25D projekti ja mitäs nyt kantsii tehdä
3 posters
Sivu 1 / 1
25D projekti ja mitäs nyt kantsii tehdä
Moi,
Ostin tutulta perikunnalta sopuhintaan DB 25D projektin. Olin sellaisesta haaveillut. Projekti oli siis jäänyt kaverilta kesken. Ennen menehtymistään kaveri oli myynyt 990
osat jollekin kaikkine osineen. Hän jätti 25D projektin omaksi viimeiseksi projektiksi. Perikunta ilmoitti että kaikki osat löytyy ei ole kuin kasata. On jopa kolmet etuakselit ja kolme moottoria.
Yksi runko jossa upouudet käyttämättömät Nokian renkaan edessä ja takaa. Kaikki oli purettuna laatikkoihin. Päätin ostaa.
Selvisi että vainaja oli myynyt vahingossa 990 kaupassa vääriä laatikoita. Vaihtuneita osia ei saada takaisin. Kukaan ei tiedä kenelle ne on myyty.
Minulla on 990 uudet männät, renkaat ja muut laakerit. Ventiilejä jotka eivät käy 25d :hen.
Minulta puuttuu ventiilit ja alakerrasta laakerit ja kiertokanki.
Ajattelin hermostuksissani että vaikka alku näytti lupaavalta niin nyt kyllä kuoppaan koko projektin. Kysyn kuitenkin.
Mitä kannattaisi tehdä ? Myynkö koko hoidon jollekin joka tarvitsee varaosia vai yritänkö jostain kaivella puuttuvia osia. Mainittakoon että olen keskitason mekaanikko. Harrastelija.
Mitä tuollainen nokian rengassarja voisi maksaa ? Entä 990 uudet männät renkaineen ja laakereineen?
Kiitän vastauksista ja neuvoista. Terveisin Mika
Ostin tutulta perikunnalta sopuhintaan DB 25D projektin. Olin sellaisesta haaveillut. Projekti oli siis jäänyt kaverilta kesken. Ennen menehtymistään kaveri oli myynyt 990
osat jollekin kaikkine osineen. Hän jätti 25D projektin omaksi viimeiseksi projektiksi. Perikunta ilmoitti että kaikki osat löytyy ei ole kuin kasata. On jopa kolmet etuakselit ja kolme moottoria.
Yksi runko jossa upouudet käyttämättömät Nokian renkaan edessä ja takaa. Kaikki oli purettuna laatikkoihin. Päätin ostaa.
Selvisi että vainaja oli myynyt vahingossa 990 kaupassa vääriä laatikoita. Vaihtuneita osia ei saada takaisin. Kukaan ei tiedä kenelle ne on myyty.
Minulla on 990 uudet männät, renkaat ja muut laakerit. Ventiilejä jotka eivät käy 25d :hen.
Minulta puuttuu ventiilit ja alakerrasta laakerit ja kiertokanki.
Ajattelin hermostuksissani että vaikka alku näytti lupaavalta niin nyt kyllä kuoppaan koko projektin. Kysyn kuitenkin.
Mitä kannattaisi tehdä ? Myynkö koko hoidon jollekin joka tarvitsee varaosia vai yritänkö jostain kaivella puuttuvia osia. Mainittakoon että olen keskitason mekaanikko. Harrastelija.
Mitä tuollainen nokian rengassarja voisi maksaa ? Entä 990 uudet männät renkaineen ja laakereineen?
Kiitän vastauksista ja neuvoista. Terveisin Mika
Viimeinen muokkaaja, hespex pvm Ke Huhti 09 2014, 03:33, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Siirretty oikealle alueelle)
qurgan- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: 25D projekti ja mitäs nyt kantsii tehdä
UKK. On tarkoitettu Vain ja Ainoastaaan valmiille ongelmien ratkaisuille eikä kyselyille!
Kyselysi kuuluu https://www.taavetti-talli.net/f1-case-david-brown-traktorit osastolle
Kyselysi kuuluu https://www.taavetti-talli.net/f1-case-david-brown-traktorit osastolle
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Pitää sitten kyssellä muualta. Pahoittelut.
qurgan- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Venttiilit, laakerit ja kiertokanki löytyvät todennäköisesti Suomestakin, mutta Englannista sitten jos ei täältä nappaa. Myöskään käytettyjen venttilien käytössä ei ole mitään hävettävää jos ne saa hiomalla pitämään. Barclay Williams ja DB Worldwide ovat hyviä toimittajia, kampi pitää kuitenkin mitata, että osaa tilata liuskat oikeaan halkaisijamittaan. 990 implen osille on kyllä ottajia (ostajia).
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Similar topics
» DB 990 projekti
» Olisiko aika tehdä virallinen Taavettikerho?
» Mitäs täällä nyt sitten on tapahtunut?
» 990 projekti
» 1390 remppa vihdoinkin aloitettu
» Olisiko aika tehdä virallinen Taavettikerho?
» Mitäs täällä nyt sitten on tapahtunut?
» 990 projekti
» 1390 remppa vihdoinkin aloitettu
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa