1490 jarrut
3 posters
Sivu 1 / 1
1490 jarrut
mikähän lie vikana kun taavetin jarrut menee kerralla lukkoon,kun polkee jarrua. ovat on off mallia.
oisko säätö ohjeita missä/kellä antaa.
oisko säätö ohjeita missä/kellä antaa.
jarrut 1490- Vierailija
Vs: 1490 jarrut
Minulla ainakin paljastui syyksi jarrukenkien tukitapin löystyminen ja katkeaminen. Löytyy juttu tuolta toisaalta Db trktorit osiosta
Pakki- David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 422
Paikkakunta : Häme
Vs: 1490 jarrut
1490:sessä on levyjarrut. Ensimmäinen kysymys kuuluu, mitä öljyä käytät pyöränvälityksissä? Työsylinterin yläpuolella on tulppa, jonka alta löytyy säätömutteri. Katso oheisessa linkissä viitenumero 16 http://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr55169ar1302540 Nosta pyörä ylös ja kiristä mutteri (tarvitset pitkän hylsyn ja pitkän puolen tuuman jatkeen) kunnes pyörää ei voida pyörittää käsin. Avaa tästä mutteri kaksi ja puoli kierrosta ja tarkista, että jarrut eivät laahaa. Hirttävät jarrut johtuvat yleensä väärästä öljylaadusta (pitää olla öljy jossa on LS lisäaineistus, esim STOU 10W-30) tai kuluneista jarrulevyistä.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1490 jarrut
öljyistä ei tietoa mut hypodilta haisee. pitää vaihtaa öljyt ja säätää ennenkun rupee purkamaan.
1490 jarrut- Vierailija
Vs: 1490 jarrut
Jos jarrulevyt on joskus ylikuumenneet niin voivat paukkua/takerrella siitä syystä.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1490 jarrut
Onko näissä oma tila öljylle vai saako ne perästä tai portaalista voitelun.
Jarruista- Vierailija
Vs: 1490 jarrut
Jarrut ja pyöränvälitysten hammaspyörät ja laakerit ovat kaikki samassa tilassa. Taka-silta, vaihteisto ja nostolaitehydrauliikka käyttävät taas samaa öljyä ja tämä tila on eroteltu pyöränvälityksiltä/jarruilta taka-akselissa olevien akselitiivisteiden avulla. Sekä vaihteistossa, että pyöränvälityksissä käytetään 1490 mallissa samaa öljylaatua, STOU 10W-30. Tämä sen vuoksi, että levyjarrut vaativat LS (Lim Slip) lisäaineistuta ja samalla GL4 vaihteistoluokitusta, kuten vaihteistokin. STOU (Super Tractot Oil Universal) öljy on kehitetty käytettäväksi maataloustraktoreiden vaihteistoissa, pyöränvälityksissä, märissä levyjarruissa, moottoreissa, öljytäytteisissä ilmansuodattimissa (vanhat traktorit), hydrauliikassa ja hydrostaattisissa ohjauksissa. Jos sinulla ei ole ohjekirjaa, kehottaisin hankkimaan sellaisen. Kirja kertoo kaiken tarpeellisen traktorin käytöstä ja ylläpidosta.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
PeetuPoika likes this post
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa