850 kytkin ei irroita
2 posters
Sivu 1 / 1
850 kytkin ei irroita
Traktori seissyt puolisen vuotta ajamatta ja nyt kytkin ei irroita, mikähän auttaisi? Sain koneen vaihde päällä käyntiin ja ajelin toista tuntia pihaa ympäri ja vedättelin umpihangessakin, kytkin koko ajan pohjassa mutta ei irtoa niin ei. Onko muita konsteja vai täytyykö antaa katkaisuhoitoa?
jani_tool- David Brown : 850 vm. -61
Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 48
Vs: 850 kytkin ei irroita
Jos se on liimaantunut niin kyllä se voi irrota ajamalla kun ei ole ehtinyt olemaan kovin pitkään. Katso kuitenkin varmuuden vuoksi alapuolella olevasta luukusta, että painelaakeri ja käpälät liikkuvat normaalisti.
Kun kytkin alkaa vetää viimeisiään niin se alkaa luistaa isolla vaihteella täyskaasulla ylämäessä. Käytännössä se voi olla vaikea järjestää, mutta jos traktorissa on jarrut kunnossa niin minä kyllä kokeilisin vielä, että etsi hiljainen paikka, jossa saat kikkailtua vauhdissa kuutosen tai edes viitosen päälle, kaasu auki ja paina jarruilla vastaan että moottori vääntää niin paljon kuin jaksaa.
Kun kytkin alkaa vetää viimeisiään niin se alkaa luistaa isolla vaihteella täyskaasulla ylämäessä. Käytännössä se voi olla vaikea järjestää, mutta jos traktorissa on jarrut kunnossa niin minä kyllä kokeilisin vielä, että etsi hiljainen paikka, jossa saat kikkailtua vauhdissa kuutosen tai edes viitosen päälle, kaasu auki ja paina jarruilla vastaan että moottori vääntää niin paljon kuin jaksaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 850 kytkin ei irroita
Juu, paineasetelma toimii kyllä, olen tarkistanut. Täytynee kokeilla vielä tuota isompaa vaihdetta. Olisikohan mitään apua jos kaasutoholla lämmittäis kytkinlevyä sieltä luukusta käsin?
jani_tool- David Brown : 850 vm. -61
Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 48
Similar topics
» DB 1490 -81 kytkin ei irroita
» DB996 kytkin/ulosoton kytkin, hajosi ja korjaantui?
» kasoiskytkin ei irroita
» 850 kytkin
» kysymys db 990 implematic ??kytkin
» DB996 kytkin/ulosoton kytkin, hajosi ja korjaantui?
» kasoiskytkin ei irroita
» 850 kytkin
» kysymys db 990 implematic ??kytkin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa