1394 konerempa
Sivu 1 / 1
1394 konerempa
Minun Taavi tarttee nyt uudet sisäkalut ja kolmospytyssä näytti olevan sen verran
syvät orkoset että tarvitsee varmaan putkituksen oottako tehneet sellaista hommaa ja
mitä ongelmia ja huomioitavaa hommassa on.
syvät orkoset että tarvitsee varmaan putkituksen oottako tehneet sellaista hommaa ja
mitä ongelmia ja huomioitavaa hommassa on.
losola- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 69
Paikkakunta : Nurmes
Vs: 1394 konerempa
Juu,traktori vaan poikki,ja moottori nostetaan pois ja sitten puretaan loki puhtaaksi.
Pukit kun pidät samoissa paikoissaja samoin päin,missä ne on ollu ja kellokoneiston saat merkkeihin,niin ei siinä sen ihmeempää ole.
Sinuna en tilais vielä putkia,vaan tarkistuttaisin lokin koneistamossa,jos onnistuu ylikokoon poraamalla hävittää orkonen,lopputulos on näin hyvä,toki tuo putken laittoki onnistuu,mutta sille pitää tehdä sija ensin tasopintaan,jne.
Mistähän jälki sinne tuli,kansityöt kannattaa tietenki samalla tehdä,ja jos kampiakselissa on jälkiä,seki kannattaa hiottaa,yleensä ei kyllä tarvi sille tehdä mitään,harvemmin niissä on jälkiä,jos öljyt on vaihdeltu suunnillleenkaa ajallaan.
Nuo ylikokomännät ei ole kauhean paljon kalliimpia,minä teen yleensä noilla,mutta jos muut sylinterit on vielä sataprosenttiset,sitten tietenki kannattaa laittaa putki yhteen.
Informoi ja kysele vaan lisää,me vastaillaan,kytkimen vauhtipyörän silmälaakeri kannattaa uusia tai ainaki tarkastaa samalla se vo puoli on se pikkulaakeri,että ei ole jumissa,samoin kytkin ja painelaakerit,nyt ne tulee näkösille.
Täydellisen tiivistesarjan mukana tulee kaikki tarvittavat tiivisteet,kansi pitää jälkikiristää,momentit on tuolla näkösillä,ja kiristysjärjestyksen jos joku vielä osais laittaa näkösille,se on mm. vanhempien neloskoneiden huoltokirjassa,se on sama 990-1494 sarjaan asti.
Rauhassa vaan pura se ja tuumaile,että osaat kasata sen sitten,moottori on myös alapuolelta runkoa neljällä pultilla kiinni,kahdella molemmista päistä,soittaakki saa jos tarvii.
Suihkut kannattaa nyt samalla myös tutkia.
Pukit kun pidät samoissa paikoissaja samoin päin,missä ne on ollu ja kellokoneiston saat merkkeihin,niin ei siinä sen ihmeempää ole.
Sinuna en tilais vielä putkia,vaan tarkistuttaisin lokin koneistamossa,jos onnistuu ylikokoon poraamalla hävittää orkonen,lopputulos on näin hyvä,toki tuo putken laittoki onnistuu,mutta sille pitää tehdä sija ensin tasopintaan,jne.
Mistähän jälki sinne tuli,kansityöt kannattaa tietenki samalla tehdä,ja jos kampiakselissa on jälkiä,seki kannattaa hiottaa,yleensä ei kyllä tarvi sille tehdä mitään,harvemmin niissä on jälkiä,jos öljyt on vaihdeltu suunnillleenkaa ajallaan.
Nuo ylikokomännät ei ole kauhean paljon kalliimpia,minä teen yleensä noilla,mutta jos muut sylinterit on vielä sataprosenttiset,sitten tietenki kannattaa laittaa putki yhteen.
Informoi ja kysele vaan lisää,me vastaillaan,kytkimen vauhtipyörän silmälaakeri kannattaa uusia tai ainaki tarkastaa samalla se vo puoli on se pikkulaakeri,että ei ole jumissa,samoin kytkin ja painelaakerit,nyt ne tulee näkösille.
Täydellisen tiivistesarjan mukana tulee kaikki tarvittavat tiivisteet,kansi pitää jälkikiristää,momentit on tuolla näkösillä,ja kiristysjärjestyksen jos joku vielä osais laittaa näkösille,se on mm. vanhempien neloskoneiden huoltokirjassa,se on sama 990-1494 sarjaan asti.
Rauhassa vaan pura se ja tuumaile,että osaat kasata sen sitten,moottori on myös alapuolelta runkoa neljällä pultilla kiinni,kahdella molemmista päistä,soittaakki saa jos tarvii.
Suihkut kannattaa nyt samalla myös tutkia.
Vieraili- Vierailija
1394 konerempa
Juu olikein käyttökelpoisia vinkkejä senhän voi tosiaan porauttaa kiitosta vaan vinkistä. Nuo jäljet tuli varmaan männäntapin
sokan irtoamisen takia ja tuli sitten vähän ajettua vaikka kalkatti täytyy nyt purkaa ja katsoa tarkemmin oli kyllä huima ero
noissa osien hinnoissa kun IHK:n osat maksaisi 700€ ja englannissa vastaavat 250 puntaa siinä se on kotimaasta osto koetuksella.
Laittelen kuvia tuosta hommasta kunhan kerkeen.
sokan irtoamisen takia ja tuli sitten vähän ajettua vaikka kalkatti täytyy nyt purkaa ja katsoa tarkemmin oli kyllä huima ero
noissa osien hinnoissa kun IHK:n osat maksaisi 700€ ja englannissa vastaavat 250 puntaa siinä se on kotimaasta osto koetuksella.
Laittelen kuvia tuosta hommasta kunhan kerkeen.
losola- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 69
Paikkakunta : Nurmes
Vs: 1394 konerempa
Yks tosi tärkeä juttu ,joka helposti unohtuu ,kun on kone auki.Tarkistuta koneistamolla kiertokankien alapäät,jos on soikeat,niin ne pitää korjata.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa