996 vm-77.??
+10
Pakki
jusape
Paroni
mattkau
Tessu
Jyryytin
ikilika
Paulig
outsider
erkki
14 posters
Sivu 1 / 4
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
996 vm-77.??
kävin tuossa kattelemassa taavia996 vm77..? ohjekirjaa ei ollu mut kattelin tuosta info osiosta vinkkejä.. kyselisin vähän et miten siinä pelaa vaihteisto/kytkin kun oli niitä vipuja molemmin puolin penkkiä onko hs vai mikä ja normaalisti kykimellä vaihdetaan..? ulosotolle oli myös oma vipu (vaijeri oli irti) ja kytkin oli kai jumissa..?? seissu 2 vuotta. koppista oli sähköt revitty eipä tainnu pelata kun kiekkamittari.. muuten kone oli suht.siisti ei öljyvuotoja tai muuta..jarruille oi säiliö (tyhjä) ja polkimet meni pohjaan (liekö jarruja) kone kävi tasasen mut ajamaan en viittiny lähtee em vioista johtuen.. onko kokemusta mitä kaikkee remppaa ois tarjolla..ja jos vielä innostun koeajamaan sitä niin mitä kannattaa kokeilla ajon aikana.
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
996:tta ei ole ollut HS:nä lainkaan. Vasemmalla on kertojat, eli nopea/hidas ja toisessa kepissä normaali/ryömintä. Päävaihde, eli kolme eteen ja pakki on oikealla.
Jos et pääse koeajamaan, niin se pitää tuntua hinnassa oikein reippaasti.
Kokeile tehdä uusi tutustuminen ja ota mukaan jarruihin ja kytrkimeen soveltuva öljy, se on kuulemma samaa tavaraa mitä käytetään Citroenin jousituksessa. Tavallaista jarrunestettä ei saa laittaa niihin systeemehin. Jos saat kytkimen edes pelaamaan niin pääsee koeajolle.
Vaihteet pitää mennä hyvin päälle ja vapaalle ja moottori käydä ja vetää hyvin. Sehän on hyvä alku yhteiselle uralle. Jos jarruissa tai hydrauliikassa on sanomista niin ne saa kuntoon kohtuudella. Noin vanhoissa peleissä on ylennsä sähköjen kanssa puuhaa, mutta 996:ssa ne ei ole vielä mahdottoman monimutkaiset.
Jos et pääse koeajamaan, niin se pitää tuntua hinnassa oikein reippaasti.
Kokeile tehdä uusi tutustuminen ja ota mukaan jarruihin ja kytrkimeen soveltuva öljy, se on kuulemma samaa tavaraa mitä käytetään Citroenin jousituksessa. Tavallaista jarrunestettä ei saa laittaa niihin systeemehin. Jos saat kytkimen edes pelaamaan niin pääsee koeajolle.
Vaihteet pitää mennä hyvin päälle ja vapaalle ja moottori käydä ja vetää hyvin. Sehän on hyvä alku yhteiselle uralle. Jos jarruissa tai hydrauliikassa on sanomista niin ne saa kuntoon kohtuudella. Noin vanhoissa peleissä on ylennsä sähköjen kanssa puuhaa, mutta 996:ssa ne ei ole vielä mahdottoman monimutkaiset.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Ma Tammi 21 2013, 07:29, muokattu 1 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 996 vm-77.??
jep en ilman jarruja uskaltanu lähtee ajelemaan olivat laittanu kytkimen säiliöön jotain nestettä..??? (ehkä jarru..??)täytyy varmaan käydä kattomassa uudestaan vielä nuo sähkö ym .fiksaukset kyllä onnistuu iteltäkin jos vain vaihteet ja ulosotto pelais..
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
Sama neste jarruihin ja kytkimeen,LHM-jarruneste.
Saattaa olla että menee jarrusylinterien tiivisteet vaihtoon jos on nesteet hukassa tai väärät.
Saattaa olla että menee jarrusylinterien tiivisteet vaihtoon jos on nesteet hukassa tai väärät.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 996 vm-77.??
outsider kirjoitti:Sama neste jarruihin ja kytkimeen,LHM-jarruneste.
Saattaa olla että menee jarrusylinterien tiivisteet vaihtoon jos on nesteet hukassa tai väärät.
Kokemuksesta, ne menee...
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 996 vm-77.??
Juu, ja jollei satu "hätätilanteessä" LHM:ää olemaan niin ihan mineraalipohjanen automaattiöljykin kelpaa.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: 996 vm-77.??
täytyy varmaan huomenissa käydä kattomassa uudestaan kun ois tässa kuopiossa oli vaan ensi silmäyksellä koppi niin rujon näkönen.. et rupes mietittytämään..miten pietty.. niin ja samalla käynnillä sain tietoon yhen keräilijän numeron jolla varmaan 50 traktoria täytyy kysellä sieltäkin jos löytyis kunnostettava taavi näkyivät olevan vaan lumen alla kaikki "myynti masinat"
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
Itse miettisin pariin otteeseen tuon ostamista... (mikähän minäkin olen tuollaista sanomaan, kun omia "raatoja" olen laitellut...) Nimittäin noihin laittamiseen menee kuitenkin €uroja ja aikaa.
Ja jos sitten oikein hyvän haluaa, niin se tahtoo sitten tarkoittaa joka paikan läpikäyntiä. Kuitenkin tuo 996 on melko yleinen malli, niin suosittelen noiden edellä mainittujen vikojen takia katsomaan parempaa yksilöä.
-Ellei sitten hinta ole jotain aivan naurettavan halpa tms.
Ja jos sitten oikein hyvän haluaa, niin se tahtoo sitten tarkoittaa joka paikan läpikäyntiä. Kuitenkin tuo 996 on melko yleinen malli, niin suosittelen noiden edellä mainittujen vikojen takia katsomaan parempaa yksilöä.
-Ellei sitten hinta ole jotain aivan naurettavan halpa tms.
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola
Vs: 996 vm-77.??
Olisin samaa mieltä ^^. Sitte jos on tilat missä laittaa eikä koneen työkuntoon saattamisella ole kova kiire ja hinta kohtaa laadun on kauppa järkevä. Jos kaikki paikat käy läpi, niin ainakin tietää missä kunnossa kone on läpikotaisin. Se on plussa sitten myöhemmässä vaiheessa kun töitäkin tekee.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 996 vm-77.??
Kaikki riippuu kaikesta ja hinta on tietty suhteessa kuntoon tärkeä!
Jollei traktori ole jumalattomien matkojen päässä että voisi saada halvallakin tuotua ja edes jotenkuten koeajettua niin se olisi jo puoliasiaa.
Itse en ole perillä noista Taavin nestejarruita mutta viisaat kertokoot että mimmoset tiivisteet siellä sitten on?kun ei normi jarrunesteet käy alkuunkaan?
Citikan öljyä tuli mullekkin just illalla kaverilta kun ei tarvinnu mut en kyl minäkään kun ei semmosta ole.
Sama kaveri kyseli et käviskö tuo öljy esim. hallitunkkiin niin mä totesin että mulle on sanottu että VAIN hydrauliikkaöljyä semmoseen.NO NIIN ja takasin asiaan!
Kunnostus riippuu tietty aina siitä mitä hakee,jos haluaa vain toimivan laitteen eikä panosta turhiin maalailuihin ja puunailuihin voipi päästä huokealla,jollei ole tavottelemassa alkuperäisyyttä niin puuttuvien osien tilalle voi soveltaa sen mitä on ja saa,itte tykkään ainakin että vehkeet pelaa ja saa ne siistit ja puhtaat olla mutta liikaa kiillottamista kyllä varon,kun on vaan työkoneita!
Öljyt ja putsarit kaikki suosiolla vaihtoon ennen suurempia käyttöjä ettei tule tappiota heti,tottakai tilan ja rahan puute syö miestä eikä kaikkea osaa tehä itte eikä ees pysty,MUTTA toivotaan että siitäkin Taavista vielä ajopeli tulis,liikaa ei kannata maksaa koska jo pelkkiin renkaisiin menee jo hyviä summia,ainakin tääl etelämmässä on noissa pyörissä semmonen etelälisä heeh!
Jollei traktori ole jumalattomien matkojen päässä että voisi saada halvallakin tuotua ja edes jotenkuten koeajettua niin se olisi jo puoliasiaa.
Itse en ole perillä noista Taavin nestejarruita mutta viisaat kertokoot että mimmoset tiivisteet siellä sitten on?kun ei normi jarrunesteet käy alkuunkaan?
Citikan öljyä tuli mullekkin just illalla kaverilta kun ei tarvinnu mut en kyl minäkään kun ei semmosta ole.
Sama kaveri kyseli et käviskö tuo öljy esim. hallitunkkiin niin mä totesin että mulle on sanottu että VAIN hydrauliikkaöljyä semmoseen.NO NIIN ja takasin asiaan!
Kunnostus riippuu tietty aina siitä mitä hakee,jos haluaa vain toimivan laitteen eikä panosta turhiin maalailuihin ja puunailuihin voipi päästä huokealla,jollei ole tavottelemassa alkuperäisyyttä niin puuttuvien osien tilalle voi soveltaa sen mitä on ja saa,itte tykkään ainakin että vehkeet pelaa ja saa ne siistit ja puhtaat olla mutta liikaa kiillottamista kyllä varon,kun on vaan työkoneita!
Öljyt ja putsarit kaikki suosiolla vaihtoon ennen suurempia käyttöjä ettei tule tappiota heti,tottakai tilan ja rahan puute syö miestä eikä kaikkea osaa tehä itte eikä ees pysty,MUTTA toivotaan että siitäkin Taavista vielä ajopeli tulis,liikaa ei kannata maksaa koska jo pelkkiin renkaisiin menee jo hyviä summia,ainakin tääl etelämmässä on noissa pyörissä semmonen etelälisä heeh!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 996 vm-77.??
Komppaan Tessua,
On paljon mahdollista, että saat siitä ajoon pelin pelkällä nesteiden vaihdolla / tiivisterempalla, mutta siihen et saa selvyyttä ilman kunnollista koeajoa. Entisöinti /käyttöentisöinti on tietenkin töisevä operaatio ja palaa siinä rahaakin, mutta jos ei tavitse kajota raskaan puolen rautaan, siis avaamaan moottoria, voimansiirtoa j.n.e niin pintapuolen puuhaa voi tehdä siinä käytön ohessa palan kerrallaan. Resuinen yleisilme hyppää silmille aika herkästi vaikka kohde kaipaisi lähinnä puhdistusta, hiukan verhoilujen parsimista, uusia vilkunlaseja yms. näkyvää ehostusta.
On paljon mahdollista, että saat siitä ajoon pelin pelkällä nesteiden vaihdolla / tiivisterempalla, mutta siihen et saa selvyyttä ilman kunnollista koeajoa. Entisöinti /käyttöentisöinti on tietenkin töisevä operaatio ja palaa siinä rahaakin, mutta jos ei tavitse kajota raskaan puolen rautaan, siis avaamaan moottoria, voimansiirtoa j.n.e niin pintapuolen puuhaa voi tehdä siinä käytön ohessa palan kerrallaan. Resuinen yleisilme hyppää silmille aika herkästi vaikka kohde kaipaisi lähinnä puhdistusta, hiukan verhoilujen parsimista, uusia vilkunlaseja yms. näkyvää ehostusta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 996 vm-77.??
Niin ja tähän vois listan jatkoksi taas lisätä yhden indikaatorin. Katselee, löytyykö siitä hitsauksia, varsinkin asiattomia sellaisia. Siis että hitsikone on ollut lähempänä kuin esimerkiksi ruuviavain. Ohjauksen osien kiinni pistäminen hitsaamalla yhtenä esimerkkinä. Oiskohan pahin esimerkki etupyörän akselimutterin sokan korvaaminen knöölillä.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 996 vm-77.??
joo käytiin kattomassa uudestaan käyntiin lähti hyvin -11 vaika akku näytti vanhalta eikä savuttanu.. jarrusäiliöstä nesteet poissa vivut toimii jotenkin.. kytkinsäiliössä näytti olevan jarrunestettä..?? vuoti kopin alta.. nostolaite nosti nykien ja kun olin painona varsien päällä niin tuntui kun ois ilmaa.?? kaikki sähköjohdotukset oli vähän rempallaan.. ulosoton vaijeri oli irti liekö venyny kun laitoin takaisin niin sain ulosoton pelittämään.renkaat tosi pykineet.. empä tiiä viittikö ottaa puuhamaata itelleen.. katotaan nyt jos pääsis vielä koeajamaan...
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
Itse en tarkoittanut sillä -kaikki paikat kuntoon, sanalla entisöintiä, enkä käyttöentisöintiä, jos Erkki sitä tarkoitti lauseessaan.
Tarkoitin sitä, että nyt kun hytti on ns. räjähtänyt, sähköt hajalla yms. yms. Niin tuosta kun lähtee parsimaan kuntoon, tulee ainakin itselle sellainen tunne, että tuokin pitää laittaa kuntoon ja tuo, ja kas, oravanpyörä on valmis.
Vaikka yleisilme olisikin vähän resuisen näköinen hytti ruosteessa, konepelti ei enään kiillä kuin uudessa. Tykkään kuitenkin, että tekniikka toimii ympärillä luotettavasti.
Ellei sitten osta (halvalla) sitä "puuhamaata" itselleen ja laita sitten heti kättelyssä teknisesti kuntoon, vaikkakin ulkonäkö antaisi ymmärtää muuta. Mikäänhän ei ole sitten v....maisempaa kuin juuri vähän väliä lisäillä jarrunesteitä, heilutella liittimiä että saa johonkin kulmalle jonkinlaisen valon pilkahduksen paistamaan, ennen tieajoa.
Tämä siis vain ja ainoastaan minun mielipiteeni asiasta, eikä tästä pidä kenenkään vetää palkokasvia sieraimeen
Tarkoitin sitä, että nyt kun hytti on ns. räjähtänyt, sähköt hajalla yms. yms. Niin tuosta kun lähtee parsimaan kuntoon, tulee ainakin itselle sellainen tunne, että tuokin pitää laittaa kuntoon ja tuo, ja kas, oravanpyörä on valmis.
Vaikka yleisilme olisikin vähän resuisen näköinen hytti ruosteessa, konepelti ei enään kiillä kuin uudessa. Tykkään kuitenkin, että tekniikka toimii ympärillä luotettavasti.
Ellei sitten osta (halvalla) sitä "puuhamaata" itselleen ja laita sitten heti kättelyssä teknisesti kuntoon, vaikkakin ulkonäkö antaisi ymmärtää muuta. Mikäänhän ei ole sitten v....maisempaa kuin juuri vähän väliä lisäillä jarrunesteitä, heilutella liittimiä että saa johonkin kulmalle jonkinlaisen valon pilkahduksen paistamaan, ennen tieajoa.
Tämä siis vain ja ainoastaan minun mielipiteeni asiasta, eikä tästä pidä kenenkään vetää palkokasvia sieraimeen
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola
Vs: 996 vm-77.??
Jos hyvin käyntiin tärähti niin eipä kone ainakaan risa ole,renkaisiin sitten menee nappulaa.
Ja JOO O ON kokemusta että oli joku hitsaillu etunavan mutterit kiinni,ei muuta kun knöölit auki ja poraamaan sokkareikää ja prikkaa väliin et tiukkeni muistaakseni noin?
Mut juu kylhän ehjän moottorin ympärille voi koneen koota kunhan ei kiirettä pidä
Ja JOO O ON kokemusta että oli joku hitsaillu etunavan mutterit kiinni,ei muuta kun knöölit auki ja poraamaan sokkareikää ja prikkaa väliin et tiukkeni muistaakseni noin?
Mut juu kylhän ehjän moottorin ympärille voi koneen koota kunhan ei kiirettä pidä
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 996 vm-77.??
Lähinnä tarkoitin sitä, että pääpiirteissään kunnossa oleva traktori voi olla töissä päivittäin ja sitä voi laitella sopivan hetken tullen sieltä täältä. Kun mennään raskaan raudan puolelle niin pitää mielellään olla vapaata verstastilaa sen verran että konetta pystyy siellä purkamaan ja pitämään purettuna joskus pitkiäkin aikoja. Pintaremontin tekeminen käy helpommin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 996 vm-77.??
joo en meinaakkaan entisöitiä vaan tarkoitus ois käyttökunnostus et voi tehdä linkousta ja 990 vois laittaan vinssi,metsäkärri hommiin mut arveluttaa tuo ulosotton,nostovarsien toiminta... jarru,valo hommat onnistuu hallissa heti mut jos hydrauliikassa,kytkimessä jotain niin ei viittis purkaa hallin tukkeesi ainakaan talvella.. täytyy nyt vielä harkita kunnolla.. ottaako projektin.. hinta ois jotakuin kohillaan.. paljonkohan maksoi jarru,kytkin sylinterien korjaussarjat..
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
Edelleenkin olen sitä mieltä, että väärät hitsailut ovat pahempi rasti kuin taavetin nostolaite tai ulosotto. Minusta taavetin ulosotto on suht hyvässä maineessa. Onhan niitä käytetty sirkkelisahurienkin voimakoneena. Ei ne ihan huonoja ansaintavälieekseen ota. Nostolaite taasen, joo, jos joltain ei-taavettimieheltä kysyy, niin se on huono, mutta katseleppas näitä sivuja. Nostolaitteen viat ovat yleensä helppoja korjata, kun tietää mistä korjaa. Ja yleensä ne on satu aikaan huonolla hoidolla tai paremman tekniikan ymmärtämättömyydellä. Ja vielä, ellet ole huomannut niin täältä löytyy apuja tommosiin vaivoihin.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 996 vm-77.??
Ei ne korjaus sarjat hirneitä maksa ja om mielipide on Taavin nostolaitteesta se että oli aikaansa jo edellä ja voimakkaamman/vahvemman tuntunen /tekonen.
Jos ajatellan että semmoset 50v toiminu nostolaitteet JO monissakin eikä suurempia murheita ole ollu niin en huonoksi voi sanoa! Toisten merkkien laitteitakaan en voi moittia kun ei niistä kokemusta ole?
Jos saat Taavin sopuhintaan niin himaan vaan ja ajankanssa sitte parsimaan, semmosta mieltä, muuta ei osaa sanoo
Jos ajatellan että semmoset 50v toiminu nostolaitteet JO monissakin eikä suurempia murheita ole ollu niin en huonoksi voi sanoa! Toisten merkkien laitteitakaan en voi moittia kun ei niistä kokemusta ole?
Jos saat Taavin sopuhintaan niin himaan vaan ja ajankanssa sitte parsimaan, semmosta mieltä, muuta ei osaa sanoo
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 996 vm-77.??
jarru ja kytkinsylinterien korjaussarjat makso muistaakseni alta 30e kpl. Ja niitähän menee 3xpoljin ja 3x jarrut eli alta parisataa koko läjä. Ja siihen pari pulloo LHM:ää.
Itsellä edessä kyseinen operaatio jarruille keväällä.
Itsellä edessä kyseinen operaatio jarruille keväällä.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 996 vm-77.??
Ostin pariviikkoa sitten samanlaiseen vehkeeseen tiivistesarjat hytissä oleviin pääsylintereihin.
Sama sarja käy sekä kytkimeen,että jarruihin.
25 euroa oli sarjalla kappalehintaa,ja Lhm maksoi 7 euroa litra.
Eivät aivan mahdottoman kalliita onneksi.
Sama sarja käy sekä kytkimeen,että jarruihin.
25 euroa oli sarjalla kappalehintaa,ja Lhm maksoi 7 euroa litra.
Eivät aivan mahdottoman kalliita onneksi.
Paroni- David Brown : 880 implematic,990 implematic,996 selectamatic
Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 49
Paikkakunta : Päijät-Häme
Vs: 996 vm-77.??
Just noin, päälle satanen tulee kuitenkin jos kaikki uusii. Ja niinhän se kannattaa tehdä.
Huuhtele putket hyvin (laske LHM:ää läpi ennen ilmausta) jos siellä on käytetty tavallista jarrunestettä.
Huuhtele putket hyvin (laske LHM:ää läpi ennen ilmausta) jos siellä on käytetty tavallista jarrunestettä.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 996 vm-77.??
jep meillä on 990 vm74 uutena ostettu 4500tuntia ajettu eikä voi moittia kaikki toimii ei oo ollu turhia remontteja (öljyjä vaihdeltu) nyt kuitenkin vähemmällä käytöllä niin varmaan ulosoton levy jumissa kun tarvii sammuttaa kun laittaa lingon pyörimään..aattelin siksi taavin ostaa kaveriksi niin voi koneita vaihdella tilanteen mukaan..täytynee vkl.yrittää päästä koeajolle 996 niin pääsis kaupan hierontaan.. yritän myös hienovaraisesti kysellä entiseltä omistajalta minkälaisessa käytössä ollu ennen..
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Vs: 996 vm-77.??
Missä päin ostattelemasi kone sijaitsee ?
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: 996 vm-77.??
kuopiossa
savoa2011- David Brown : 996 vm79,990 vm67 ,1390vm83
Viestien lukumäärä : 152
Ikä : 54
Paikkakunta : kuopio
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 1 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa