-90 ja -94 sarjan hydrauliikkalohkot
4 posters
Sivu 1 / 1
-90 ja -94 sarjan hydrauliikkalohkot
Mistä löytyisi toista hydrauliikkalohkoa koneeseen?.
Yhdellä kaksitoimisella ei juuri pärjää joten olisi hyvä olla toinen limppu koneessa ja tietenkin vivusto.
Kyselin purkupojilta mutta ei ole saatavilla varsinkaan vipujen kera.
Koneen 1490 hydrauliikka on melko hitaan puoleinen. Voiko sitä edesauttaa hydrauliikkapumpun vaihdolla johonkon tehokkaampaan. Tandempumppuja on olemassa mutta olisiko jokin yhteensopiva pumppu tarvikkeena saatavilla jossa virtaukset vähän vilkkaammat.
Metsäkuormaaja ja etukuormain Quicke 4300 on melko hidas ja tehoton nykyisellä pumpulla.
Rick
Yhdellä kaksitoimisella ei juuri pärjää joten olisi hyvä olla toinen limppu koneessa ja tietenkin vivusto.
Kyselin purkupojilta mutta ei ole saatavilla varsinkaan vipujen kera.
Koneen 1490 hydrauliikka on melko hitaan puoleinen. Voiko sitä edesauttaa hydrauliikkapumpun vaihdolla johonkon tehokkaampaan. Tandempumppuja on olemassa mutta olisiko jokin yhteensopiva pumppu tarvikkeena saatavilla jossa virtaukset vähän vilkkaammat.
Metsäkuormaaja ja etukuormain Quicke 4300 on melko hidas ja tehoton nykyisellä pumpulla.
Rick
Rick- Viestien lukumäärä : 6
Vs: -90 ja -94 sarjan hydrauliikkalohkot
1490 kohdalla aikoinaan ratkaisin asian sähkököisellä tuplaajalohkolla (mikä lieneekään oikinen ja virallinen nimitys). Oli mielestäni helpoin ratkaisu.
Mulla oli kiinalainen piennarmurskain joka vaati kaksi kaksitoimista lohkoa.
Kyllä sinne hiukan isomman pumpun voi laitta, mutta mitään mahdottomia litramääriä ei Taavetin putkitus ja venttiilit läpäise kunnialla.
Yksi vaihtoehto on laittaa lisäpumppu voimanottoakselin päähän.
Tuos 1690 mulla on mettänosturi kokonaan omalla pumpulla, mutta käyttää silti Taavetin laatikkoöljyä
Mulla oli kiinalainen piennarmurskain joka vaati kaksi kaksitoimista lohkoa.
Kyllä sinne hiukan isomman pumpun voi laitta, mutta mitään mahdottomia litramääriä ei Taavetin putkitus ja venttiilit läpäise kunnialla.
Yksi vaihtoehto on laittaa lisäpumppu voimanottoakselin päähän.
Tuos 1690 mulla on mettänosturi kokonaan omalla pumpulla, mutta käyttää silti Taavetin laatikkoöljyä
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 663
Oletko kysellyt Anterolta ?
Siis Koneliike Pihlajaniemi ....
https://www.koneliikepihlajaniemi.fi/
Siis Koneliike Pihlajaniemi ....
https://www.koneliikepihlajaniemi.fi/
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
https://gwyneddfarmmachinery.co.uk/products/for-david-brown-1394-hydraulic-double-acting-auxiliary-spool-valve
rogwik- Viestien lukumäärä : 10
Similar topics
» 90- ja 94 sarjan erot
» 90-sarjan 4x4 etuakselit?
» 94 sarjan sähköistä
» 90-Sarjan vo-kytkivipu.
» 90/94-sarjan uusia ovia
» 90-sarjan 4x4 etuakselit?
» 94 sarjan sähköistä
» 90-Sarjan vo-kytkivipu.
» 90/94-sarjan uusia ovia
Sivu 1 / 1