1390 vaihteensiirron kunnostus?
2 posters
Sivu 1 / 1
1390 vaihteensiirron kunnostus?
Ongelmaksi tuli vaihteensirron kuulan karkaaminen hahlosta. Yksi vaihde jää päälle; ja kepistä tulee hervoton.
Kuula on hyvä, hahlot kuluneet pahasti.
Onnistuuko projekti hytin nostolla ja kannen avaamisella? vai tarviiko vaihteisto irroittaa ja purkaa aivan atomeiksi?
Onko hahlot hitsattavaa terästä, vai jtn epämääräistä valua?
Kiitän kaikista vinkeistä, DB on minulle vieras; mutta tekemällä oppii
Kuula on hyvä, hahlot kuluneet pahasti.
Onnistuuko projekti hytin nostolla ja kannen avaamisella? vai tarviiko vaihteisto irroittaa ja purkaa aivan atomeiksi?
Onko hahlot hitsattavaa terästä, vai jtn epämääräistä valua?
Kiitän kaikista vinkeistä, DB on minulle vieras; mutta tekemällä oppii
Tapex- Viestien lukumäärä : 3
Vs: 1390 vaihteensiirron kunnostus?
Hahlot ovat muistaakseni messinkiä...? ja niiden vaihto edellyttää melkoista purkamista. Tietysti kuulaakin voisi hitsata isommaksi ja hioa muotoonsa.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: 1390 vaihteensiirron kunnostus?
Voi auttaa pitkän aikaa tuo taavettimiehen kertoma juttu.Oikea takarengas pois että pääsee paremmin hollille.Vaihdevipu irti laatikon kannesta ja lisää tavaraa nupin päähän.Milli pari pituutta lisää ja vähän neliömaiseksi.
Vieraili- Vierailija
Remonttia
Kiitoksia vinkeistä, tein kuulasta nopan muotoisen, ja pituuttakin mahtui pari milliä lisää. lopuksi kiillotin sen.
Hienosti tuntui toimivan, vielä kun poistin kepistä ylimääräisen kiertoliikkeen.
Ihmettelenkin miksi siihen on alkujaan tehty pyöreä kuula, pintapaine on kova ja voitelukalvo pettää herkemmin.
-mitäs täydellisestä jos hyväkin pärjää
Hienosti tuntui toimivan, vielä kun poistin kepistä ylimääräisen kiertoliikkeen.
Ihmettelenkin miksi siihen on alkujaan tehty pyöreä kuula, pintapaine on kova ja voitelukalvo pettää herkemmin.
-mitäs täydellisestä jos hyväkin pärjää
Tapex- Viestien lukumäärä : 3
Similar topics
» Selectamatic- hydrauliventtiilin kunnostus
» HS:n takaplaneetan kunnostus
» hytin kunnostus
» TAAVI ohjaamon kunnostus projekti
» DB 990 Jarrujen kunnostus
» HS:n takaplaneetan kunnostus
» hytin kunnostus
» TAAVI ohjaamon kunnostus projekti
» DB 990 Jarrujen kunnostus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa