Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
+4
OlleK
Pystykarsija
outsider
elektroonikko
8 posters
Sivu 1 / 1
Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Huomasin tuossa marraskuussa ensimmäisen pakkasjakson aikana, että 880 Implematic (-63 4-pyttynen) tiputtelee öljyä. Lisäsin öljyä, koneen lämmettyä reilumpi tiputtelu alkoi taas. Se tulee ulos koneen/ kytkinkopan tienoilta - jostain sieltä. Viimetalvena en paljon ajanut, toin rattorin kotiin vasta maaliskuussa. Kesällä enkä syksyllä huomannut pahempia öljyvuotoja. Toki tiedän, että tuon ikäluokan diesel-koneet ei mitään pulloja ole, ei britit eikä sakujen Mersutkaan.
Kelasin noita aikaisempia juttuja aiheesta, joissa mainittiin huohotuksen tukkoon menosta?
Eli, mistä kohtaa lähden tsekkaamaan huohotusta ja mitkä ovat toimenpiteet?
Kone on muuten terhakka, lähtee hyvin käyntiin, ei polta öljyä joten ”katkaisuhoito” ei ole ajankohtainen, toki kesällä voin tarvittaessa senkin tehdä.
Avusta etukäteen kiittäen - Hanski
Kelasin noita aikaisempia juttuja aiheesta, joissa mainittiin huohotuksen tukkoon menosta?
Eli, mistä kohtaa lähden tsekkaamaan huohotusta ja mitkä ovat toimenpiteet?
Kone on muuten terhakka, lähtee hyvin käyntiin, ei polta öljyä joten ”katkaisuhoito” ei ole ajankohtainen, toki kesällä voin tarvittaessa senkin tehdä.
Avusta etukäteen kiittäen - Hanski
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Siinä taitaa hyvin ohut huohotinputki lähteä venttiilikopan päältä imusarjaan.
Tuon vois korvata uudemmanmallisella huhotinputkella joka on reilut 15mm halkaisijaltaan ja menee moottorin sivulta runkoon.siis pää vapaana.
Tai hitsaa siihen vanhaan pikku putken tilalle isompi putkenlähtö ja sitten kumiputki jatkoksi.
Laita menemään vaikka koneen oikealta puolen rungon reikään.
Öljyvuoto on varmaan peräisin mooottorin takapäästä ja tuossa mallissa ei ole koiranpaskatiivistettä .
Kampiakselissa on vastakierre joka pitäisi estää öljyn menon kytkinkoppaan.
Tuonikäisessä voi runkolaakeri olla vähän jo kulunut ja se taasen aiheuttaa vastakierteen kulumisen.
Koneen kuumaksi ajaminen työhommissa silloin tällöin myös ehkäisee pikeentymistä ja huohotusta.
Tuon vois korvata uudemmanmallisella huhotinputkella joka on reilut 15mm halkaisijaltaan ja menee moottorin sivulta runkoon.siis pää vapaana.
Tai hitsaa siihen vanhaan pikku putken tilalle isompi putkenlähtö ja sitten kumiputki jatkoksi.
Laita menemään vaikka koneen oikealta puolen rungon reikään.
Öljyvuoto on varmaan peräisin mooottorin takapäästä ja tuossa mallissa ei ole koiranpaskatiivistettä .
Kampiakselissa on vastakierre joka pitäisi estää öljyn menon kytkinkoppaan.
Tuonikäisessä voi runkolaakeri olla vähän jo kulunut ja se taasen aiheuttaa vastakierteen kulumisen.
Koneen kuumaksi ajaminen työhommissa silloin tällöin myös ehkäisee pikeentymistä ja huohotusta.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Tuttu tauti.Itsellä oli aikoinaan 880.ssa SAE 30 öljyt moottorissa niin huohotin oli kesälläkin jatkuvasti tukossa.Kytkinkopan alta tuli oikein juoksemalla
oljyä ulos.Sitten loppui se SAE 30 tynnyrin loppu,ja vaihdoin moottoriin 10W30 öljyt niin siihen loppui huohotin tukokset sekä öljyvuodot.
oljyä ulos.Sitten loppui se SAE 30 tynnyrin loppu,ja vaihdoin moottoriin 10W30 öljyt niin siihen loppui huohotin tukokset sekä öljyvuodot.
Pystykarsija- David Brown : DB 880 ja case 1390
Viestien lukumäärä : 8
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Vehje on mulla ollut varsin vähän aikaa, enkä ole paljon ajanut, joten öljyn kokovaihtoa en ole vielä tehnyt. Laitoin Motox SemiSyn 10W-40 koneeseen lisäyksenä reippaasti , tuntuu olevan aika litkua kun kone lämpiää. Täytyy arvuuttaa keväällä mitä pidän koneessa öljynä, eipä nuo vanhat koneet kovin vaativia öljyn suhteen ole.Pystykarsija kirjoitti:Tuttu tauti.Itsellä oli aikoinaan 880.ssa SAE 30 öljyt moottorissa niin huohotin oli kesälläkin jatkuvasti tukossa.Kytkinkopan alta tuli oikein juoksemalla
oljyä ulos.Sitten loppui se SAE 30 tynnyrin loppu,ja vaihdoin moottoriin 10W30 öljyt niin siihen loppui huohotin tukokset sekä öljyvuodot.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
David Brown moottoreissa ei mielestäni tule käyttää synteettisiä tai osasynteettisiä öljyjä. Nämä öljyt saattavat liuottaa runsaasti karstaa vanhan moottorin sisukalusta, joka sitten tukkii moottorin öljypumpun sihdin ja kulkeutuu kaikkiin öljyporauksiin. Nämä moottorit on rakennettu toimimaan mineraali öljyllä, joten sitä minä käyttäisin. Traktorin mineraalipohjainen yleisöljy (TOU tai STOU) 10W-30 on sopivaa tavaraa. Irrota moottorin öljypohja ja vaihda suodatin ennen edellä mainitun öljyn kaatamista koneeseen öljyn käyttöä ja puhdista kaikki paikat mihin pääset käsiksi. Öljypohjassa ja lohkon sisäseinämissää saattaa olla melkoinen määrä kaikennäköistä "mönjää" ja se on hyvä saada pois.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Joo täytyy tutkia. Ennen aikaan öljyjenvaihto oli huolellista/työlästä puhaa, kun käytettiin huuhteluöljyä vaihtojen välissä. Minulla oli 70 luvulla Transitti Perkinsin koneella siinä oli öljynvaihtoväli 3000km. Kävin öljynvaidossa Lahdessa Jalkarannatien TB:llä jossa kävi myös paikkakunnan sorakuskit. TB:n raskaitten koneitten mineraaliöljyä 4L koneeseen ei paljoa maksanut ja toimi Perkinsissä loistavasti.OlleK kirjoitti:David Brown moottoreissa ei mielestäni tule käyttää synteettisiä tai osasynteettisiä öljyjä. Nämä öljyt saattavat liuottaa runsaasti karstaa vanhan moottorin sisukalusta, joka sitten tukkii moottorin öljypumpun sihdin ja kulkeutuu kaikkiin öljyporauksiin. Nämä moottorit on rakennettu toimimaan mineraali öljyllä, joten sitä minä käyttäisin. Traktorin mineraalipohjainen yleisöljy (TOU tai STOU) 10W-30 on sopivaa tavaraa. Irrota moottorin öljypohja ja vaihda suodatin ennen edellä mainitun öljyn kaatamista koneeseen öljyn käyttöä ja puhdista kaikki paikat mihin pääset käsiksi. Öljypohjassa ja lohkon sisäseinämissää saattaa olla melkoinen määrä kaikennäköistä "mönjää" ja se on hyvä saada pois.
Elikkä tälläistä lotua:
http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Oljyt-ja-Voiteluaineet/Mineraali/Monitoimioljy-10W30-36994/
Tässä TB oikoo käsityksiä öljyistä:
http://teboildiamond.fi/myytteja.php
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Tuttu juttu niin se vuoti meijän 900 ja sen jälkee 850 Taavissakin,alko ja alkaa olla koneet loppusuoralla niin huohotus lisääntyy,meillä autto se että pidennettii öljyntäyttöputkea ja tulppaan lovi niin pääsee liiat höyryt pihalle.
Loppu muutes 850 vuotokin aika pieneen kun ei enää painetta alakertaan keräänny vaan puhisee pois.
Ja se huohotin ja putkistot pitää kans auki olla muuten ei pelaa hyvin mikää moottori
Loppu muutes 850 vuotokin aika pieneen kun ei enää painetta alakertaan keräänny vaan puhisee pois.
Ja se huohotin ja putkistot pitää kans auki olla muuten ei pelaa hyvin mikää moottori
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Vaikuttais siltä, että tuo huohotus ei toimi, koska kesällä ja alkukysyksystä traktorin alunen oli jokseenkin kuiva. Kuten tuossa alussa pohdin öljyn tiputtelu alko ensimmäisistä pakkasista.
Minulla vasta masinistin hommat on aluillaan, koska joudun vielä suurimman osan ajasta asumaan kaupungissa. Kun saan täällä työt/ honeistorempan valmiiksi ja tuon kämpän muutettua lihoiksi pääsen muuttaman pysyvästi maalle. Siellä on työtiloja (400m²) kaikenlaiseen puuhasteluun, syksyllä vetelin jo sähköjä valmiiksi joten voimavirtaa löytyy jokapaikasta.
Minulla vasta masinistin hommat on aluillaan, koska joudun vielä suurimman osan ajasta asumaan kaupungissa. Kun saan täällä työt/ honeistorempan valmiiksi ja tuon kämpän muutettua lihoiksi pääsen muuttaman pysyvästi maalle. Siellä on työtiloja (400m²) kaikenlaiseen puuhasteluun, syksyllä vetelin jo sähköjä valmiiksi joten voimavirtaa löytyy jokapaikasta.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Vika selvis. Kun öljy ei ole aivan lämmintä se pysyy nätisti moottorissa ei tiputusta ole havaittavissa. Syksyllä lisätty puolisynteettinen muutti öljyn koostumuksen siten, että kuumana se menee aivan vedeksi ja tulee koneen takapäästä ulos. Vedin Taavetilla kiviä puolen tunnin jälkeen alkoi tiputus, jolloin mylly oli jo normaalilämpöinen. Otin hiekkaa takakauhan täyteen ja vedin varmaan reilun kuution kiven pellolta saran kulmaan. 4 tonnin liinat katkesi kolmesti ennen kun musa oli kulmassa, täytyy sanoa, että Taavetti on ihme peli kokoisekseen - minulta meinasi usko loppua ei traktorilta voimat. https://lh6.googleusercontent.com/-Fbo7UA9FY7c/U13rbhmzWaI/AAAAAAAAD94/_z1lbbn0D3U/w506-h408/Taavetti+2.jpg
Joo, oppi oli öljynkanssa se, että perinteinen mineraaliöljy koneeseen, vaihdetaan myös putsari, öljyt pysyy koneessa.
Joo, oppi oli öljynkanssa se, että perinteinen mineraaliöljy koneeseen, vaihdetaan myös putsari, öljyt pysyy koneessa.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Ei näihin vanhoihin traktoreihin SAA laittaa mitään synteettistä minnekkään,paremminkin semmosta 20W20 käy ja ainakin kesällä,talvella joku 10w30 parempi ja aina vaan paranee tilanne kun lämmintä mottia veivataan pakkasessa käyntiin ei kylmää!
Mulla tais olla väliloppa Esco minne ekaa kertaa uskalsin talvella kaataa puolisynteettistä Shellin TMO,ta sitä ennen ei tullu vanhoissa käytettyy semmosia,nykyvermeet taas VAATII notkeet öljyt ettei paikat mee rikki kun senverta pikkuosia moteissa ym on niin muuten tulipalopakkanen jähmettää kaiken!
Mulla tais olla väliloppa Esco minne ekaa kertaa uskalsin talvella kaataa puolisynteettistä Shellin TMO,ta sitä ennen ei tullu vanhoissa käytettyy semmosia,nykyvermeet taas VAATII notkeet öljyt ettei paikat mee rikki kun senverta pikkuosia moteissa ym on niin muuten tulipalopakkanen jähmettää kaiken!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
http://www.motonet.fi/fi/tuote/599506/Motox-Super-20W50-SGCF-5l
Tässä on toimiva kesärasva perinnetraktoriin.
Tässä on toimiva kesärasva perinnetraktoriin.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
En nyt lähtis ihan suoraan syyttämään synteettisiä öljyjä kun kaikki moniasteöljyt sisältävät niitä synteettisiä ainesosia. Itse epäilisin että se moottorissa valmiiksi ollut öljy oli valmiiksi vähän "vettynyttä" sitten kun lisäsit öljyä niin öljynpinta nousi korkeammalle ja alkoi vuotamaan.
Suosittelisin että teet koneella jotain raskasta useamman tunnin ja heti sen jälkeen vaihdat öljyt ja suodattimen uudestaan. Monta vuotta kevyessä ajossa ja kevyessä huollossa ollut kone on niin likainen sisältä että öljyt vanhenevat nopeasti. Yksi konsti on ollut lisätä ennen öljyn ulos laskua 1-2litraa löpöä moottoriin ja käyttää noin 15min korotetulla tyhjäkäynnillä.
Vanhoissa vehkeissä on tullut käytettyä pääosin Farmoil 10w-30 universaalia. Vaihtoehtoisina öljyinä itsekäyttäisi jotain 15W-40 öljyä.
Tessu, uusissa traktoreissa käytetään aika monesti 15W-40 öljyjä ja se on "mineraaliöljyä". Naapuri tosin käyttää vanhemmassa traktorissa 5w-40 öljyjä, kun sillä tehdään usein kylmäkäynnistyksiä.
Suosittelisin että teet koneella jotain raskasta useamman tunnin ja heti sen jälkeen vaihdat öljyt ja suodattimen uudestaan. Monta vuotta kevyessä ajossa ja kevyessä huollossa ollut kone on niin likainen sisältä että öljyt vanhenevat nopeasti. Yksi konsti on ollut lisätä ennen öljyn ulos laskua 1-2litraa löpöä moottoriin ja käyttää noin 15min korotetulla tyhjäkäynnillä.
Vanhoissa vehkeissä on tullut käytettyä pääosin Farmoil 10w-30 universaalia. Vaihtoehtoisina öljyinä itsekäyttäisi jotain 15W-40 öljyä.
Tessu, uusissa traktoreissa käytetään aika monesti 15W-40 öljyjä ja se on "mineraaliöljyä". Naapuri tosin käyttää vanhemmassa traktorissa 5w-40 öljyjä, kun sillä tehdään usein kylmäkäynnistyksiä.
MJK1390- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 35
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Joo uudet traktorit ja autot onkin IHAN erikseen mutta näihin -60 luvun laitteisiin kun meilläkin laittais täys synteettistä niin ei tarttis löpöllä pestä kun se öljy pesis ja tuli pois jokapuolelta heh!
Ei sillon aikoinaan ees ollu ohuita öljyjä eik vanhat koneet ole tehty semmosille,uusissa autoissa pitääkin käyttää sitä mitä kirjat käskee.
Ja se että tekee kylmä käyttöä niin mulla on aiankin kaikissa vermeissä lämmitin mitä talvella joudun käyttämään,yksikään moottori ei tältä tontilta lähe ilman lämmitystä käyntiin talvella,en viitti koneita rikkoa sillä,eriasia on tietty jos traktori seisoo keskellä mettää vaikka sirkkelihommissa niin se on ihan erijuttu tai jotkui isot mettäkoneet ym soramonttu vehkeet!
Kyl se pitä äkatella et mitä laittaa koska ja mihin,olen mä itekki meinannu jotain tuhota kun meinas väärää öljyä mennä mutta hetken tuumailun jälkeen EN kaatanu vaan hain sitä mitä pitikin, ja tuo on totta että vaihtaa sen öljyn eikä turhaa lisää vanhan sekaan uutta,vanhassa saattaa olla vaikka mitä seassa jos ei itte tiedä koska on vaihettu?
Kyl sitä oppii näköjään itekkin kun aikansa turaa heh
Ei sillon aikoinaan ees ollu ohuita öljyjä eik vanhat koneet ole tehty semmosille,uusissa autoissa pitääkin käyttää sitä mitä kirjat käskee.
Ja se että tekee kylmä käyttöä niin mulla on aiankin kaikissa vermeissä lämmitin mitä talvella joudun käyttämään,yksikään moottori ei tältä tontilta lähe ilman lämmitystä käyntiin talvella,en viitti koneita rikkoa sillä,eriasia on tietty jos traktori seisoo keskellä mettää vaikka sirkkelihommissa niin se on ihan erijuttu tai jotkui isot mettäkoneet ym soramonttu vehkeet!
Kyl se pitä äkatella et mitä laittaa koska ja mihin,olen mä itekki meinannu jotain tuhota kun meinas väärää öljyä mennä mutta hetken tuumailun jälkeen EN kaatanu vaan hain sitä mitä pitikin, ja tuo on totta että vaihtaa sen öljyn eikä turhaa lisää vanhan sekaan uutta,vanhassa saattaa olla vaikka mitä seassa jos ei itte tiedä koska on vaihettu?
Kyl sitä oppii näköjään itekkin kun aikansa turaa heh
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Huohotus talvella
Tuo kampiakselin alapään öljyvuoto on varmaan varsin yleinen näissä vanhoissa koneissa. Kyselin aiheesta tannoin eikä se kyselyllä korjaantunut - nyt tein jotain asian korjaamiseksi. Se on aika nirkonen tuo huohotusputki ja varsinkin talvella se hikoilee töhnää siinämäärin putkeen, että öljyä pukkaa kytkimenpuoleisesta päästä ulos. En tähän löysiin ruvennut putken vaihtoon, porasin 3kpl 3mm reikää öljyntäyttöputken ylpäähäm ennen korkin vahvennusta. Höyryä sieltä tuuppaa, mutta öljyn tiputtelu loppui siihen paikkaan, joten se ainakin tilapäistoimepiteenä pelittää - onko muut tehneet samaa?
Viimeinen muokkaaja, elektroonikko pvm Pe Helmi 09 2018, 14:52, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjoitusvirhe)
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
880 ei ole kokemusta mut muutamaan muhun vanhaan olen liitäny huohotinputken imusarjaan, ei höyrytä mistään. Tietäjät varmaan osaa sanoa mitä haittoja siitä on, mut öljyvuodot vähenee kun on alipaine koneen sisuksisa.
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Nuo huohotinhöyryt eivät ole varsinaisia funktionaalsia elintarvikkeita. Toisin sanoen niiden hengittäminen on varsin tuhoisaa terveydelle. Siksi olisi se suositeltavin tapa laittaa alkuperäisen huohotinputken tilalle isompihalkaisijainen putki tai letku. Kun sen liittää tiiviisti ilmaputsarin läpivientiin niin imuilman alipaine vetää moottorin sisukset alipaineeseen ja öljyn vuoto pitäisi sen mukaan kyllä loppua kokonaan vähän joka paikasta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Terve Erkki!erkki kirjoitti:Nuo huohotinhöyryt eivät ole varsinaisia funktionaalsia elintarvikkeita. Toisin sanoen niiden hengittäminen on varsin tuhoisaa terveydelle. Siksi olisi se suositeltavin tapa laittaa alkuperäisen huohotinputken tilalle isompihalkaisijainen putki tai letku. Kun sen liittää tiiviisti ilmaputsarin läpivientiin niin imuilman alipaine vetää moottorin sisukset alipaineeseen ja öljyn vuoto pitäisi sen mukaan kyllä loppua kokonaan vähän joka paikasta.
Näihän se pitää tehdä. Heitän rattorirempan keväämmälle, tuo autaa sen verran, että saa kevättalven lumityöt tehtyä ilman öljyviiruja pihaan.
Voimaa koneesta löytyy, eikä mitään poikkeuksellista ohipuhallusta tunnu olevan, mittailen kesällä pyttyjen paineet onko ne samoilla hehtaareilla,
Myös hydrauliikkaan on tehtä täysputsaus ja huolto.
elektroonikko- David Brown : David Brown 880 Implematic 1963
DBTCF:n jäsen nro : David Brown 990 Implematic 1963
Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 78
Paikkakunta : Lahti / Luhanka
Vs: Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
Tossa on meillä ajettu kesähelteellä 850 Taavilal ja nyt on öljyntäyttö putkensta kumiletku lavetin alle,ei maistu höyryt suussa kesälläkään,letkun kun ottaa putkesta pois voi öljyä lisätä ihan normaalisti,meillä loppui kytkinkopasta öljyvuoto tuolla konstilla,eli paljoa ei tarvi tehdä ja tää peli on todellakin jo parhaat päivänsä nähny.
Muutamaan autoon olen tehny saman jutun ja on loppunu ongelmat tukoksista ja moottorin hengittämättömyydestä.
Muutamaan autoon olen tehny saman jutun ja on loppunu ongelmat tukoksista ja moottorin hengittämättömyydestä.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» Kysymyksiä tietäjille
» Tietäjille kysymyksiä...
» 990 implematic ajaa öljyä pakosarjaan
» KYSYMYS TIETÄJILLE
» DB 1200 kysymyksiä
» Tietäjille kysymyksiä...
» 990 implematic ajaa öljyä pakosarjaan
» KYSYMYS TIETÄJILLE
» DB 1200 kysymyksiä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa