1200 kaksois kytkin?
5 posters
Sivu 1 / 1
1200 kaksois kytkin?
Olettekos saaneet ostaa jostain osia kyseiseen kytkimeen? olen soitellut kymmeneen purkaamoon, ei ole löytynyt.
Uudet osat ei ole järkevissä hinnoissa, ainakaan mitä vielä on ollut tarjolla..
Ajo kytkimen painelaakerin kehto ja sitä vastaan tuleva levy huonossa kunnossa
Eli tuon mallisen ylempi/isompi kehä: https://www.google.fi/search?q=david+brown+clutches&espv=2&biw=1745&bih=868&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2aC578P-xwIVARAsCh0EeAFM#imgrc=l4U7HIZux5TsYM%3A
Saa antaa vinkkejä, kiitos.
Uudet osat ei ole järkevissä hinnoissa, ainakaan mitä vielä on ollut tarjolla..
Ajo kytkimen painelaakerin kehto ja sitä vastaan tuleva levy huonossa kunnossa
Eli tuon mallisen ylempi/isompi kehä: https://www.google.fi/search?q=david+brown+clutches&espv=2&biw=1745&bih=868&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2aC578P-xwIVARAsCh0EeAFM#imgrc=l4U7HIZux5TsYM%3A
Saa antaa vinkkejä, kiitos.
Mika Rannikko- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1200 kaksois kytkin?
Viime aikoina kytkimet on tainnut löytyä edullisimmin Barclay Williamsilta Englannista. Käytettyjä voi löytyä purkamoilta, jos ei Suomesta, niin Ruotsin puolelta Uumajasta: +46 705174670, Hans sieltä vastaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 1200 kaksois kytkin?
Pääseeköhän kyseistä osaa missään teettämään/koneistamaan kuntoon??
Tuttavallani hajosi Kubota pikkuraksan etuvedon osa ja siihen malliin EI osia Suomesta saa kun ei tuoda kun erikoinen malli mitä tänne ei ole tuotu,sanoinkin että kysäseppä koneistajalta ja sepä tekikin uudet osat!
Hintakin halvempi kuin olisi ulkomailta tilaillu! ajatus lähti siitä kun aikoinaan rallimiehet teetätti erilaisia peränvälitys rattaita auton vetopyörästöön ja oli halvempi kuin muu työ siihen aikaan,sillon kun ei ollu paljoakaan erilaista perää tarjolla vapailla markkinoilla!
Tuttavallani hajosi Kubota pikkuraksan etuvedon osa ja siihen malliin EI osia Suomesta saa kun ei tuoda kun erikoinen malli mitä tänne ei ole tuotu,sanoinkin että kysäseppä koneistajalta ja sepä tekikin uudet osat!
Hintakin halvempi kuin olisi ulkomailta tilaillu! ajatus lähti siitä kun aikoinaan rallimiehet teetätti erilaisia peränvälitys rattaita auton vetopyörästöön ja oli halvempi kuin muu työ siihen aikaan,sillon kun ei ollu paljoakaan erilaista perää tarjolla vapailla markkinoilla!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1941
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 1200 kaksois kytkin?
Jatkan tähän samaan aiheeseen, kun 1200 on parhaillaan katkeamassa keskeltä kahtia voimanoton kytkinremontin vuoksi. Tarvitseeko sitä ohjausakselin koteloa tahi kytkinkotelon yläosaa irrottaa, että vehkeen saa kahtia? Ei viitsisi turhaa työtä tehdä, jos helpommallakin pääsee. Onhan tuo ollut 90-luvulla pari kertaa poikki ajokytkimen painelaakerin vaihdossa, mutta silloiset remontintekijät huilaavat jo kirkkomaalla, niin tässä lähipiirissä ei tietäjiä ole.
Janne- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 9
Vs: 1200 kaksois kytkin?
Jos katkaiset niin että kytkinkoppa jää takapäähän kiinni niin lienee helpoin .Kuvan http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr58756ar674160 numero 23.
Kytkinkopan kaksi pulttia lohkoon tankin alta pitää muistaa irroittaa.
Kytkinkopan kaksi pulttia lohkoon tankin alta pitää muistaa irroittaa.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Similar topics
» 1200 Kytkin?
» DB 1200 ulosoton kytkin
» DB996 kytkin/ulosoton kytkin, hajosi ja korjaantui?
» Kaksois- ja parikytkinten rakenne-erot?
» 1200 db -72
» DB 1200 ulosoton kytkin
» DB996 kytkin/ulosoton kytkin, hajosi ja korjaantui?
» Kaksois- ja parikytkinten rakenne-erot?
» 1200 db -72
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa