nostovarren veivi ongelma
3 posters
Sivu 1 / 1
nostovarren veivi ongelma
ongelma ei paha mutta häirisevä. elikkä tuo nostovarren veivi, joka vaikuttaa tuohon toiseen nostovarteen ei pidä korkeutta vaan alkaa painosta rullaamaan.
veivi päättyy mötikkään jossa lienee rattaat, en ole avannut vielä, voiko tuolla tehdä mitään säätöjuttuja että tuo veivi ei alkaisi rullaamaan itsekseen. konehan on tuo DB 1390.
veivi päättyy mötikkään jossa lienee rattaat, en ole avannut vielä, voiko tuolla tehdä mitään säätöjuttuja että tuo veivi ei alkaisi rullaamaan itsekseen. konehan on tuo DB 1390.
Viimeinen muokkaaja, blackhawk pvm To Kesä 10, 2010 11:25 am, muokattu 1 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: nostovarren veivi ongelma
Auttaiskohan jos sinne laittais lukitetta mutta ei kuitenkaa niin paljon ettei käsineen pysty kiertämään
massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa
Vs: nostovarren veivi ongelma
Mötikän sisällä on rataspari. Parempi se on pitää rasvattuna että liikku mukavasti. Vanhemmissa malleissa pruukasi olla rautalangasta väänneety U- muotoinen haitta, jonka sai käännettyä kammen päälle pidäkkeeksi, mutta 1390:ssähän veivistä tulee teleskooppijatke hyttiin sisään? Siinä varmaan toimii pidäkkeenä vaikka kumiritsa jos vaan on paikka mihin ritsan toisen pään nappaa kiinni.
erkki- Vierailija
Vs: nostovarren veivi ongelma
Siinähän on ohjaamon rungossa pultti/reikä sen veivin kohdalla, siihen on kiinnitetty sellainen kumilatta, johon veivi lukitaan. Vanhoissa koneissa tietysti murtuilleet ja heitetty mäkeen. Ei kummempaa tartte kun hommaat kumilattaa jotain 6 cm leveätä ja reiän teet veivin nupille. Pulttaat kiinni siihen alkuperäiseen paikkaan. Tai rautalankaviritys tms. Vaikka apulantasäkki päälle. johan pysyy.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: nostovarren veivi ongelma
Meilläpäin joka koneessa kestää kaltevuuden säätäjä paikallaan ilman sitä kumi renksukkaa, jopa 995.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: nostovarren veivi ongelma
erkki kirjoitti:Mötikän sisällä on rataspari. Parempi se on pitää rasvattuna että liikku mukavasti. Vanhemmissa malleissa pruukasi olla rautalangasta väänneety U- muotoinen haitta, jonka sai käännettyä kammen päälle pidäkkeeksi, mutta 1390:ssähän veivistä tulee teleskooppijatke hyttiin sisään? Siinä varmaan toimii pidäkkeenä vaikka kumiritsa jos vaan on paikka mihin ritsan toisen pään nappaa kiinni.
jees, teleskooppiveivihän tässä on. hytin seinässä on neljälle pultille reikä jossa tälläinen lukitus on ilmeisesti ollut. no pitää omapatenttia laittaa että pysyy korkeus hyvänä. ilman lämmettyä alkaa näköjään rasvat notkistumaan, kylmemmillä ilmoilla ei tästä harmia ole ollut.
Vieraili- Vierailija
Vs: nostovarren veivi ongelma
taavetti_mies kirjoitti:Meilläpäin joka koneessa kestää kaltevuuden säätäjä paikallaan ilman sitä kumi renksukkaa, jopa 995.
tämän takia minä tätä lähdin ihmettelemään, kun aiemmin korkeus on pysynyt hyvin kohdillaan.
Vieraili- Vierailija
Vs: nostovarren veivi ongelma
Kyyllähän se aloillaan kestää säätö kun ei käytä. Jämähtää tai sitten visummat osat.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Similar topics
» 996 ongelma.
» DB 996 4WD-79 Vaihdelaatikko ongelma
» 995 jarru ongelma
» 25d käynti ongelma
» 990 nostolaite ongelma
» DB 996 4WD-79 Vaihdelaatikko ongelma
» 995 jarru ongelma
» 25d käynti ongelma
» 990 nostolaite ongelma
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa