850 ilmaus/käynnistys
5 posters
Sivu 1 / 1
850 ilmaus/käynnistys
Ongelma on ilmaus ei tahdo tulla ilma pois tehny kaikki ilmaus toimenpiteet käsipumpulla mutta pitäiskö startilla pyörittää ?? Pumppu ollu remontissa joten järjestelmä tyhjä suodattimet ym täytettty. Mikä on pumpulta suuttimille menevien putkien järjestys kun kaksi alimmaista käy keskenään ?? Traktori tullut minulle purettuna joten itse en ole sitä purkanut
vuotava- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 29
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Startilla pyöräytät aineet suuttimille sillä itte saanu ilmattua,voi toki kokeilla jo ennempääkin
Putkien järjestys näkyy olevan seuraava kun takaa päin pumppua katsoo: vasenylä 3, oikeaylä4, vasenala1, oikea-la2.
Putket tulee siististi vieriviereen riviin jos ovat oikein siitä tietää että kaikki ok,jos ei ole kukaan itte putkia rakennellu/taivutellu
Putkien järjestys näkyy olevan seuraava kun takaa päin pumppua katsoo: vasenylä 3, oikeaylä4, vasenala1, oikea-la2.
Putket tulee siististi vieriviereen riviin jos ovat oikein siitä tietää että kaikki ok,jos ei ole kukaan itte putkia rakennellu/taivutellu
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1936
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
CAV jakajapumppu on kyllä tosi herkkä ilmalle, mutta juurikin startilla pyörittämällä kun yksi suutinputki on löysällä, saa ilman tulemaan pois tuon löysän putken kautta. Jos putkea ei löysää, niin ilmaantuu se niinkin, mutta pitää varautua pyörittämään startilla melkoisen pitkään.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5086
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
onnistuu juurikin erkin kertoman. mukaan. Kerran sattui niin paha ilmavaiva, että suutinputken ollessa irti, sai startilla pyöritellä melkein turhautumiseen asti. Sitten vaan pärähti tulille yhtäkkiä. Suutinputki vaan kiinni ja antaa koneen käydä loput kuplat veks.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Itse CAV DPA pumppuja ilmannut niin että otan kaikki suutinptket löysään suuttimen päästä, pääsee vähemmällä starttauksella vs vain 1 putki löysällä ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2954
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Juuri noin olen tehnyt kun Jusape kertoi ja homma toiminu,onhan noita toiset kuulemam hinaillu pitkin kyliäkin kuten eräs tuttu kun ei ilmauksesta paljoa perillä ollu,menee se niinkin kun ei mun neuvoja kuunnellu mitä ohjeista nänelle luin.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1936
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
remontin jäljiltä järjestelmä oli tyhjillään, syöttöpumpussa oli ainetta se mitä sinne on jäänyt. Hyvin käynnistyi yksi putki irrallaan ja muutaman kerran moottori pyöri ympäri. Luulen, että oleellista onkin se, onko ilmaa pumpussa vai ei. Eli tankin tyhjäksi ajaminen on se pahin tilanne, kun ilma kulkeutuu pumpulle. Remontti hommissa, joissa pumppua ei irroitella, lähtee pienellä vaivalla tulille.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Hyvin sain ilmattua ja käyntiin kiitokset vinkeistä. Nyt ongelma on kun joku runnonut ennen minua suutin putken liitoksen suuttimen puolelta . Jäähdytttimen päästä eka putki pitäis uusia olisko jollain sellainen myydä tai vinkkiä missä sais teetettyä Uusimaa- Päijät-häme alueella ?
vuotava- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 29
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
itsellä oli sama ongelma kysyisin joko Dieselcity Hirsimetsäntie tai Herralankonehuolto jossa nyt on omat suuttimet remontissa ja lupasivat putkenkin saada.
itsellä meni poikki nippa suuttimesta ja toisesta jengat,minulla Natikasta kyse
itsellä meni poikki nippa suuttimesta ja toisesta jengat,minulla Natikasta kyse
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1936
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Suutinputken pituuden kun mittaa niin tietää miten pitkä tarvitaan.
Itella 350 , 410 ja 500mm pitkiä, suoria taivuttelemattomia putkia hyllyssä.
Akaan Dieselstä Samilta olen tilaillut .....
Itella 350 , 410 ja 500mm pitkiä, suoria taivuttelemattomia putkia hyllyssä.
Akaan Dieselstä Samilta olen tilaillut .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2954
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Jep tässä on nyt ollut ongelmana se putken jenka toimittajalla,ei ihan heti ole kuulemma löytyny.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1936
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
Tessu kirjoitti:Jep tässä on nyt ollut ongelmana se putken jenka toimittajalla,ei ihan heti ole kuulemma löytyny.
Natikassa onkin suuttimien puoleinen suutinputken juntturin kierre nois vanhemmissa 9/16" UNF , eikä se yleinen normi M12 x 1.5 tai M14 x 1.5 kierre.
Ja tuopa se ongelma onkin, tuo suutinputken juntturimutterin 9/16" UNF kierre .......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2954
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 850 ilmaus/käynnistys
ihan oikeassa olet,kaikenmoiset jengat itekkin keränny aina talteen mutta tuommosta ei tietääkseni laatikoistani löytyne.
Nyt jos ennakois niin tilais kaikki putket,hieman kun epäilytää noiden loppujenkin kesto...
Nyt jos ennakois niin tilais kaikki putket,hieman kun epäilytää noiden loppujenkin kesto...
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1936
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» DB-990 ilmaus.
» Polttoainejärjestelmän ilmaus 885 & 990 & 996
» Cav ilmaus
» 850:n käynnistys
» ilmaus
» Polttoainejärjestelmän ilmaus 885 & 990 & 996
» Cav ilmaus
» 850:n käynnistys
» ilmaus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa