Tandem 1494
2 posters
Sivu 1 / 1
Tandem 1494
Onko kokemusta isommasta kuutostaavetin tandem hydraulipumpusta 1494:ssa .
1494 vakiotandem on muistaakseni 15+11 ja kuutosen vakiotandem 19+14
1494:ssa on kuitenkin apusylinteri nostolaitteessa niin tuntuis että isompikin pumppu menis ilman että nostolaitteesta tulee liika nopea ??
1494 vakiotandem on muistaakseni 15+11 ja kuutosen vakiotandem 19+14
1494:ssa on kuitenkin apusylinteri nostolaitteessa niin tuntuis että isompikin pumppu menis ilman että nostolaitteesta tulee liika nopea ??
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Tandem 1494
outsider kirjoitti:Onko kokemusta isommasta kuutostaavetin tandem hydraulipumpusta 1494:ssa .
1494 vakiotandem on muistaakseni 15+11 ja kuutosen vakiotandem 19+14
1494:ssa on kuitenkin apusylinteri nostolaitteessa niin tuntuis että isompikin pumppu menis ilman että nostolaitteesta tulee liika nopea ??
Ettei kävis nin, että nosturikäytössä kone huokailee liikaa tai jopa sammuu tyhjäkäynnillä. Ottaa pumppukin jonkun verran voimaa.
Muuten ei ole kokemusta kuin kuutosen tandemista.
Joskus käytin kourakuormainta 1594, oli ripeä, mutta öljyt kuumeni, venttiilistön max virtaus 60litraa/min. Ihan tyhjäkäynnillä piti hyrskyttää, eiikä se hyvältä kuulosta jos moottori käy 500-600r
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: Tandem 1494
TIKO kirjoitti:outsider kirjoitti:Onko kokemusta isommasta kuutostaavetin tandem hydraulipumpusta 1494:ssa .
1494 vakiotandem on muistaakseni 15+11 ja kuutosen vakiotandem 19+14
1494:ssa on kuitenkin apusylinteri nostolaitteessa niin tuntuis että isompikin pumppu menis ilman että nostolaitteesta tulee liika nopea ??
Ettei kävis nin, että nosturikäytössä kone huokailee liikaa tai jopa sammuu tyhjäkäynnillä. Ottaa pumppukin jonkun verran voimaa.
Muuten ei ole kokemusta kuin kuutosen tandemista.
Joskus käytin kourakuormainta 1594, oli ripeä, mutta öljyt kuumeni, venttiilistön max virtaus 60litraa/min. Ihan tyhjäkäynnillä piti hyrskyttää, eiikä se hyvältä kuulosta jos moottori käy 500-600r
Sattuis vain olemaan uusi kuutosen tandem hyllyssä Niin ajattelin josko laittais sen 1494:een.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Tandem 1494
outsider kirjoitti:TIKO kirjoitti:outsider kirjoitti:Onko kokemusta isommasta kuutostaavetin tandem hydraulipumpusta 1494:ssa .
1494 vakiotandem on muistaakseni 15+11 ja kuutosen vakiotandem 19+14
1494:ssa on kuitenkin apusylinteri nostolaitteessa niin tuntuis että isompikin pumppu menis ilman että nostolaitteesta tulee liika nopea ??
Ettei kävis nin, että nosturikäytössä kone huokailee liikaa tai jopa sammuu tyhjäkäynnillä. Ottaa pumppukin jonkun verran voimaa.
Muuten ei ole kokemusta kuin kuutosen tandemista.
Joskus käytin kourakuormainta 1594, oli ripeä, mutta öljyt kuumeni, venttiilistön max virtaus 60litraa/min. Ihan tyhjäkäynnillä piti hyrskyttää, eiikä se hyvältä kuulosta jos moottori käy 500-600r
Sattuis vain olemaan uusi kuutosen tandem hyllyssä Niin ajattelin josko laittais sen 1494:een.
Jos vaan putket täsmää, mikä ettei.. Kokeilemalla selviää onko passeli ajossa. Onko laipat samoissa kohdissa, ellei ole hieman pitempi tuo isompi pumppu.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa