1200
3 posters
Sivu 1 / 1
1200
Olen ollut runsaat puolivuotta vm. -71 DB1200-omistaja. Näiltä sivuilta olen saanut monta hyödyllistä tietoa niitä selattuani, esim. tänään sain säädettyä nostolaitteen vivun jousen niin, ettei se enää jää takimmaiseen asentoon eikä siis kuormita pumppua tarpeettomasti. Nostolaitevivun takana olevan pudotusventtiilin karatiiviste vuoti, vaihdoin sen jo aiemmin mutta vuoto jatkui. En ole vielä testannut, vaikuttiko vivun jousen säätö vuotoon.
Pudotusventtiilin toimintoon en ole perehtynyt, mikähän sen tarkoitus oikein on? Avaako se jotenkin ulkopuolisen hydrauliikan paluuta?
Olen myös yrittänyt selvittää 1200 ja 1210-mallien eroja. Jälkimmäinen vaikuttaisi ainakin yleisemmältä kuin 1200.
Voisiko joku selvittää eroa?
Rekisteröityminen Taavetti-talliin tuntuu vaikealta. Olen yrittänyt muutaman kerran mutta salasanan saaminen toimivaksi ei tunnu onnistuvan.
Pudotusventtiilin toimintoon en ole perehtynyt, mikähän sen tarkoitus oikein on? Avaako se jotenkin ulkopuolisen hydrauliikan paluuta?
Olen myös yrittänyt selvittää 1200 ja 1210-mallien eroja. Jälkimmäinen vaikuttaisi ainakin yleisemmältä kuin 1200.
Voisiko joku selvittää eroa?
Rekisteröityminen Taavetti-talliin tuntuu vaikealta. Olen yrittänyt muutaman kerran mutta salasanan saaminen toimivaksi ei tunnu onnistuvan.
okie- Vierailija
Vs: 1200
1210 on uudempi malli 1200:sta.
Synkoronoitu vaihteisto lienee suurin ero.
Katsoppa www.konedata.net sieltää löytyy teknisiä tietoja.Toki niissä on pikku virheitäkin.
Pudotusventtiilillä saa nostolaitteen laskemaan nopeammin varret tyhjänä.
Pyöräytetään 90 asetetta vastapäivään ja sitten ylös.
Koitappa uudelleen rekisteröityä ,on mukavampi kirjoitella.
Synkoronoitu vaihteisto lienee suurin ero.
Katsoppa www.konedata.net sieltää löytyy teknisiä tietoja.Toki niissä on pikku virheitäkin.
Pudotusventtiilillä saa nostolaitteen laskemaan nopeammin varret tyhjänä.
Pyöräytetään 90 asetetta vastapäivään ja sitten ylös.
Koitappa uudelleen rekisteröityä ,on mukavampi kirjoitella.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1200
Yritä vielä rekisteröityä. Kirjoita vaikka tänne jos sinulla on pulmia salasanan tms. kanssa.
Taitaa tulla sähköpostiin rekisteröitymisestä vahvistus, jossa on linkki. Sitä klikkaamalla tunnus aktivoituu. Näin muistelen. Käy sähköpostisi katsomassa tai kokeile uudelleen rekisteröitymistä.
Taitaa tulla sähköpostiin rekisteröitymisestä vahvistus, jossa on linkki. Sitä klikkaamalla tunnus aktivoituu. Näin muistelen. Käy sähköpostisi katsomassa tai kokeile uudelleen rekisteröitymistä.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 1200
Koetin uudelleen tuota rekisteröitymistä mutta n. seitsemän merkkiä sisältävä oli heikko ja kun kokeilin 15-merkkiä pitkää, niin olisi onnistunut. Masinisti-sivuille onnistui kuitenkin rekisteröinti viidellä merkillä.
Noita salasanoja kun alkaa olla useampaan paikkaan ei viitsisi ihan jokaiseen omaa salasanaa hankkia, käyttäisin muutamia samoja salasanoja eri sivustoille.
No, kuitenkin eri hyvä tuo DB on ollut (koostaan huolimatta) pihakoneena, lunta on tullut tuupattavaksi vaikkakin siinä on vain 2-metrinen perälevy. Työvaiheiden suunnittelulla silläkin pärjää. 2,5-metrinen olisi varmaan sopivampi, täytyy vain etsiskellä.
Noita salasanoja kun alkaa olla useampaan paikkaan ei viitsisi ihan jokaiseen omaa salasanaa hankkia, käyttäisin muutamia samoja salasanoja eri sivustoille.
No, kuitenkin eri hyvä tuo DB on ollut (koostaan huolimatta) pihakoneena, lunta on tullut tuupattavaksi vaikkakin siinä on vain 2-metrinen perälevy. Työvaiheiden suunnittelulla silläkin pärjää. 2,5-metrinen olisi varmaan sopivampi, täytyy vain etsiskellä.
okie- Vierailija
Vs: 1200
Kokeileppa laittaa lyhyempään salasanaan numeroita tai isoja/pieniä kirjaimia, pitäisi auttaa.okie kirjoitti:Koetin uudelleen tuota rekisteröitymistä mutta n. seitsemän merkkiä sisältävä oli heikko ja kun kokeilin 15-merkkiä pitkää, niin olisi onnistunut. Masinisti-sivuille onnistui kuitenkin rekisteröinti viidellä merkillä.
Noita salasanoja kun alkaa olla useampaan paikkaan ei viitsisi ihan jokaiseen omaa salasanaa hankkia, käyttäisin muutamia samoja salasanoja eri sivustoille.
taavettimies- Ylläpito
- David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta
Similar topics
» 1200 s -71 venttiilinvälyset
» DB 1200 polttoainemittari
» M 1200
» 1200 db -72
» DB 1200 s vm. 71 jarrut
» DB 1200 polttoainemittari
» M 1200
» 1200 db -72
» DB 1200 s vm. 71 jarrut
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa