David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
5 posters
Sivu 1 / 1
David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Tässä tumpelo esittää kysymyksen.
Yritin irroittaa syöttöpumppua (ruiskupumppu CAV). Irroitin putket ja kolme kiinnitysmutteria.
Yritin vetää pumpun ulos. Lähti irti rungosta vain 4-5 mm.
Kysymys: Pitäisikö lähteä irti vetämällä vain pitääkö purkaa konetta enemmän?
Yritin irroittaa syöttöpumppua (ruiskupumppu CAV). Irroitin putket ja kolme kiinnitysmutteria.
Yritin vetää pumpun ulos. Lähti irti rungosta vain 4-5 mm.
Kysymys: Pitäisikö lähteä irti vetämällä vain pitääkö purkaa konetta enemmän?
IsmoK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Täytyy varmaan jakopää aukaista, pyöreä peltiluukku siellä etupuolella. Miksi purat? Onko selvää syytä?
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Onkin suurempi homma, mitä ajattelin.
Pumppu vuotaa "polttoainesäännöstelijän" tapista. Olisin vienyt punpun asiantuntijalle korjattavaksi. Ahdas paikka vaihtaa tiivisteitä, jos pumppu on koneessa kiinni.
Pumppu vuotaa "polttoainesäännöstelijän" tapista. Olisin vienyt punpun asiantuntijalle korjattavaksi. Ahdas paikka vaihtaa tiivisteitä, jos pumppu on koneessa kiinni.
IsmoK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Mainostetaanpas taasen, täydelliset step by step ohjeet kuvien kera
https://sites.google.com/site/deerebrown/david-brown-info-ii
vihko 3112, Fuel Injection Pumps nelipyttyset
Siis noin periaatteessa ykkösen ruiskutus kohdalleen, putket ja letkut ja vipuset irit, nesteet pois että saa tilaa irrottaa jakopään koppa, merkitään hammaspyörien asento, kolme rattaan kiinnitysruuvia irti, pumpun kiinnitysmutterit auki ja hups, siinä se on. Käyttöratas jää paikalleen. Ykkösen suutin myös hyvä irrottaa, että toisaalta pyörii paremmin ja pystyy mittaamaan männän asennon tarkasti erikoistyökalulla, näin siis huollossa. Ja puhtaus tietysti puoli ruokaa.
https://sites.google.com/site/deerebrown/david-brown-info-ii
vihko 3112, Fuel Injection Pumps nelipyttyset
Siis noin periaatteessa ykkösen ruiskutus kohdalleen, putket ja letkut ja vipuset irit, nesteet pois että saa tilaa irrottaa jakopään koppa, merkitään hammaspyörien asento, kolme rattaan kiinnitysruuvia irti, pumpun kiinnitysmutterit auki ja hups, siinä se on. Käyttöratas jää paikalleen. Ykkösen suutin myös hyvä irrottaa, että toisaalta pyörii paremmin ja pystyy mittaamaan männän asennon tarkasti erikoistyökalulla, näin siis huollossa. Ja puhtaus tietysti puoli ruokaa.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Kiitos opastuksesta ja dokumenteista!
IsmoK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Älä oikein massiivista purkuoperaatiota tee.Oata tämän kuvan http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr65460ar1239080 luukku numero 3 auki ja irroita tämän kuvan http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr65460ar1239548 kolme pulttia, numero 3 irti.
Vedä siitten pumppu varovasti pois nuiin että hammasratas ,kuvan numero 2 pysyy hampaallaan.
Sitten vain huollatat pumpun ja samalle kohdalle paikoilleen.
TARKISTA ennen irrióitusta pumpun vasemmasta korvasta ajoitusmerkki jollei näy kunnolla niin vedä uusi viiva pumpunkorvaan ja kiinityslevyyn.
Vedä siitten pumppu varovasti pois nuiin että hammasratas ,kuvan numero 2 pysyy hampaallaan.
Sitten vain huollatat pumpun ja samalle kohdalle paikoilleen.
TARKISTA ennen irrióitusta pumpun vasemmasta korvasta ajoitusmerkki jollei näy kunnolla niin vedä uusi viiva pumpunkorvaan ja kiinityslevyyn.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: David Brown 1290 (case) vm .1981 syöttöpumpun irroitus
Ihan täs kaks-kolme viikkoa sitten käytin 996 koneen pumpun irti.
Nesteet pois ( konepeltipaletti ja syyläri pois jotta mukavasti tilaa sai )
Jakopään kopasta pumpun kohalta luukku auki, 3 ruuvia sieltä rattaalta irti, suutinputket, kaasu ja sammutusvipu, ja imupuolen putket suotimen ja pumpun väliltä ja suotimet pois.
Pumpun 3 kiinnitysmutteria pois ( tarkistaen ensin pumpun rungon/kotelon välisen merkkien olemassaolon ulkopuolella ) ja pumppu pois.
Sit käytöakselin stefan vaihto, vajaan yhden illan homma ( n. 5h kaikkineen ) oli kun oli taas kunnossa ...
Nesteet pois ( konepeltipaletti ja syyläri pois jotta mukavasti tilaa sai )
Jakopään kopasta pumpun kohalta luukku auki, 3 ruuvia sieltä rattaalta irti, suutinputket, kaasu ja sammutusvipu, ja imupuolen putket suotimen ja pumpun väliltä ja suotimet pois.
Pumpun 3 kiinnitysmutteria pois ( tarkistaen ensin pumpun rungon/kotelon välisen merkkien olemassaolon ulkopuolella ) ja pumppu pois.
Sit käytöakselin stefan vaihto, vajaan yhden illan homma ( n. 5h kaikkineen ) oli kun oli taas kunnossa ...
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» 1390 tai 1290 case / david brown ehkä hankinnassa
» david brown 880 implematic syöttöpumpun ajoitusmerkit??
» David Brown 1290 Jarrutiivisteet vaihto.
» David Brown 1290 -81 ohjekirja
» David Brown 1290 -83 Jarruremontti
» david brown 880 implematic syöttöpumpun ajoitusmerkit??
» David Brown 1290 Jarrutiivisteet vaihto.
» David Brown 1290 -81 ohjekirja
» David Brown 1290 -83 Jarruremontti
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa