Ruiskupumpun irrotus
Sivu 1 / 1
Ruiskupumpun irrotus
Meinaan nypätä tuon hajonneen pumpun irti ja ajattelin nyt varmistaa ettei se ratas putoa pois paikoiltaan kun keskimutterin avaa ja nyppää pumpun pois? Siellähän on se pyöreä peltilämiskä pumpun rattaan kohdalla, se pois ja sieltä merkit kohdalleen ja sitte mutteri auki, eikö? Onko mitään ihmeellistä huomioitavaa, ettei käy vanhanaikaisesti ja joudun taas purkamaan tyhmyyden takia koko motin...
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: Ruiskupumpun irrotus
Eipä kait merkkejä tarvi kohilleen saada.Riittää kun pidät huolen,että pumpun hammasratas pysyy kohillaan. Eikä mitään ylimääräistä pääse putoilemaan kotelon pohjalle.
Vieraili- Vierailija
Vs: Ruiskupumpun irrotus
Irti on. Ja tuohan oli helpompi kun kuvittelin. Luulin siellä olevan yhden ison mutterin poorien pitimenä ja jämähtäneen ylitiukkaan, mut tuollahan oli 3kpl 13mm kannalla olevia pultteja, lukittu pellin lämiskällä. Ja helpostihan nuo irtos. Pyörittelin yhen merkin näkyville ja vedin vingulla toiseen rattaaseen samaan kohtaan merkin.
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Similar topics
» Sivupahvien irrotus
» DB 990 vaihdelaatikon irrotus
» Ohjaustehostimen pumpun irrotus
» 1200 polttoainetankin irrotus
» Vetokoukun irrotus 990 Taavetista
» DB 990 vaihdelaatikon irrotus
» Ohjaustehostimen pumpun irrotus
» 1200 polttoainetankin irrotus
» Vetokoukun irrotus 990 Taavetista
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa