Hydrostaattinen ohjaus
2 posters
Sivu 1 / 1
Hydrostaattinen ohjaus
Mikä DB 1394 vm -87 ohjaukseen liittyvä "säiliö" on imusarjan ja käsikäyttöisen polttoaineen siirtopumpun välissä? Tiputtaa hieman öljyä. Säiliöön liitettyjen kumiletkujen letkunkiristimet ovat tiukalla ja ei vuoda näistä liitoksista.
Mitä erityistä liittyy hydrostaattisen ohjauksen suodattimen vaihtoon? Korjausohjeessa kehoitetaan jättämään tämä työ DB-huoltomekaanikon hommaksi. Asiaan liittyvät erityisvinkit?
Käykö ohjauspiirissä käytettäväksi normaali yleisöljy vai onko välttätöntä käyttää erityisöljyä ja mitä ?
Mitä erityistä liittyy hydrostaattisen ohjauksen suodattimen vaihtoon? Korjausohjeessa kehoitetaan jättämään tämä työ DB-huoltomekaanikon hommaksi. Asiaan liittyvät erityisvinkit?
Käykö ohjauspiirissä käytettäväksi normaali yleisöljy vai onko välttätöntä käyttää erityisöljyä ja mitä ?
seppo- Viestien lukumäärä : 15
Vs: Hydrostaattinen ohjaus
Säiliö? Enpä tiedä.. Varsinainen öljysäiliöhän on pumpun sisäpuolella.Seppo kirjoitti:Mikä DB 1394 vm -87 ohjaukseen liittyvä "säiliö" on imusarjan ja käsikäyttöisen polttoaineen siirtopumpun välissä? Tiputtaa hieman öljyä. Säiliöön liitettyjen kumiletkujen letkunkiristimet ovat tiukalla ja ei vuoda näistä liitoksista.
Viisaat kertokoon lisää.
En nyt muista mitä erityistä siinä olisi ollut. Aika helppo homma kuitenkin, vähän joutuu purkamaan että pääsee käsiksi. Kannattaa laittaa uudet tiivisteet jos vähänkään näyttää siltä, yleensä ei vuoda ulospäin vaan moottoriöljyjen sekaan.seppo kirjoitti:Mitä erityistä liittyy hydrostaattisen ohjauksen suodattimen vaihtoon? Korjausohjeessa kehoitetaan jättämään tämä työ DB-huoltomekaanikon hommaksi. Asiaan liittyvät erityisvinkit?
Ihan 10w-30 yleisöljy käy.seppo kirjoitti:Käykö ohjauspiirissä käytettäväksi normaali yleisöljy vai onko välttätöntä käyttää erityisöljyä ja mitä ?
Viimeinen muokkaaja, taavetti_mies pvm To Toukokuu 14 2009, 17:42, muokattu 3 kertaa
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Vs: Hydrostaattinen ohjaus
Joo,polttoaineen siirtopumppu pitää irroittaa,ja ole tarkkana kun asennat sitä takaisin paikalleen,heti moni ensikertalainen on vääntäny suotimille lähtevän putken väärille kierteille,ja pumppu on pitäny ostaa uusi.
Siinä suodattimessa on oma tälläyksensä,että se sattuu oikein,mutta tsiikaa siitä täyttötulpasta kun tälläät sitä paikalleen.
Uusi se o-rengas siihen .
Osa liimaa suodattimen kiinni säiliöön ennen asennusta homman helpottamiseksi,itse en käytä tuota konstia.
Sama öljy pumppuun,kun moottoriin,ja jos öljy ei pysy sisässä,laita korjaussarja pumppuun.
Se pönttö on lisäöljysäiliö,ja sitä ei eka mallisarjassa ole,mutta kannattaa antaa sen olla,siitä on murtunu putken juuri siitä,käytä juotoksella se jollain putkimiehellä,jos itellä ei ole siihen kamppeita.
Joku meinasi,että laki olisi pakottanu sen pöntön laittoon,mutta en tiedä vahvistusta siihen väitteeseen.
Siinä suodattimessa on oma tälläyksensä,että se sattuu oikein,mutta tsiikaa siitä täyttötulpasta kun tälläät sitä paikalleen.
Uusi se o-rengas siihen .
Osa liimaa suodattimen kiinni säiliöön ennen asennusta homman helpottamiseksi,itse en käytä tuota konstia.
Sama öljy pumppuun,kun moottoriin,ja jos öljy ei pysy sisässä,laita korjaussarja pumppuun.
Se pönttö on lisäöljysäiliö,ja sitä ei eka mallisarjassa ole,mutta kannattaa antaa sen olla,siitä on murtunu putken juuri siitä,käytä juotoksella se jollain putkimiehellä,jos itellä ei ole siihen kamppeita.
Joku meinasi,että laki olisi pakottanu sen pöntön laittoon,mutta en tiedä vahvistusta siihen väitteeseen.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa