1690 etuperä
3 posters
Sivu 1 / 1
1690 etuperä
Seuraava taavetinkorjausrojekti olis tuo kuutosen etuperä. Katkesi jo keväällä äestyksissä tuo kaltoinkohdeltu 6-urainen kardaanintumppi, hitsailtu booreja ym elvytystä. Kuulemma Tampereella Lehtolan koneella liimaavat uusia tumppeja. Pitää vaan purkaa tuo tasauspyörästö akselista irti..
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1690 etuperä
Sama etuakseli vissiin 903 valmetissa. Leyland 472 sama kuin 1490 taavissa. Carraron valmisteita nuo. Aika useassa merkissä samoja. Valmet 705 ja Ford 6810 näkyi olevan sama etuakseli kuin 1594 punaisessa taavissa.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1690 etuperä
Ja jos ei ala kestää niin teetättää uuden tuutin kokonaan,rallimiehet niitä teetättäny iät ajat kun pitäny välityksillä pelata,mullakin on yks takaveto Opelin tuutti ja lautanen jonka joku teetättäny ja niihin merkitty vielä välityskin.
Yhdeltä tutulta hajos Kubotasta edestä vedon osia ja sille sanoin että teetätä siihen osat kun on semmonen malli mihin ei Suomeen osia tuoda,se teetätti ja nyt neliveto pelaa eikä ollu kalliskaan homma.
Yhdeltä tutulta hajos Kubotasta edestä vedon osia ja sille sanoin että teetätä siihen osat kun on semmonen malli mihin ei Suomeen osia tuoda,se teetätti ja nyt neliveto pelaa eikä ollu kalliskaan homma.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 1690 etuperä
http://juubi.hlan.net/index.php?page=tractor/903-4/FrontAxel
Tuossa jotain matskua Valmetin akselin purkamisesta, tosin välitykseen tuossa ei kosketa.
Tuossa jotain matskua Valmetin akselin purkamisesta, tosin välitykseen tuossa ei kosketa.
sopanja- Viestien lukumäärä : 261
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa