1394 hydrauliikka mallia 4veto 85
5 posters
Sivu 1 / 1
1394 hydrauliikka mallia 4veto 85
Olisko kellään sopivaa lohkoa että sais juontokouran toimii ainoastaan yksi ulosotto.
tapsa.jalonen- Viestien lukumäärä : 22
Vs: 1394 hydrauliikka mallia 4veto 85
http://www.nettikone.com/david-brown/1690/1224790 Vilkaseppa tuo ilmoitus, siellä on yksi tarjolla ja paljon tietoa.
exso- David Brown : 1200-2 ja 1694-4 HS
DBTCF:n jäsen nro : 004
Viestien lukumäärä : 541
Siinäpä on suunnilleen kaksi helppoa asennusvaihtoehtoa: pinota toinen kaksitoimilohko olemassa olevan päälle tai asentaa esim. sähkökäyttöinen jakoventtiili olemassa olevan jatkeeksi niin voi esim. vivun päähän asennetulla nupilla valita kumpaa sylinteriä likuttaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Kyllä noin uudessa on kaksitoimilohko. Tarkoitatko että on kaksi letkua ja vain toisesta paine? silloin on kyseessä sellainen kaksitoimilohko, josta voi valita yhden tai kahden toiminnon välillä pienellä hanalla sen lohkon kyljestä.(Esim kippikäyttö.) tällöin hana pitää kiertää kiinni. Tälläinen lohko on omassa 1690.tapsa.jalonen kirjoitti:Olisko kellään sopivaa lohkoa että sais juontokouran toimii ainoastaan yksi ulosotto.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Moi,
Minulla Case 1390, jossa yksi kaksitoiminen lohko. Lisäksi paluuliitin tankkiin puutavara kuormaajaa varten. Kippikäytössä olen kytkenyt kippiletkun kaksitoimiseen lohkoon ja lohkon toiseen liittimeen letkunpätkän, jonka toinen pää sitten paluuöljyliittimeen. Kun kippiä laskee niin venttiiliä ei tarvitse vääntää ylipainerajoitusta vasten vaan öljy pääsee virtaamaan vapaasti tankkiin letkupätkän kautta. Evullinen ainakin.
Minulla Case 1390, jossa yksi kaksitoiminen lohko. Lisäksi paluuliitin tankkiin puutavara kuormaajaa varten. Kippikäytössä olen kytkenyt kippiletkun kaksitoimiseen lohkoon ja lohkon toiseen liittimeen letkunpätkän, jonka toinen pää sitten paluuöljyliittimeen. Kun kippiä laskee niin venttiiliä ei tarvitse vääntää ylipainerajoitusta vasten vaan öljy pääsee virtaamaan vapaasti tankkiin letkupätkän kautta. Evullinen ainakin.
Hente- Viestien lukumäärä : 51
Similar topics
» 1394 hydrauliikka
» Case 1394 hydrauliikka
» 1394 hydrauliikka halvaantui tilapäisesti
» 1390-4veto
» DB 950 hydrauliikka
» Case 1394 hydrauliikka
» 1394 hydrauliikka halvaantui tilapäisesti
» 1390-4veto
» DB 950 hydrauliikka
Sivu 1 / 1