1394 Jarruista
4 posters
Sivu 1 / 1
1394 Jarruista
Eli tahtoo jättää laahaamaan molempia puolia. Kynkän alta ku käy vasaralla napauttamasa säätöpulttiin, niin irtoaa. Minkämoinen on tuo vipu-systeemi tuolla, joku sarana ruosteesa, vai mikä?
toubi- Viestien lukumäärä : 17
Vs: 1394 Jarruista
Öljyä ja ja nitkuttelua edes takaisin mekanismille. Voi jumittaa akselin läpiviennistä. Yksi mahdollinen ongelmakohta on kenkien välissä olevan akselin kiertyminen auki. Itselläni tuo aiheutti jarrujen laahaamisen. Peruuttamalla vapautui. Tuon tutkiminen vaatii alennusvaihteen irrottamisen. Muista lukita tasauspyörästön poljin jos joudut kaivautumaan kenkien pariin.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Vs: 1394 Jarruista
toubi kirjoitti:Eli tahtoo jättää laahaamaan molempia puolia. Kynkän alta ku käy vasaralla napauttamasa säätöpulttiin, niin irtoaa. Minkämoinen on tuo vipu-systeemi tuolla, joku sarana ruosteesa, vai mikä?
Käsijarrun vaijeri jumittaa tai jarruakselin läpivienti. Molemmista selviää rasvalla
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1394 Jarruista
Eli tuon läpivienti-akselin pääsee rasvaaamaan/nitkutteleen ilman isompia purkamisia? Käsijarruvaijeri ei tuosa ahista.
toubi- Viestien lukumäärä : 17
Vs: 1394 Jarruista
Minulla oli samallainen ongelma vasemmassa takapyörässä. Huoltoasentaja purki jarrun .vika löytyi ankkuritappi oli löystynyt ja harasi vastaan. vika korjattiin akkuritappia kiristämällä ja so-pivan kokoinen prikka ankkuritappiiin.
Heikkila- Viestien lukumäärä : 4
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa