1390-4veto
4 posters
Sivu 1 / 1
1390-4veto
Mistä ihmeestä saa lisättyä öljyä ohjaus tehostajaan kun huoltokirja sanoo että koneen takapäässä on säiliö mutta pumppu kaiketi on hytässä jossain mittariston takana. Miten sen saa viksusti näkösälle ilman "isosti" purkamista. mitään kuvaa ei käyttöohjeissa ole. Ja kelpaako tosissaan 10w30 niiku kirjassa lukee??? Jos joku osais kertoo yksinkertaselle yksinkertasesti tai sitten laittaa jonkun näköstä kuvaa ko pumpusta/lisäys ropusta!
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)
Vs: 1390-4veto
Eikös 1390pin säiliö ole kuten muissakin, pumpun yhteydessä, koneen kyljessä.
Oikealla puolen, joku 24-27mm roppu sojottaa takaapäin katsottuna noin kello 1 - puol 2 suuntaan?
Moottoriöljyä, ropun alareunan tasolle asti.
Näin ainakin kaverin 1390-4 mallissa johon kytkinrempan tein 3kk sitten....
Oikealla puolen, joku 24-27mm roppu sojottaa takaapäin katsottuna noin kello 1 - puol 2 suuntaan?
Moottoriöljyä, ropun alareunan tasolle asti.
Näin ainakin kaverin 1390-4 mallissa johon kytkinrempan tein 3kk sitten....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1390-4veto
Tässä on galleriasta napattu kuva, pumpun täyttöaukko on ympyröity kauniin vihreällä...
ikilika- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1170
Ikä : 47
Paikkakunta : eurajoki
Vs: 1390-4veto
Ohjaussylintereiltä lähteviä letkuja/putkia kun seurasin niin ne ainakin pääty hyttiin... Montako erilaista versiota ohjaussylintereistä/pumpuista on? Vuosimalli on 82. Pääsen vasta lauantaina kotiin koneen ääreen tutkimaan sitä myllyä. Niin ja ohjekirja sano että käänä renkaat äärioikealle ja nosta pelti ylös. että pumppu on koneen takaosassa???
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)
Vs: 1390-4veto
Kyllä se pumppu öljysäiliöineen on kuvan vihreässä ympyrässä ja täyttöproppu kyljessä, 10-30 yleisöljyä proppua myöten.Mahdollisesti suojapelti päällä mitä ei kuvassa ole.Kopissa on ohjausventtiili (orbitooli)
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Vs: 1390-4veto
Kiitokset jälleen neuvoista. Onko muuten ylipäätään kuinka iso projekti ottaa ratin alta mittaristo ym auki sähköremppaa varten?
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)
Vs: 1390-4veto
Helppo homma https://www.taavetti-talli.net/t272-kytkimen-paasylinterin-korjaus#2519 ne liittimet lattianrajassa konsolin molemmin puolin voi olla tiukassa ja kosketushäiriöt mahdollisia kun kytkee takaisin
otsoni- Viestien lukumäärä : 445
Vs: 1390-4veto
Lämppärin puhallin alko polttaa sulaketta ja kun tarkastelin muutenkin sitä "sulakerasia" patenttia jonka edellinen omistaja on kyhäilly niin tulin siihen tulokseen että vois olla parempi laittaa uus rasia ja uusia muutama metri johtoa. Sillä se ohjaustehostin tuli mieleen kun niitä letkuja aloin seurailemaan.
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)
Vs: 1390-4veto
En isommin alkanu purkaa kojelautaa mutta senverran tuli tehtyä että vaihdoin ed. omistajan "tein ihan itte" mallisen sulakerasian uuteen ja tehdastekoiseen. No, kojelauta paikalleen ja sulakkeet kiinni, virta päälle ja kokeilemaan. Kaikki toimi, paitsi se puhallin joka piti saada pelaamaan. Sitten hehkutin ja kun väänsin tartin päälle niin näkyi kaunis sininen väläys sulakerasiasta... Vilkkujen sulake räpsästi. Kone kun kävi niin laitoin uuden ja se taas ei räpsähtäny. Eikai ne uudet puhaltimet paljoa kustanna. ja taitaa muutenkin sähköremppa mennä kevväämmälle....
Late885- David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)
Similar topics
» 1394 hydrauliikka mallia 4veto 85
» DB 1390
» DB 1390
» DB 1390 -83 Kierroslukumittari
» DB 1390 Hydraulisuodatin
» DB 1390
» DB 1390
» DB 1390 -83 Kierroslukumittari
» DB 1390 Hydraulisuodatin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa