850 huohotus ?
2 posters
Sivu 1 / 1
850 huohotus ?
Mikäpä lie taavetissa, kun oon polttopuita sirkkelöiny ja kun pyörittää sirkkeliä pienillä tasakierroksilla pitempään, niin tuppaa öljyä tulemaan pakoputken kautta. Sitä tulee sen verran että pitää lohkonkyljen likasena.
Moottorissa öljynpinta yläviivassa. Kone ei huohota huohotinputken kautta juurikaan. Kokeeksi siirsin venttiilikopasta tulevan ja imusarjaan menevän huohotusputken erilleen ja tulppasin imusarjan, ei juurikaan vaikutusta.
Tuossa äsken sirkkelöin niin että Taavin keula oli hieman alempana maaston takia, niin ihan kuin öljyä ei silloin olisi tullut juurikaan...Liekkö sitten liikaa öljyä vai mikä lie. Normaaliajoissa öljyä ei tule, ainoastaan kun pyörittää tasakierroksilla pitempään...
Moottorissa öljynpinta yläviivassa. Kone ei huohota huohotinputken kautta juurikaan. Kokeeksi siirsin venttiilikopasta tulevan ja imusarjaan menevän huohotusputken erilleen ja tulppasin imusarjan, ei juurikaan vaikutusta.
Tuossa äsken sirkkelöin niin että Taavin keula oli hieman alempana maaston takia, niin ihan kuin öljyä ei silloin olisi tullut juurikaan...Liekkö sitten liikaa öljyä vai mikä lie. Normaaliajoissa öljyä ei tule, ainoastaan kun pyörittää tasakierroksilla pitempään...
850+1490- Viestien lukumäärä : 5
Vs: 850 huohotus ?
Klapikoneen tai klapisirkkelin edessä pakosarjaa pikeävä traktori on merkistä riippumatta sääntö eikä poikkeus. Jotenkin sen täytyy liittyä siihen, että mitä venttiilinohjureista tai männänrenkaiden ohi pääsee öljyä pakopuolelle niin se ei pala kun moottori käy tasaisesti ilman kaasunpainalluksesta tulevia hörnäytyksiä.
Kenttäsahassa, joka ottaa enempi tehoa ja käytetään isompia kierroksiakin, ei kuolaamista tapaa juuri esiintyä.
Ei se ole vaarallista sinänsä, mutta sikäli ikävä homma, että pakopuolelle palaa karstaa kiinni. Moottorin pitäisi välillä päästä muutamaksi tunniksi oikeisiin töihin.
Kenttäsahassa, joka ottaa enempi tehoa ja käytetään isompia kierroksiakin, ei kuolaamista tapaa juuri esiintyä.
Ei se ole vaarallista sinänsä, mutta sikäli ikävä homma, että pakopuolelle palaa karstaa kiinni. Moottorin pitäisi välillä päästä muutamaksi tunniksi oikeisiin töihin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5095
Vs: 850 huohotus ?
Jotain tämäntapaista ajattelin itsekkin, kun tuo 1490 tuppaa tekemään samaa. Jännä sinänsä että kun 850:ssä oli keula hieman alempana, vaikutti siltä ettei öljyä olisi tullut samalla tavalla.
No eikun terä pyörimään, urakkaa vielä riittää...
No eikun terä pyörimään, urakkaa vielä riittää...
850+1490- Viestien lukumäärä : 5
Similar topics
» Case 1394:n huohotus(ko?)
» Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
» Moottorin huohotus
» Case 1494 huohotus RVS käsittelyn jälkeen
» kummallinen huohotus tehostimessa, apua tarvitaan
» Kysymyksiä itämaan tietäjille - 880 Implematic tiputtelee öljyä ?
» Moottorin huohotus
» Case 1494 huohotus RVS käsittelyn jälkeen
» kummallinen huohotus tehostimessa, apua tarvitaan
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa