880 implematicin kolmitieventtiilin onkelmat
2 posters
Sivu 1 / 1
880 implematicin kolmitieventtiilin onkelmat
Tuo kolmitieventtiili fuska painetta kiinni olevaan linjaan.
Mitenkäs tuo on korjattavissa ja sopiiko siihen toisenmallista venttiiliä.
Sormin jos piukkaa tuon kolmitieventtiilin niin takanostolaitteita nostettaessa etukuormaaja lähtee hissuksiin nousemaan.
Toi ruuvisysteemi on hieman kömpelö kun tarvis vaihtaa kuormaajalta nostolaitteisiin jatakasin usseemmin päivän aikana.
tarvii piukata pihdeilla että pitää edes hieman paremmin.
Mitenkäs tuo on korjattavissa ja sopiiko siihen toisenmallista venttiiliä.
Sormin jos piukkaa tuon kolmitieventtiilin niin takanostolaitteita nostettaessa etukuormaaja lähtee hissuksiin nousemaan.
Toi ruuvisysteemi on hieman kömpelö kun tarvis vaihtaa kuormaajalta nostolaitteisiin jatakasin usseemmin päivän aikana.
tarvii piukata pihdeilla että pitää edes hieman paremmin.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
erkki
Minusta siihen pitäisi mahtua myöhäisempi malli, naksahtava kolmitieventiilli heittämällä. Kysäise Pihlajanimenen Anterolta, löytyy neuvot ja venttiilikin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 880 implematicin kolmitieventtiilin onkelmat
erkki kirjoitti:Minusta siihen pitäisi mahtua myöhäisempi malli, naksahtava kolmitieventiilli heittämällä. Kysäise Pihlajanimenen Anterolta, löytyy neuvot ja venttiilikin.
Soittelin Anterolla ja meinas jotta ei käy.
Lupas nuohota hyllyjä kun muisti että saattas lötyä ehjä venttiili.
Kun ostin tuon implen niin öljyt oli ruskeeta vesisekapuuroo joten on tainnu venttiilien karat hieman syöpyä montuille.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 62
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
erkki
Jaa, sepä onkin vissiin käyttäjäliittymältään erilainen. Selectassa vasemman kantapään takana törröttää kaksi nappulaa, toinen on tuloputki nostolaiteventtiililtä ja toinen liitin sylinteriin. Kolmitieventtiili tyrkätään siihen päälle kuudella ruuvilla ja o-rengastiivistys hoitaa loput. Implessaä tosiaankin taitaa sylinterin puolen päässä olla sellainen isompi putkentumppi. Naksahtava kolmitieventtiili on käytössä parempi kuin kierrettävä malli, mutta jos ei mahu niin ei mahu.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 880 implematicin kolmitieventtiilin onkelmat
Joo,taitas vaatia putkihommia uudemman venttiilin sovitus,siinähän on siinä takana se painereikä,ja implen venttiilissä tulee sillä putkella,kylläkait se minun käsittääkseni muuten siihen mahtus.
Vieraili- Vierailija
Similar topics
» Implematicin vanteet
» 950 implematicin nostosylinteri
» 990 implematicin olkatapit
» db 990 -64 implematicin nostolaite outo?
» Kysymys 880 Implematicin nostolaitteesta
» 950 implematicin nostosylinteri
» 990 implematicin olkatapit
» db 990 -64 implematicin nostolaite outo?
» Kysymys 880 Implematicin nostolaitteesta
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa