vaalea savutus startatessa
2 posters
Sivu 1 / 1
vaalea savutus startatessa
sellainen ominaisuus, että startatessa tulee vaalea savua noin 3-5min, kunnes kone lämpiää.
tuo lienee vesihöyryä?, ilmeisesti kannentiiviste valskaa jo hieman. ajonaikana mielestäni ei tätä savutusta kovillakaan kierroksilla ilmene.
mutta missä vaiheessa tuohon pitäisi alkaa vaihtaa kannentiivistettä, odotaako että pahenee, vai kannattaisiko vaihdattaa heti, ennen pahentumista. kuinka paljon tuo kuuluu sarjaan ominaisuus ei vika.
mitä mieltä taavettimiehet asiasta on.
tuo lienee vesihöyryä?, ilmeisesti kannentiiviste valskaa jo hieman. ajonaikana mielestäni ei tätä savutusta kovillakaan kierroksilla ilmene.
mutta missä vaiheessa tuohon pitäisi alkaa vaihtaa kannentiivistettä, odotaako että pahenee, vai kannattaisiko vaihdattaa heti, ennen pahentumista. kuinka paljon tuo kuuluu sarjaan ominaisuus ei vika.
mitä mieltä taavettimiehet asiasta on.
Vieraili- Vierailija
Erkki
Ei taida olla vesihöyryä. Kokeileppa nuuhkia onko siinä makea pakkasnesteen haju. Jos haiskahtaa makealta niin sitten tiiviste vaihtoon ensi tilassa. Se nimitäin vuotaa silloin toisenkin suuntaan ja eroosio syö liekkirenkaaseen kolon melko nopeasti. Yleensä vuotava kannentiiviste alkaa kiehuttaa konetta tai ihan ensi oire on, että lämmöt vaeltelee holtittomasti.
Onko se savu sittten ihan oikeasti harmaata vai sinertävää? Kyllä Taaville on aika normaalia että se tupsuttaa kylmänä muutaman minuutin, palamatonta poltoainetta se luultavasti on.
Onko se savu sittten ihan oikeasti harmaata vai sinertävää? Kyllä Taaville on aika normaalia että se tupsuttaa kylmänä muutaman minuutin, palamatonta poltoainetta se luultavasti on.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: vaalea savutus startatessa
Jos on kannentiivisteestä kyse ei kannata odotella paheneeko vaan heti vaihtoon
massikka_mies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa
Vs: vaalea savutus startatessa
raportoin huomenissa lisää, kun laitan koneen tulille.
Vieraili- Vierailija
Vs: vaalea savutus startatessa
kyllä se sinertävää on, sittenkin. luin tuolta muualta ettei DB kantta paljon tarvitse aukoilla. helpotus tämä.
Vieraili- Vierailija
erkki
Juu, kyllä Taavin kannentiivisteet kestää. Tiukimmilla taitaa olla 1410 tiiviste kun ollaan pitkät päivät raskaassa vedossa.
Täytyy pitää jäähdyttimen kenno puhtaana heinänmoskasta ja laturin hihna kunnolla kierellä että ropeli jaksaa pyöriä.
91 heppaa on 3.6 litraisesta alle 2500 kierroksen vaatii korkeaa tehollista keskipainetta ja sitä kautta kuumat pakokaasut.
Eipä traktorit käy savuttomana ihan kylmänä kuin ihan uutena, jos silloinkaan paitsi nyt nämä ihan uudet, saastettomat.
Löpön palaessa syntyy pakokaasuna pääasiassa hiilidioksiidia ja vettä, mutta vettä tulee niin vähän, ettei sen olemassaoloa nää kuin kovassa pakkasessa kun se tiivistyy vedeksi vasta hieman ylempänä.
Täytyy pitää jäähdyttimen kenno puhtaana heinänmoskasta ja laturin hihna kunnolla kierellä että ropeli jaksaa pyöriä.
91 heppaa on 3.6 litraisesta alle 2500 kierroksen vaatii korkeaa tehollista keskipainetta ja sitä kautta kuumat pakokaasut.
Eipä traktorit käy savuttomana ihan kylmänä kuin ihan uutena, jos silloinkaan paitsi nyt nämä ihan uudet, saastettomat.
Löpön palaessa syntyy pakokaasuna pääasiassa hiilidioksiidia ja vettä, mutta vettä tulee niin vähän, ettei sen olemassaoloa nää kuin kovassa pakkasessa kun se tiivistyy vedeksi vasta hieman ylempänä.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa