Disco 3
Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 62
Paikkakunta : Niemisjärvi
Vs: case 1494 ongelma
DB5102 kirjoitti:Mikä tarkoitus kun nostolaitevipua painaa alas vähän ennen loppua tuntuu pieni lisävastus.
1690.
Nostolaitteen pitäisi laskeutua nopeammin kun painaa alas jousta vasten.
Tuo ominaisuus on vain 90/94-sarjassa.
Viimeinen muokkaaja, outsider pvm Ma Huhti 26 2021, 13:46, muokattu 1 kertaa
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: case 1494 ongelma
Kyntöhommissa iso aura tulee tasaisemmin perässä kun laskeutumisnopeuden säätöä ruuvaa hitaammalle, mutta silloin se sitten hidastaa päisteessä normaalin työsyvyyden saavuttamista, josta syystä käyttövipuun on rakennettu ominaisuus, että kun vivun työntää ihan eteen jousipainetta vasten, se avaa laskeutumisnopeuden säädön nopealle ja nopeuttaa siten auran uppoamista. Vastikään toisessa viestiketjussa selviteltiin miksi eräässä 1494:ssä nostolaitteen laskunopeus oli erittäin hidas eikä se reagoinut vivun eteen painamiseen, säätöruuviin eikä pudotusventtiiliinkään. Syyksi paljastui että laskunopeuden säätöventtiilin karan päästä oli lukkorengas ponnahtanut pois urastaan ja jousipaine sai sitten vapaasti painaa laskunopeuden säätöventtiili karaa kiinnipäin. En tiedä milloin tuo systeemi tuli käyttöön, mutta taitaa olla niin ettei sitä ole ihan ensimmäisissä 90-sarjalaisissa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: case 1494 ongelma
Jälleen "ryöstettiin" aikaisemmin aloitettu keskusteluketju. DB5102 alkoi kyselemään 1690 nostolaitteen toiminnasta vaikka ketju alunperin koski 1494 ohjauksen huohotinta ja pari vastaajaa ryhtyi vastaamaan "ryöstettyyn"! kysymykseen. Ei se näin pidä mennä, eri ongelma edellyttää uuden keskusteluketjun avaamisen. Nyt on samassa ketjussa kaksi aivan erilaista kysymystä ja vastauksia kumpaankin annetaan sekaisin.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
käyttäjä and MikkoT like this post
Vs: case 1494 ongelma
Tämän herra olle koon agressiivisesta kirjoitustyylistä on tullut sen verran palautetta että hän joutaa nyt viikoksi jäähylle miettimään kannattaako joka asiaan suhtautua aina mahdollisimman negatiivisesti ja kärkkäästi, ei kukaan mitään pahaa tarkoita kysymyksillään. Itseäni lähinnä v*tuttaa tähän aikaan illasta alkaa paimentamaan oletettavasti aikuisten ihmisten toimintaa ja kirjoituksia jotka eivät ole alkuunkaan asiallaisia.OlleK kirjoitti:Jälleen "ryöstettiin" aikaisemmin aloitettu keskusteluketju. DB5102 alkoi kyselemään 1690 nostolaitteen toiminnasta vaikka ketju alunperin koski 1494 ohjauksen huohotinta ja pari vastaajaa ryhtyi vastaamaan "ryöstettyyn"! kysymykseen. Ei se näin pidä mennä, eri ongelma edellyttää uuden keskusteluketjun avaamisen. Nyt on samassa ketjussa kaksi aivan erilaista kysymystä ja vastauksia kumpaankin annetaan sekaisin.
Ei tälläinen palsta tarvitse mitään jatkuvaa moderointia, täällä voidaan vapaasti ja rennosti kysellä vastauksia ongelmiin. Suurin osa taavettien omistajista on myös paljon kätevämpiä traktoreidensa kuin tietokoneensa kanssa joten joskus saattaa unohtua tehdä uusi aihe tai esittää kysymys oikeassa paikassa.
Kenenkään teknistä osaamista ei pidä mennä vähättelemään ja mollaamaan. Tämä palsta on sitä varten että täältä saa apua, ei keljuilua.
OlleK:n leikki foorumipoliisina saa nyt ainakin viikon tauon, piste.
Tämäkin viestini on varmaan väärässä paikassa, ehkä minun olisi pitänyt lainata/kopioida tämä uuteen viestiketjuun?
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: case 1494 ongelma
Tässä asiassa olen OlleK:n kanssa samaa mieltä. Foorumi menee aivan puuroksi ja chatiksi, jos kysytään ketjuissa kaikkea mahdollista. Aika kova rangaistus, kun takana on enemmän ttietoa kuin kenelläkään tällä foorumilla.
Hese- Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
MikkoT likes this post
Vs: case 1494 ongelma
No Nyt vähän jäitä hattuun Taavettimies! Tuo ei ole mitenkään reilua! Vähän kunnioitusta pliis!
Ei ole mistään poliisista ja politikoinnista kyse. Jos et ymmärrä Ollen tarkoitusta olla sotkematta jotain toisen aloittamaa kyselyä on aika erikoista. Kaikki eivät ole niin fiksuja että heti huomaavat menty eri asiaan. Laita kirjoitusohjeisiin että jokainen tekee oman alun eikä tunge muiden juttua sekoittamaan se on lähinnä laiskuutta eikä välitetä lukijoista oikeasti.
Ei ole mistään poliisista ja politikoinnista kyse. Jos et ymmärrä Ollen tarkoitusta olla sotkematta jotain toisen aloittamaa kyselyä on aika erikoista. Kaikki eivät ole niin fiksuja että heti huomaavat menty eri asiaan. Laita kirjoitusohjeisiin että jokainen tekee oman alun eikä tunge muiden juttua sekoittamaan se on lähinnä laiskuutta eikä välitetä lukijoista oikeasti.
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Paikkakunta : Häme
MikkoT likes this post
Vs: case 1494 ongelma
OlleK puhuu kyllä ihan asiaa. Jos tälläiseen asialliseen kommentointiin puututaan jäähyllä niin en voi kuin ihmetellä.
On todella inhottavaa jos aiheet sotketaan toisella aiheella. Mutta jos täällä saa sotkea toisten topicit omilla aiheilla niin minä voin poistua aivan vapaaehtoisesti tältä saitilta.
Ihan ilman sarvia ja hampaita. Kiitos.
On todella inhottavaa jos aiheet sotketaan toisella aiheella. Mutta jos täällä saa sotkea toisten topicit omilla aiheilla niin minä voin poistua aivan vapaaehtoisesti tältä saitilta.
Ihan ilman sarvia ja hampaita. Kiitos.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: case 1494 ongelma
Niin siis sehän tässä onkin että OlleK:n kirjoittelu ei ole ollut asiallista, yleisellä tasolla. Ei pelkästään tässä aiheessa.käyttäjä kirjoitti:OlleK puhuu kyllä ihan asiaa. Jos tälläiseen asialliseen kommentointiin puututaan jäähyllä niin en voi kuin ihmetellä.
On todella inhottavaa jos aiheet sotketaan toisella aiheella. Mutta jos täällä saa sotkea toisten topicit omilla aiheilla niin minä voin poistua aivan vapaaehtoisesti tältä saitilta.
Ihan ilman sarvia ja hampaita. Kiitos.
Ollen kirjoittelusta tulee lähinnä negatiivista palautetta ylläpidolle.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa