Implen ohjaussimpukan kiristys
4 posters
Sivu 1 / 1
Implen ohjaussimpukan kiristys
Muistelen nähneeni täällä foorumilla ohjeen ohjaussimpukan kiristämisestä, mutta nyt en ole sitä löytänyt. Muistaako kukaan onko tällaista ohjetta olleen,
kyseessä olisi Imple 880/990.
kyseessä olisi Imple 880/990.
PenttiV- David Brown : DB Implematic 880 vm-64 ja Implematic 1200 vm-70
DBTCF:n jäsen nro : 2
Viestien lukumäärä : 47
Paikkakunta : KANGASALA
Vs: Implen ohjaussimpukan kiristys
Eipä onnistu muuten kuin vaihtamallla sinne inansa isommat kuulat tilalle. Melkein uusi ohjausakseli hankintaan. Itte tilasin omaan 880:seen marjakankaalta.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: Implen ohjaussimpukan kiristys
Väljyys saattaa tulla ainakin osittain rattiakselin yläpään laakerin välyksestä. Sen huomaa kun rattia kiertää edes takaisin niin näkee, että nouseeko rattiakseli toiseen suuntaan kääntäessä ja laskee toiseen suuntaan. Pienikin välys pystysuunnassa tekee ison klapin ohjaukseen. Tuon laakerin pystyy kiristämään mutta jos kiristysvara on lopussa, niin siihen voi onnistua vaihtamaan isommat kuulat. Se taitaa olla sama laakeri kuin MF 135:ssä, joten uuden laakerin saa todennäköisesti vaikka IKH:lta.
Itte tein kiristystä varten avaimen leikkaamalla 3 mm teräslevysuikaleeseen rälläkällä sopivan avainvälin. Muttereiden lukituspellit pitää vaan naputella auki, niin avaimella saa kierrettyä ratin alla olevia muttereita. Samalla pelillä saa pakotettu ratin irti kun laittaa sopivasti fylliä ratin ja ylemmän mutterin väliin.
Itte tein kiristystä varten avaimen leikkaamalla 3 mm teräslevysuikaleeseen rälläkällä sopivan avainvälin. Muttereiden lukituspellit pitää vaan naputella auki, niin avaimella saa kierrettyä ratin alla olevia muttereita. Samalla pelillä saa pakotettu ratin irti kun laittaa sopivasti fylliä ratin ja ylemmän mutterin väliin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Implen ohjaussimpukan kiristys
tuossa meillä on sitten juurikin tuo ilmiö kun rattinousee,no rattia tuosta ei saa pois kun hitsipilleillä,joku ties millä liimannu kiinni?? senverran aikoinan kairattiin rattia ja huomattiin turhaksi,no tällä ajoa niin vähän että ei kannata enää alkaa remontoimaan jos vaan ohjaus toimii kun tieajoa ei ole.
Niin onhan siellä itte simpukassa siinä haarukassa shimmilevyt mutta se kirraa vaan sen haarukan toiminnon simpukkaan nähden ei muuta
Niin onhan siellä itte simpukassa siinä haarukassa shimmilevyt mutta se kirraa vaan sen haarukan toiminnon simpukkaan nähden ei muuta
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» O: DB ohjaussimpukan kuori (-66) tai hyd pumppu
» DB 950 AD4.40T kannen kiristys ja momentti
» DB 900 D
» david brown 950d ohjaussimpukan kotelo
» Case 1694 sylinterin kannen kiristys
» DB 950 AD4.40T kannen kiristys ja momentti
» DB 900 D
» david brown 950d ohjaussimpukan kotelo
» Case 1694 sylinterin kannen kiristys
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa