1490 käynti ongelmat
+6
mattkau
erkki
1690 metsä
TIKO
outsider
PetriK
10 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
1490 käynti ongelmat
Täältä saa varmasti hyvät vinkit.
Pariviikkoa sitten hankittiin -83 1490 ja sen jälkeen ei ole aika tullut pitkäksi.
Ensin alkoi sähköongelmat mutta sen kanssa pystyy elämään.
Yhtenä päivänä keksken aurauksen alkoi moottori kolistamaan niin maan vietävästi, ajeltiin kotiin ja päällisin puolin ei mitään ihmeellistä näkynyt.
Seuraavana aamuna testi mielessä käyntiin ja käynti ääni melkein normaali mutta alkoi uudestaan kun tunnin oltiin lumitöitä tehty.
Tehot katos ja sammui kun ei jaksanut käydä lähti käyntiin hemmetin moisella kolinalla ja ihan kuin olisi kahdella käynyt?
Savua pukkas ja kovasti huohotti.
Ilmattiin mutta siitä ei ollut apua, pumppuun lisättiin öljyä ja se oli varmaankin loppu sen verran sitä meni, aavistuksen ehkä auttoi hetken.
Uteliasuutta illalla taas käynnistettiin ja taas kylmänä käynti ääni siistimpi kuin edelliskerralla, ihan kuulosti siltä että olisi nyt jo komella käynyt?
Mistä kannattaa lähteä vikaa hakemaan vai vaihetaanko suosiolla zetoriin
Pariviikkoa sitten hankittiin -83 1490 ja sen jälkeen ei ole aika tullut pitkäksi.
Ensin alkoi sähköongelmat mutta sen kanssa pystyy elämään.
Yhtenä päivänä keksken aurauksen alkoi moottori kolistamaan niin maan vietävästi, ajeltiin kotiin ja päällisin puolin ei mitään ihmeellistä näkynyt.
Seuraavana aamuna testi mielessä käyntiin ja käynti ääni melkein normaali mutta alkoi uudestaan kun tunnin oltiin lumitöitä tehty.
Tehot katos ja sammui kun ei jaksanut käydä lähti käyntiin hemmetin moisella kolinalla ja ihan kuin olisi kahdella käynyt?
Savua pukkas ja kovasti huohotti.
Ilmattiin mutta siitä ei ollut apua, pumppuun lisättiin öljyä ja se oli varmaankin loppu sen verran sitä meni, aavistuksen ehkä auttoi hetken.
Uteliasuutta illalla taas käynnistettiin ja taas kylmänä käynti ääni siistimpi kuin edelliskerralla, ihan kuulosti siltä että olisi nyt jo komella käynyt?
Mistä kannattaa lähteä vikaa hakemaan vai vaihetaanko suosiolla zetoriin
PetriK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1490 käynti ongelmat
Onko rivipumpulla 1490 kun pumppuun öljyä lisäsit ??
Voi olla että joku suutin vuotaa.
Osta IKH:lta uudet suutinkärjet 22 euroa kipale ja vaihda ne nyt ensin.
hehkutulppa kannatta myös tarkistaa ettei vuoda koko ajan.
Voi olla että joku suutin vuotaa.
Osta IKH:lta uudet suutinkärjet 22 euroa kipale ja vaihda ne nyt ensin.
hehkutulppa kannatta myös tarkistaa ettei vuoda koko ajan.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1490 käynti ongelmat
outsider kirjoitti:Onko rivipumpulla 1490 kun pumppuun öljyä lisäsit ??
Voi olla että joku suutin vuotaa.
Osta IKH:lta uudet suutinkärjet 22 euroa kipale ja vaihda ne nyt ensin.
hehkutulppa kannatta myös tarkistaa ettei vuoda koko ajan.
Ohjauspumppuun lisänny oljyä? Ei rivipumpulla ole 1490 mallia tietääkseni
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1490 käynti ongelmat
TIKO kirjoitti:jaoutsider kirjoitti:Onko rivipumpulla 1490 kun pumppuun öljyä lisäsit ??
Voi olla että joku suutin vuotaa.
Osta IKH:lta uudet suutinkärjet 22 euroa kipale ja vaihda ne nyt ensin.
hehkutulppa kannatta myös tarkistaa ettei vuoda koko ajan.
Ohjauspumppuun lisänny oljyä? Ei rivipumpulla ole 1490 mallia tietääkseni
Samaa asiaa mietin, mut voisko olla että joku on laittanu esim 1210 pumpun.
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Vs: 1490 käynti ongelmat
Öljyn lisäämien ohjaustehostimen pumppuun tai edes rivipumppuun ei kyllä pitäsi vaikuttaa käyntiin mitään. Tässä tarinassa on kyllä hiukan liikaa tulkinnan varaa.
Jos yhdessä suuttimessa jää neula raolleen, se kyllä pukkaa annoksensa pyttyyn etuajassa ja ilman sumutusta, josta kyllä tulee kolkattava ja epätasainen käynti ja harmaata savua. Mutta omalaatuista oiretta tulee siitäkin jos thermostartin venttiili on antautunut ja päästää lorottamalla naftaa imusarjaan.
Jos yhdessä suuttimessa jää neula raolleen, se kyllä pukkaa annoksensa pyttyyn etuajassa ja ilman sumutusta, josta kyllä tulee kolkattava ja epätasainen käynti ja harmaata savua. Mutta omalaatuista oiretta tulee siitäkin jos thermostartin venttiili on antautunut ja päästää lorottamalla naftaa imusarjaan.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 1490 käynti ongelmat
Joo, nyt kyllä PerttiK pitäisi saada takaisin kehiin vastailemaan ja kommentoimaan.
Imusarjahehku on helppo rajata pois vikalistasta. Pyörittelee sen irti sarjasta ja tulppaa reiän. Sitten voi seurailla mitä vaikutti käyntiin. Jos jättää tulppaan vielä löpöputken kiinni, niin näkee miten se kostuu.
Ei Zetor vielä tässä vaiheessa ole vaihtoehto - minusta.
Imusarjahehku on helppo rajata pois vikalistasta. Pyörittelee sen irti sarjasta ja tulppaa reiän. Sitten voi seurailla mitä vaikutti käyntiin. Jos jättää tulppaan vielä löpöputken kiinni, niin näkee miten se kostuu.
Ei Zetor vielä tässä vaiheessa ole vaihtoehto - minusta.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1490 käynti ongelmat
1490:sessä on jakajapumppu, eikä siihen lisätä öljyä, pumppu saa voitelunsa polttoaineesta. Ohjauspumppuun voidaan lisätä öljyä, mutta se ei vaikuta mitenkään koneen käyntiin. Nyt olisi paikallaan että PerttiK selvittää mitä hänen koneessa on ja mitä hän on oikeasti tehnyt. Jos koneessa on rivipumppu, voidaan epäillä että on tehty myös muita koneen toimintaan vahingollisella tavalla vaikuttavia "parannuksia".
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1490 käynti ongelmat
täs oli taannoon myytävänä nettikonees 1490 vm83.ja kuvan perusteella siinä oli rivipumppu.Sitte siinä oli kopis se konsoli sivus kakstoimi venttiilille.
Eikös seki tullu vasta 94-sarjahan koppiihin?
Eikös seki tullu vasta 94-sarjahan koppiihin?
helmi 1972- David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 78
Vs: 1490 käynti ongelmat
helmi 1972 kirjoitti:täs oli taannoon myytävänä nettikonees 1490 vm83.ja kuvan perusteella siinä oli rivipumppu.Sitte siinä oli kopis se konsoli sivus kakstoimi venttiilille.
Eikös seki tullu vasta 94-sarjahan koppiihin?
Ajattelin juuri samaa että liekö kysessää tuo nettikoneessa ollut 1490.Siinä oli rivipumppu.
Ja tosiaan hydr.konsoli hytissä.
konsoli tuli viimeisiin 90-sarjan koneisiin .mm kaikki 1690Turbot ,noin 500kpl on varusettu konsolilla.
joitain 1490:jä olen nähnyt myös tuolla varustuksella.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1490 käynti ongelmat
Kiitoksia ja Anteeksi.
Työhommissa niin en ole ehtinyt foorumissa kommentoimaan.
Itse en ymmärrä koneista enkä mistään mikä on metallista rakennettu yhtään mitään. Puusta löytyisi enemmän osaamista mutta se ei auta tässä kohtaan yhtään.
Kaverin mielestä pumppuun kuulu lisätä öljyä koska epäili jakajan liuskien/mäntien ehkä olevan kuivat.
Ohjaustehostimen minäkin löysin siihenkin lisättiin öljyä mutta ei käyntiongelman vuoksi.
Itse en tiedä mikä tuo pumppu on Rivi vai jakaja, ilmeisesti jakaja pumppu.
Onko tuo suuttimien vaihto yksinkertainen toimenpide ? irti vain ja uudet tilalle ? ei vaadi sen kummempaa säätöä? normi ilmaukset ja baanalle.
Kyllä oli vaikeaa tämä vastaaminen kun uutena jäsenenä en saanutkaan laittaa linkkiä tähän koneeseen mutta oli nettikoneessa myynnissä tällä ID numerolla ID 1779963
Ps. Unohdetaan se zetori toistaiseksi
PetriK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1490 käynti ongelmat
Jos ei ole tullut moottoreiden kanssa ruuvailtua, niin kyllä suosittelen suutinasiassa kääntymään sellaisen henkilön puoleen, jolla on aiheesta kokemusta. Samalla henkilöllä on todennäköisesti myös hyppysissä thermostartin toiminnan tarkistus.
Ruuvailu on mukavaa ja terapeuttistakin, mutta dieselin polttoainelaitteet eivät ole paras ympäristö sitä hommaa aloittaa.
Ruuvailu on mukavaa ja terapeuttistakin, mutta dieselin polttoainelaitteet eivät ole paras ympäristö sitä hommaa aloittaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 1490 käynti ongelmat
Näyttäis olevan ilmastoinnilla aikoinaan varustettu malli kun akkukotelo oikean rappusen alla.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: 1490 käynti ongelmat
PetriK kirjoitti:
Kiitoksia ja Anteeksi.
Työhommissa niin en ole ehtinyt foorumissa kommentoimaan.
Itse en ymmärrä koneista enkä mistään mikä on metallista rakennettu yhtään mitään. Puusta löytyisi enemmän osaamista mutta se ei auta tässä kohtaan yhtään.
Kaverin mielestä pumppuun kuulu lisätä öljyä koska epäili jakajan liuskien/mäntien ehkä olevan kuivat.
Ohjaustehostimen minäkin löysin siihenkin lisättiin öljyä mutta ei käyntiongelman vuoksi.
Itse en tiedä mikä tuo pumppu on Rivi vai jakaja, ilmeisesti jakaja pumppu.
Onko tuo suuttimien vaihto yksinkertainen toimenpide ? irti vain ja uudet tilalle ? ei vaadi sen kummempaa säätöä? normi ilmaukset ja baanalle.
Kyllä oli vaikeaa tämä vastaaminen kun uutena jäsenenä en saanutkaan laittaa linkkiä tähän koneeseen mutta oli nettikoneessa myynnissä tällä ID numerolla ID 1779963
Ps. Unohdetaan se zetori toistaiseksi
Lappajärven 1490:ssä on rivipumppu.Kävin itsekin koeajamassa tuon traktorin .
Ota vain suuttimet irti.
Ensin suutinputket irti .Kuvassa https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr55169ar1246380
Numerot 19-22 , sitte ruuvit nro 17 auki ja esim rengasraudalla avitat suutinrungot ylös nro 11.Voi oskus olla tiukassakin.
Sen jälkeen avaat ruuvipenkissä suutinrungon alapään ,ruuvattava noin 4cmm pitkä osa.
Sitten sinulla onkin suutin kädessä.
Huolellinen puhditus ja uusi suutin sisään. suutinrungossa on nastat jotka menee suuttimen sisään.
Sen jälkeen olisi hyvä testata suuttimet.
Suutinrungon ja kannen väliin tulee kupariprikka kuvasa nro 16.
Ne tulevat ulos joko suutinrungon mukana tai sitten pitää onkia kolosta ulos esim kierretangon pätkällä.
Uudet prikat paikoilleen ennen suutinrunkojen asennusta. Vanhat prikat voi myös kuumentaa toholla jolloin ne voi käyttää uudelleen.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1490 käynti ongelmat
Outsideriltä hyvät ja tiiviit ohjeet suuttimen kanssa touhuamiseen. Jos kuvia haluaa katsella ja varsinkin jos ymmärtää yksinkertaisen mienen englantia (vihkosen kannessa mainostetaan että on semmoisella kirjoitettu) niin linkistä löytyy tehtaan tekemä ohje
https://drive.google.com/drive/folders/0B9-7bn5CX9NDaEcwRXpLbm0wQzQ
Mutta minusta kyllä kannattaisi aloittaa helpommasta päästä ja ensin tutkailla se imusarjahehku. Vuotava sellainen on saanut aikaan ihmeellisiä oireita - kuulemma.
Ja tuli vain mieleen, jos siihen on pumppu vaihdettu, niin miten suuttimet. En tunne asiaa vaikuttaako ja miten. Jos irroittelee niitä suuttimia, niin kannattaa katsoa minkä "arvoiset" ne on ja verrata vaikkapa traktorin spesifikaatioon.
https://drive.google.com/drive/folders/0B9-7bn5CX9NDaEcwRXpLbm0wQzQ
Mutta minusta kyllä kannattaisi aloittaa helpommasta päästä ja ensin tutkailla se imusarjahehku. Vuotava sellainen on saanut aikaan ihmeellisiä oireita - kuulemma.
Ja tuli vain mieleen, jos siihen on pumppu vaihdettu, niin miten suuttimet. En tunne asiaa vaikuttaako ja miten. Jos irroittelee niitä suuttimia, niin kannattaa katsoa minkä "arvoiset" ne on ja verrata vaikkapa traktorin spesifikaatioon.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1490 käynti ongelmat
Noniin sen verran on tuossa aamusella raikaassa säässä tuli testattua että 2 ja 3 pytty pimeänä?
Eli irrottelin polttoaineputkia ja 2 ja 3 kohdalla ei mitään vaikutusta käyntiin, polttoaine kuitenkin tuli.
Hehkusta ei sitä possahdusta kuulu ? mutta kun oli pari tuntia roikan päässä niin lähti -20 asteessa ihmeen hyvin käyntiin.
Eli irrottelin polttoaineputkia ja 2 ja 3 kohdalla ei mitään vaikutusta käyntiin, polttoaine kuitenkin tuli.
Hehkusta ei sitä possahdusta kuulu ? mutta kun oli pari tuntia roikan päässä niin lähti -20 asteessa ihmeen hyvin käyntiin.
PetriK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1490 käynti ongelmat
Kyllä se kovasti vaikuttaa suutinvialta. Ihmetyttää vaan se, että miten kaksi suutinta alkaa ryppyilemään jokseenkin samanaikaisesti. Itte olen istunut traktorin ratin takana viiskymmentä vuotta eikä siihen historiaan sovi yhtään ainoaa suutinongelmaa. Tulee vaan mieleen, ettei tankkiin vaan olisi joutunut jotain, joka voisi antaa tälle selityksen.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 1490 käynti ongelmat
erkki kirjoitti:Kyllä se kovasti vaikuttaa suutinvialta. Ihmetyttää vaan se, että miten kaksi suutinta alkaa ryppyilemään jokseenkin samanaikaisesti. Itte olen istunut traktorin ratin takana viiskymmentä vuotta eikä siihen historiaan sovi yhtään ainoaa suutinongelmaa. Tulee vaan mieleen, ettei tankkiin vaan olisi joutunut jotain, joka voisi antaa tälle selityksen.
Täytyy tutkia tuo polttoaine hommakin.
Toki kaikki on mahollista kun meikäläinen on kyseessä, sattuu kyllä sitten kaikki maailman erikoisimmat viat ja sattumukset kun jonkin pelin erehdyn ostamaan.
Hyviä neuvoja täältä kyllä on saanut ja vielä kun löytyis vähän kokeneepi seppä avuks niin eiköhän tuo kuntoon saada.
PetriK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1490 käynti ongelmat
Kiitoksia outsiderille hyvästä ohjeesta.
Nyt on yksi suutin ruokapydällä.
Kovasti on osumaa saanut koska kärki hieman lintassa ja halkeamaakin löytyy, mahtaa olla toinenkin suutin samassa kunnossa.
Kuka perhana tuon on käynyt rikki vasaroimassa
Ei liene ihme ettei käy.
Nyt on yksi suutin ruokapydällä.
Kovasti on osumaa saanut koska kärki hieman lintassa ja halkeamaakin löytyy, mahtaa olla toinenkin suutin samassa kunnossa.
Kuka perhana tuon on käynyt rikki vasaroimassa
Ei liene ihme ettei käy.
PetriK- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: 1490 käynti ongelmat
Jos suutinkärki on saanu osumaa, ettei sillä olis männän päällä jotain ylimäärästä tavaraa. Esim katkennut ventiini
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Vs: 1490 käynti ongelmat
Näyttää pahasti siltä että siellä on vialla jotain muutakin kun tuo suutinkärki.
Vaatinee kannen avaamisen, mutta tuo suutin ei ole ainoa syy käyntihäiriöön
Vaatinee kannen avaamisen, mutta tuo suutin ei ole ainoa syy käyntihäiriöön
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Vs: 1490 käynti ongelmat
Huh..... eipä hyvältä näytä juu.
Kansi auki......
Kansi auki......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1490 käynti ongelmat
Joo kansi vain pois niin pääsee näkemään missä vika.
19 kannenpulttia auki,suutinputket irti,"polttoainesuodatinkapistuksen" 2 pulttia auki,oikealta puolen venttiilikoneistolle voiteluputki irti,ylävesiletku irti.
Laske ensin nesteet ulos jäähdyttimen alareunassa olevasta hanasta ja lohkon vasemmassa kyljessä olevasta propusta.
Kansiremontti ei ole paha rasti ,eikä edes mäntien vaihto/kk laakerien vaihto.
Satasissa liikkuu osien hinta
19 kannenpulttia auki,suutinputket irti,"polttoainesuodatinkapistuksen" 2 pulttia auki,oikealta puolen venttiilikoneistolle voiteluputki irti,ylävesiletku irti.
Laske ensin nesteet ulos jäähdyttimen alareunassa olevasta hanasta ja lohkon vasemmassa kyljessä olevasta propusta.
Kansiremontti ei ole paha rasti ,eikä edes mäntien vaihto/kk laakerien vaihto.
Satasissa liikkuu osien hinta
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: 1490 käynti ongelmat
Kaikenlaista sitä sattuu. Olikos tuohon koneeseen sitten se rivipumppu vaihdettu vai oliko (alkuperäinen) jakajamallinen? Lähinnä korjaus- ja huoltohistoriaa metsästelen ja onko kyse huonosta tuurista vai pomminrakentajan tekosia.
Kuvasta ei oikein saa selvää onko tuo nokka linkkautunut vai "vain" lentänyt pois itsekseen, sellaistakin saattaa kuulemma sattua mutta harvakseltaan varmaan. Ei ennen ole tullut vastaan sillä vähällä kokemuksella mikä mulla on. (Dieselseppä saattaisi sanoa että, joo noitahan tulee viikottain).
Jos se (ja vielä toinenkin ehkä) on itsekseen särkynyt, niin tulee mieleen kaksi syytä. Toinen on vain "väsy", kun on suunnilleen reikien kohdalta lähtenyt, ja toinen voisi olla veden sivuvaikutuksia. Mutta tämä nyt on vain arvailua. Tiedetään enemmän kun kansi irti.
Kuvasta ei oikein saa selvää onko tuo nokka linkkautunut vai "vain" lentänyt pois itsekseen, sellaistakin saattaa kuulemma sattua mutta harvakseltaan varmaan. Ei ennen ole tullut vastaan sillä vähällä kokemuksella mikä mulla on. (Dieselseppä saattaisi sanoa että, joo noitahan tulee viikottain).
Jos se (ja vielä toinenkin ehkä) on itsekseen särkynyt, niin tulee mieleen kaksi syytä. Toinen on vain "väsy", kun on suunnilleen reikien kohdalta lähtenyt, ja toinen voisi olla veden sivuvaikutuksia. Mutta tämä nyt on vain arvailua. Tiedetään enemmän kun kansi irti.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1655
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1490 käynti ongelmat
Jotain voi saada selville jo kun avaat venttiilikopan. Jos tuon kysiesen pytyn venttileistä löytyy molemmista normaali välys, niin venttiililautanen ei ole tippunut männän päälle. Järjestyshän menee niin, että kun ykköspytyssä on molemmat venttiilit auki, niin nelosessa ne pitää olla kiinni ja normaali 0.25 mm välystä ja päinvastoin. Kakkos- ja kolmospytyt säädetään parina samalla tavoin.
Minulle on ihan käsittämätön asia, että suutinkärki voi olla tuon näköinen. Ainut selitys jonka heti voisin uskoa, on, että suutin on ollut irti ja syystä tai toisesta pudonnut kärki edellä kovalle alustalle, mutta kun ei parempaakaan ollut laittaa tilalle ja suutin vielä jotenkin toimi, niin ajeltiin menemään vaan. Männän päällä tosiaan voi olla venttiililautanen, mutta se kyllä pitää semmoisen metelin, että sitä ei kuuntele sikakaan vinkumatta.
Minulle on ihan käsittämätön asia, että suutinkärki voi olla tuon näköinen. Ainut selitys jonka heti voisin uskoa, on, että suutin on ollut irti ja syystä tai toisesta pudonnut kärki edellä kovalle alustalle, mutta kun ei parempaakaan ollut laittaa tilalle ja suutin vielä jotenkin toimi, niin ajeltiin menemään vaan. Männän päällä tosiaan voi olla venttiililautanen, mutta se kyllä pitää semmoisen metelin, että sitä ei kuuntele sikakaan vinkumatta.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» DB 1290 nostolaite yms ongelmat
» case / taavetti 1390 käynti ongelma
» Outo käynti
» 25d käynti ongelma
» 990 Selectamatic käynti murheita
» case / taavetti 1390 käynti ongelma
» Outo käynti
» 25d käynti ongelma
» 990 Selectamatic käynti murheita
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa