DB 1490 kytkin sylinterihuolto
4 posters
Sivu 1 / 1
DB 1490 kytkin sylinterihuolto
Moro.
Otin työnalle kun kytkin ei enää irrottanut.
Vaihdan samalla väärät nesteet, kun ollut jotainmitälie jarrunestettä...
Nyt tuli tenkkapoo kun ei lähde työsylinteri ilmautumaan.
Onko siihen joku kikka kolmonen?
Otin työnalle kun kytkin ei enää irrottanut.
Vaihdan samalla väärät nesteet, kun ollut jotainmitälie jarrunestettä...
Nyt tuli tenkkapoo kun ei lähde työsylinteri ilmautumaan.
Onko siihen joku kikka kolmonen?
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 72
Vs: DB 1490 kytkin sylinterihuolto
Apteekista hakea vaiks sellanen 100ml lääkeruiskupruutta, ja letkulla tuupata nestettä työsylinterin ilmaruuvista "vastavirtaan" eli alhaalta -> ylöspäin tayttö.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
PeetuPoika likes this post
Vs: DB 1490 kytkin sylinterihuolto
PeetuPoika kirjoitti:Moro.
Otin työnalle kun kytkin ei enää irrottanut.
Vaihdan samalla väärät nesteet, kun ollut jotainmitälie jarrunestettä...
Nyt tuli tenkkapoo kun ei lähde työsylinteri ilmautumaan.
Onko siihen joku kikka kolmonen?
Meillä olen kutsunut "hallituksen" apuun polkemaan poljinta jos ei muuten lirise.
94-sarjan kytkin ilmaantuu ainakin itekseen. Oikea jarru joskus kaipaa polkijaa avuksi.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: DB 1490 kytkin sylinterihuolto
jusape kirjoitti:Apteekista hakea vaiks sellanen 100ml lääkeruiskupruutta, ja letkulla tuupata nestettä työsylinterin ilmaruuvista "vastavirtaan" eli alhaalta -> ylöspäin tayttö.
Kiitos. Näillä onnistui.
Nyt jarrujen kimppuun.
Varmaan lähes sama systeemi.
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 72
Vs: DB 1490 kytkin sylinterihuolto
Se on tuo kytkimen / jarrujen ilmaus joskus vaan melko mysteeristä hommaa.
Vaikka periaatteessa homman pitäisi onnistua -> ilmausruuvi avaten ja kytkin / jarruöljyn "kuuluisi" siten tulla ihan painovoimaisesti alas, ja lykätä ilmat edellään pois, niin ei se vaan on, ettei se jokakerta niin onnistukkaan.
Monissa laitteissa omien hermojen ja ajan säästämiseksi olen alkanut käyttämään tuota "vastavirtaan" ilmausta , eli alhaalta ylöspäin ilmausta - silloin ilmakin liikkuu siellä linjastossa enimmäkseen "luonnolliseen" suuntaan -> eli ylöspäin ....
Vaikka periaatteessa homman pitäisi onnistua -> ilmausruuvi avaten ja kytkin / jarruöljyn "kuuluisi" siten tulla ihan painovoimaisesti alas, ja lykätä ilmat edellään pois, niin ei se vaan on, ettei se jokakerta niin onnistukkaan.
Monissa laitteissa omien hermojen ja ajan säästämiseksi olen alkanut käyttämään tuota "vastavirtaan" ilmausta , eli alhaalta ylöspäin ilmausta - silloin ilmakin liikkuu siellä linjastossa enimmäkseen "luonnolliseen" suuntaan -> eli ylöspäin ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
PeetuPoika likes this post
Vs: DB 1490 kytkin sylinterihuolto
Onkos kukaan koitanu jarrujenilmausakannulla ilmeä kytkimestä ilmat pois?
Onko onnistunu,itellä ei enää ole nestekytkimiä niin paha kokeilla ja niissä missä oli riitti kun poljinta polki tai alhaalta ilmas,tuon ruiskukikan kuulin kaverilta kun sillä vanha Mersu oli,siinä ei saanu muuten ilmattua.
Onko onnistunu,itellä ei enää ole nestekytkimiä niin paha kokeilla ja niissä missä oli riitti kun poljinta polki tai alhaalta ilmas,tuon ruiskukikan kuulin kaverilta kun sillä vanha Mersu oli,siinä ei saanu muuten ilmattua.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa