Case 1694
2 posters
Sivu 1 / 1
Case 1694
Hei.
Olisi tiedossa vaihto natikkaan tollainen 1694:mppi. Mitä "vikoja " noissa on? Mitä pitäisi huomioida koeajossa? Kuinka kestävä lootanoissa on? Kuulemma tekniikka aika lujaa. (?) Ja anteeksi jos on jokin samanlainen topikki täälä jo mutta kun juuri rekisteröidyin foorumille niin en ole ehtinyt selaamaan kaikkia topikkeja läpi tämän casen aiheesta.
Olisi tiedossa vaihto natikkaan tollainen 1694:mppi. Mitä "vikoja " noissa on? Mitä pitäisi huomioida koeajossa? Kuinka kestävä lootanoissa on? Kuulemma tekniikka aika lujaa. (?) Ja anteeksi jos on jokin samanlainen topikki täälä jo mutta kun juuri rekisteröidyin foorumille niin en ole ehtinyt selaamaan kaikkia topikkeja läpi tämän casen aiheesta.
XKelmuX- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: Case 1694
Moottorin alkuperäinen öljypumppu on ollut kuusmukisen taavetin huonoin kohta.
Alkuperäispumpun rattaat liika pehmeää valua .
Mikäli siihen on pumppu vaihdettu niin moottoripuolella ei ole muita heikkoja kohtia.
Siihen saa uuden pumpun tai pelkät rattaat Englannista muutamalla satasella mikäli on vaihtamatta.
Hs-laatikko oikein käytettynä on hyvä.
HS-laatikosta on kirjoittelua tässä osiossa toisella sivulla.Käyppä siellä lukemassa.
Koeajolla kokeilet tietenkin jarrut ,nostolaitteen,ohjauksen,kytkimen ja vaihteiden toiminnan kaikilla alueilla.
Itellä on ollut 1984 vuodesta saakka hs-laatikolla varustettu taavetti talossa.
Alkuperäispumpun rattaat liika pehmeää valua .
Mikäli siihen on pumppu vaihdettu niin moottoripuolella ei ole muita heikkoja kohtia.
Siihen saa uuden pumpun tai pelkät rattaat Englannista muutamalla satasella mikäli on vaihtamatta.
Hs-laatikko oikein käytettynä on hyvä.
HS-laatikosta on kirjoittelua tässä osiossa toisella sivulla.Käyppä siellä lukemassa.
Koeajolla kokeilet tietenkin jarrut ,nostolaitteen,ohjauksen,kytkimen ja vaihteiden toiminnan kaikilla alueilla.
Itellä on ollut 1984 vuodesta saakka hs-laatikolla varustettu taavetti talossa.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: Case 1694
Kiitoksia vastauksestasi!outsider kirjoitti:Moottorin alkuperäinen öljypumppu on ollut kuusmukisen taavetin huonoin kohta.
Alkuperäispumpun rattaat liika pehmeää valua .
Mikäli siihen on pumppu vaihdettu niin moottoripuolella ei ole muita heikkoja kohtia.
Siihen saa uuden pumpun tai pelkät rattaat Englannista muutamalla satasella mikäli on vaihtamatta.
Hs-laatikko oikein käytettynä on hyvä.
HS-laatikosta on kirjoittelua tässä osiossa toisella sivulla.Käyppä siellä lukemassa.
Koeajolla kokeilet tietenkin jarrut ,nostolaitteen,ohjauksen,kytkimen ja vaihteiden toiminnan kaikilla alueilla.
Itellä on ollut 1984 vuodesta saakka hs-laatikolla varustettu taavetti talossa.
XKelmuX- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Similar topics
» Case 1694 sylinterin kannen kiristys
» case 1694 hs.
» 1694 käyntihäitiö
» 1694 carraro vetoakseliremppa
» Case/DB 1694 HydraShift
» case 1694 hs.
» 1694 käyntihäitiö
» 1694 carraro vetoakseliremppa
» Case/DB 1694 HydraShift
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa