1594 työntötangot
+2
outsider
huhtinen
6 posters
Sivu 1 / 1
1594 työntötangot
Hei olisi huutava pula 1594 työntötangoille, jos jollain mahtaisi olla tai edes tietoa mistä saa?
huhtinen- Viestien lukumäärä : 5
Vs: 1594 työntötangot
huhtinen kirjoitti:Hei olisi huutava pula 1594 työntötangoille, jos jollain mahtaisi olla tai edes tietoa mistä saa?
Purkupojat , IKHpurku
BarcleyWilliams Englanti
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1594 työntötangot
ilmotusta vaan erialan lehtiin,Mobilisti sun muut lehdet niin kai jossain päin tuommosiakin nurkista löytyy...
Jos ei muu auta pitää tehdä/teettää
Jos ei muu auta pitää tehdä/teettää
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 1594 työntötangot
Lie kuutoses samat tangot kuin kaikissa Taavetin AD3/55 ( 2.7ltr ) , AD4/55 - AD4/55T sukuisissa moottoreissa, eli 3.6 litraisissa nelosissa ja AD6/55 ( T ) 5.4 litraisissa kuutosissa.
Eli melkein kaikissa -67 ja uudemmissa ( 3.6 litraisissa ) moottoreissa, eli siis konemalleista vuodesta -65 alkaen esim 880 malli, moottorina 3-sylinterinen AD3/55, ja -67 alkaen DB1200-995-996-1210-1212-1410-1412-1290-1390 ----> aina sinne 1694 mallin koneisiin, vuoteen -88 saakka, jolloin DB:n tuotanto loppui .
Koneliike Pihlajaniemi ( liikkeen mainoshan on tuolla etusivun yläosassa ) on kans yks ihan varteenotettavan hyvä paikka kysellä keppejä, uskoisin että Anterolta löytynee irrallisia tappeja kyllä....
Eli melkein kaikissa -67 ja uudemmissa ( 3.6 litraisissa ) moottoreissa, eli siis konemalleista vuodesta -65 alkaen esim 880 malli, moottorina 3-sylinterinen AD3/55, ja -67 alkaen DB1200-995-996-1210-1212-1410-1412-1290-1390 ----> aina sinne 1694 mallin koneisiin, vuoteen -88 saakka, jolloin DB:n tuotanto loppui .
Koneliike Pihlajaniemi ( liikkeen mainoshan on tuolla etusivun yläosassa ) on kans yks ihan varteenotettavan hyvä paikka kysellä keppejä, uskoisin että Anterolta löytynee irrallisia tappeja kyllä....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1594 työntötangot
[quote="jusape"]Lie kuutoses samat tangot kuin kaikissa Taavetin AD3/55 ( 2.7ltr ) , AD4/55 - AD4/55T sukuisissa moottoreissa, eli 3.6 litraisissa nelosissa ja AD6/55 ( T ) 5.4 litraisissa kuutosissa.
Eli melkein kaikissa -67 ja uudemmissa ( 3.6 litraisissa ) moottoreissa, eli siis konemalleista vuodesta -65 alkaen esim 880 malli, moottorina 3-sylinterinen AD3/55, ja -67 alkaen DB1200-995-996-1210-1212-1410-1412-1290-1390 ----> aina sinne 1694 mallin koneisiin, vuoteen -88 saakka, jolloin DB:n tuotanto loppui .
Kuutostaaveteissa on eri työntötangot kuin nelosissa.
IKH:lla Kauhajoella on ainakin ollut hyllyssä kuutosen puolimoottori ,liekö siinä työtötangot tallessa.
Nimimerkki TIKO on myös purkanut kuutostaavetin :häneltä kannttaa kysyä tekstarilla nollaneljänolla 5383923
Eli melkein kaikissa -67 ja uudemmissa ( 3.6 litraisissa ) moottoreissa, eli siis konemalleista vuodesta -65 alkaen esim 880 malli, moottorina 3-sylinterinen AD3/55, ja -67 alkaen DB1200-995-996-1210-1212-1410-1412-1290-1390 ----> aina sinne 1694 mallin koneisiin, vuoteen -88 saakka, jolloin DB:n tuotanto loppui .
Kuutostaaveteissa on eri työntötangot kuin nelosissa.
IKH:lla Kauhajoella on ainakin ollut hyllyssä kuutosen puolimoottori ,liekö siinä työtötangot tallessa.
Nimimerkki TIKO on myös purkanut kuutostaavetin :häneltä kannttaa kysyä tekstarilla nollaneljänolla 5383923
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1594 työntötangot
Ai että kuutosissa on eri puikot ?
Iskunpituus moottorissa kuitenkin sama ja jne ......
Mitä eroa niissä moottoreissa sitten silleen on, ettei samat kepit käy ristiin , ihan vaan mielenkiinnosta kyselen .....
Iskunpituus moottorissa kuitenkin sama ja jne ......
Mitä eroa niissä moottoreissa sitten silleen on, ettei samat kepit käy ristiin , ihan vaan mielenkiinnosta kyselen .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1594 työntötangot
jusape kirjoitti:Ai että kuutosissa on eri puikot ?
Iskunpituus moottorissa kuitenkin sama ja jne ......
Mitä eroa niissä moottoreissa sitten silleen on, ettei samat kepit käy ristiin , ihan vaan mielenkiinnosta kyselen .....
No kepit on eri mittaisia.
Sattui tuossa olemaan irrallaan niin mittasin 1690 vs 1290
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1594 työntötangot
Mistäköhän se pituusero johtuu ????
Keinuvivuista, vaiko nostinkupeista ?
Vaiko onko jokin muu seikka ?
Keinuvivuista, vaiko nostinkupeista ?
Vaiko onko jokin muu seikka ?
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1594 työntötangot
Kupit näkyy olevan samalla osanumerolla.
Ei pysty sanomaan, vain arvaileen. Kolmepyttysessä on samat tangot kuin nelipyttysissä. Liekkö kukkopoika-akseli samalla korkeudella tai kantta ohennettu/paksunnettu.
Paljonkos siinä oli pituuseroa, Markku?
Ei pysty sanomaan, vain arvaileen. Kolmepyttysessä on samat tangot kuin nelipyttysissä. Liekkö kukkopoika-akseli samalla korkeudella tai kantta ohennettu/paksunnettu.
Paljonkos siinä oli pituuseroa, Markku?
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1594 työntötangot
Niin, sinänsä mielenkiintoista, mistä se ero tulee oikein ?
Epäilisin nokka-akselin asemoinnin olevan lohkossa siltikin sama, ja jakopään kotelotkin olettaisin olevan kutakuinkin ristiinsopivia, ja jos nostinkupitkin on samoja, ja jne ....
Epäilisin nokka-akselin asemoinnin olevan lohkossa siltikin sama, ja jakopään kotelotkin olettaisin olevan kutakuinkin ristiinsopivia, ja jos nostinkupitkin on samoja, ja jne ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1594 työntötangot
mattkau kirjoitti:Kupit näkyy olevan samalla osanumerolla.
Ei pysty sanomaan, vain arvaileen. Kolmepyttysessä on samat tangot kuin nelipyttysissä. Liekkö kukkopoika-akseli samalla korkeudella tai kantta ohennettu/paksunnettu.
Paljonkos siinä oli pituuseroa, Markku?
n 7mm kuusmuikisen lyhempi
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1594 työntötangot
Aika iso pituusero sitten kuitenkin, tollane reilu varttituuman ero ......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1594 työntötangot
Mulla on noita tankoja jos vielä tarvetta
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa