db 996 käynnistys pitkästä aikaa
+6
mattkau
outsider
kujanjuh
erkki
Paulig
petzku69
10 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
db 996 käynnistys pitkästä aikaa
siis pitäisi herättää traktori käyntiin muutaman vuoden seisonnan jälkeen.
viikon lopun testi projekti:
minkä kokoinen avain käy kampiakselin päähän. testi ettei ole tullut tuhoja.
akun paikalleen asennus johon uusi + kenkä.
nesteet sisään.
uudet polttoainesuodattimet paikalleen
10l polttoaine pytty löpöjä
saako polttoaine letkut irti säiliöstä helposti. väliin jokin kokoista (minkähän kokoista ja paljoko 2m ?? tarviiko jotain liittimiä) letkua meno-paluu väliaikainen pönttö traktorin päälle.
käynnistys testi ajaksi.
polttoaine putkien huuhtelua
sitten etsittävä ilmaus ohje. näitä sivulta.
kun olen huomenna menossa ostoksille lh-osaan iisalmeen
haettava sisusrengas. vanteen ja renkaan irroitus db alta.
jos nämä onnistuu niin siirto kotiin tapahtuu silloin.
jos ei niin, voiko orbitroli ohjaus traktoria hinata toisella traktorilla. jos sitä ei saada pyörimään.
kunnes kone on saatu kotiin niin tehdään isompi remppa traktorille. ajan saatossa.
onko jotain mitä en ole huomioinna??
viikon lopun testi projekti:
minkä kokoinen avain käy kampiakselin päähän. testi ettei ole tullut tuhoja.
akun paikalleen asennus johon uusi + kenkä.
nesteet sisään.
uudet polttoainesuodattimet paikalleen
10l polttoaine pytty löpöjä
saako polttoaine letkut irti säiliöstä helposti. väliin jokin kokoista (minkähän kokoista ja paljoko 2m ?? tarviiko jotain liittimiä) letkua meno-paluu väliaikainen pönttö traktorin päälle.
käynnistys testi ajaksi.
polttoaine putkien huuhtelua
sitten etsittävä ilmaus ohje. näitä sivulta.
kun olen huomenna menossa ostoksille lh-osaan iisalmeen
haettava sisusrengas. vanteen ja renkaan irroitus db alta.
jos nämä onnistuu niin siirto kotiin tapahtuu silloin.
jos ei niin, voiko orbitroli ohjaus traktoria hinata toisella traktorilla. jos sitä ei saada pyörimään.
kunnes kone on saatu kotiin niin tehdään isompi remppa traktorille. ajan saatossa.
onko jotain mitä en ole huomioinna??
petzku69- Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : sonkajärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Onko seisonu taivasalla vai suojassa? Peräöljyt kannattaa kattoo ettei vaihteisto pyöri kuivana. Jarruihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos ajat sillä yleisellä tiellä. LH-osassa joutuu aina jonottamaan.
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Jos tankin korkki on ollut koko ajan paikallaan niin en keksi mitään syytä miksi omaa tankkia ei voisi käyttää polttoaineensyöttöön.
Irrota siirtopumpusta lasikuppi ja kokeile saatko käsipumpulla nytkyttäen polttoaineen liikkeelle. Kun sitä lutraa tulemaan niin putkisto huuhtoutuu samalla ja näkee, että pumpulta tuleva putki on auki ja ehyt.
Ilmaamisessa on sama järjestys kuin kaikissa muissakin CAV:n DPA -pumpulla varustetuissa moottoreissa. Suodattimien päällä olevista ilmausruuveista ensi ilma pois suodattimista, sitten pumpun sivulla olevista pieneistä ilmausruuveista ja lopuksi yksi suutinputki löysälle ja starttausta kunnes moottori käynnistyy.
Kampiakselin keulamutteriin on aika ahtaat paikat ylettyä. En muista miten iso se avainväli mahtaa olla, mutta tavallisen hylsysatsin 32 millinen ei tainnut siihen mahtua??? Jos pitää testata että onko kone hapettunut jumiin, niin perinteisin ja tehokkain tapa on irrottaa ensin starttimoottori ja isolla ruuvimensselillä tai muulla rekkaraudalla kokeilla kammeta starttauskehältä moottoria liikkeelle.
Irrota siirtopumpusta lasikuppi ja kokeile saatko käsipumpulla nytkyttäen polttoaineen liikkeelle. Kun sitä lutraa tulemaan niin putkisto huuhtoutuu samalla ja näkee, että pumpulta tuleva putki on auki ja ehyt.
Ilmaamisessa on sama järjestys kuin kaikissa muissakin CAV:n DPA -pumpulla varustetuissa moottoreissa. Suodattimien päällä olevista ilmausruuveista ensi ilma pois suodattimista, sitten pumpun sivulla olevista pieneistä ilmausruuveista ja lopuksi yksi suutinputki löysälle ja starttausta kunnes moottori käynnistyy.
Kampiakselin keulamutteriin on aika ahtaat paikat ylettyä. En muista miten iso se avainväli mahtaa olla, mutta tavallisen hylsysatsin 32 millinen ei tainnut siihen mahtua??? Jos pitää testata että onko kone hapettunut jumiin, niin perinteisin ja tehokkain tapa on irrottaa ensin starttimoottori ja isolla ruuvimensselillä tai muulla rekkaraudalla kokeilla kammeta starttauskehältä moottoria liikkeelle.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Ainakin meikäläisen orbitroli ohjauksessa etupyörät kääntyvät ratista pyörittämällä vaikka kone ei ole käynnissä, edellyttäen, että järjestelmässä on riittävästi öljyä. Vuosia seisoneesta en anna takuita. Avaa se täyttökorkki ja katso ölyn määrä. Jos toinen traktori käytössä hinaukseen, niin voihan se samalla nostaa hinattavan etupyörät ilmaan. Vaatii tietenkin ensin vähän puuhastelua.
kujanjuh- Viestien lukumäärä : 243
Paikkakunta : Porvoo-Pieksämäki
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Samoilla linjoilla kuin pojat tuossa edellä.
Tarkistus että kaikkia nesteitä on tarpeeksi.Öljypropuista voi kokeilla laskea vesiä pois ennen pyörittämistä.
Kovin huonoilla moottoriöljyillä ei kannata ajella.
Kokeilisin käyntiin suoraan startilla.Jos kaikki kunnossa ei starttaus mitään riko.
Taavetteja on pantu käyntiin helpolla vaikka takana olisi monta vuotta seisontaa kuusen alla.
Tarkistus että kaikkia nesteitä on tarpeeksi.Öljypropuista voi kokeilla laskea vesiä pois ennen pyörittämistä.
Kovin huonoilla moottoriöljyillä ei kannata ajella.
Kokeilisin käyntiin suoraan startilla.Jos kaikki kunnossa ei starttaus mitään riko.
Taavetteja on pantu käyntiin helpolla vaikka takana olisi monta vuotta seisontaa kuusen alla.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Joo, orbitrolventtiili toimii pumppuna, jos paineöljyä ei ole läsnä. Sitten kyllä saa varautua jäykähköön ohjaukseen. Ei kannata edes yrittää laittaa hinauksessa olevaan traktoriin hankisääsken ruumiinrakenteella olevaa kuskia. Oli veneesssä hydrauliohjaus, jossa oli öljytankki, orbitrooli, letkut ja perämelan vieressä sylinteri eikä sitten muuta, hyvin toimi, ei potkinu aallot takasi, mut oli suht kankea kääntää vaikka vesi ei paljoo vastusta.
Jos lyhyesti koittaa startilla käynnistää, niin ei se särje paikkoja kuten outsideri tuossa yllä sanoo. Sen kyllä huomaa jos ei lähde pyöimään. Ulosotosta tietysti voi yrittää pyörähtääkö. Pistää ulosoton päälle (nopeampi), akseliin nivelakseli kiinni, eka nivel 90 asteen kulmaan ja siitä nytkäyttää. Mutta tietysti pitää varoo ettei lähde käyntiin. Ja tietysti, jos on toinen traktori, niin sillä voi tönäistä tai nykäistä. Mut ekaksi omalla startilla kliksaus.
matti
Jos lyhyesti koittaa startilla käynnistää, niin ei se särje paikkoja kuten outsideri tuossa yllä sanoo. Sen kyllä huomaa jos ei lähde pyöimään. Ulosotosta tietysti voi yrittää pyörähtääkö. Pistää ulosoton päälle (nopeampi), akseliin nivelakseli kiinni, eka nivel 90 asteen kulmaan ja siitä nytkäyttää. Mutta tietysti pitää varoo ettei lähde käyntiin. Ja tietysti, jos on toinen traktori, niin sillä voi tönäistä tai nykäistä. Mut ekaksi omalla startilla kliksaus.
matti
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
lissee
taivas altahan se lähtee. edellinen omistaja ei ollut edes suojannut pakoputken päätä. näytti vesi tulevan pakosarjan vesi reijäistä läpi
moottori öljyt näytti aivan uusilta ja oikeamäärä olevan.
moottori öljyt näytti aivan uusilta ja oikeamäärä olevan.
Viimeinen muokkaaja, petzku69 pvm Pe Huhti 20 2012, 09:57, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisää)
petzku69- Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : sonkajärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
ei muuta kuin akku paikalleen ja starttia. Tarviiko sitä edes ilmata, jos lasikupissa on polttoainetta? Mistä sinne ilmaa menisi. Onko sulla muuten tietoa, miks jäänyt seisomaan? Se kertoo myös paljon, mitä tuleman pitää.
Saattaa muuten olla kytkin ruostunu kiinni. Kannattaa varoa kun vaihdetta vispaa silmään.
Onko traktori missäpäin? Kun itse olet tuosta sonkajärveltä (?)
Saattaa muuten olla kytkin ruostunu kiinni. Kannattaa varoa kun vaihdetta vispaa silmään.
Onko traktori missäpäin? Kun itse olet tuosta sonkajärveltä (?)
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
lisätietoo
traktori jäänyt seisomaan kun omistaja oli etelässä töissä pitkään. käynnistellyt 1-2 vuodessa. aikoinaan ollut maatalous töissä, mutta hävittänyt karjan pois ja istuttanut pellot metsälle. nyt jäänyt sitten omalle nojalleen kun se ei enää käynnisty. kuulema 4 vuotta tekeytynyt nyt sitten. kuulema uudesta lähtein mukamas vedellyt ilmoja. ja siksi ei nyt lähde pyörimään.
eipä ihme kun päälle päin katsoo konetta, olisikohan huollot laimin lyöty.
traktori on Vieremän perukoilla nyt. kottoo 20km suunnilleen.
traktorilla ajettu kuulema 5-6000h
itse mittarissa 3600h
tänään käyty katsomassa rengaspakettia olleet aikoinaan db alla.(purkanut db alta kun oli loppu traktorin myynyt purkaamoon) ovat vanteilla mutta vanteen keskiö osat puuttuu. olleet paripyörä käytössä. olisi helppo rengas remontti, jos vai pultit lähtisi irti.
mietityttää hinta jota myyjä pyyti. köyhälle tuntu kallille.
eipä ihme kun päälle päin katsoo konetta, olisikohan huollot laimin lyöty.
traktori on Vieremän perukoilla nyt. kottoo 20km suunnilleen.
traktorilla ajettu kuulema 5-6000h
itse mittarissa 3600h
tänään käyty katsomassa rengaspakettia olleet aikoinaan db alla.(purkanut db alta kun oli loppu traktorin myynyt purkaamoon) ovat vanteilla mutta vanteen keskiö osat puuttuu. olleet paripyörä käytössä. olisi helppo rengas remontti, jos vai pultit lähtisi irti.
mietityttää hinta jota myyjä pyyti. köyhälle tuntu kallille.
petzku69- Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : sonkajärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Ilmavaivat on hankalia paikallistaa, kun ei konetta tiedä entuudestaan. Siellä voi olla pienikin vika, joka olisi helppo korjata jos sen paikallistaa. Kokeilehan vaan ilmata ja käynnistää. Niissä polttoaine suodattimissa kannattaa tarkasti kattoo, että O-renkaat menee uraansa ja suodatin kiristyy oikealla tavalla. Tankin letku on monesti yks murheiden aiheuttaja tukkeutuessaan.
Jos sulla ei oo ohjekirjaa, löydät tuolta INFO puolelta sellaisen. Se helpottaa tavallisissa huoltotöissä huomattavasti!
Jos sulla ei oo ohjekirjaa, löydät tuolta INFO puolelta sellaisen. Se helpottaa tavallisissa huoltotöissä huomattavasti!
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Mulla oli myöskin käynnistysongelmia talven jäljiltä DB 880:ssä, startti sentään pyöritti konetta mutta ei lähtenyt millään käyntiin.
Vanha DB-veteraani antoi vinkin suhauttaa pikkuisen "CRC Bräkleeniä" eli sitä jarrujen puhdistusainetta - jota pitäisi löytyä joka verstaasta - imuaukkoon, se kun on äärimmäisen herkästi räjähtävää.
Pienellä suhautuksella DB lähti käyntiin kylmänä kuin palmun alta.
Kokeilkaa itte jos ette usko... mulla ei ole koskaan ollut käynnistysspraytä ittellä tallissa mutta tuo näkyy ajavan saman asian
Seuraava etappi olisi lie laittaa hehku imusarjaan kun sellaiselle näkyisi paikka olevan...
Vanha DB-veteraani antoi vinkin suhauttaa pikkuisen "CRC Bräkleeniä" eli sitä jarrujen puhdistusainetta - jota pitäisi löytyä joka verstaasta - imuaukkoon, se kun on äärimmäisen herkästi räjähtävää.
Pienellä suhautuksella DB lähti käyntiin kylmänä kuin palmun alta.
Kokeilkaa itte jos ette usko... mulla ei ole koskaan ollut käynnistysspraytä ittellä tallissa mutta tuo näkyy ajavan saman asian
Seuraava etappi olisi lie laittaa hehku imusarjaan kun sellaiselle näkyisi paikka olevan...
jokihuoko- Viestien lukumäärä : 34
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Varmaan joo toimii, mutta nuo kaiken maailman eetterit räjäyttää sen koneen jossain vaiheessa. Pitää se lähtee ilman niitä, muuten on vika jossain. (tai ainakin sitten on kun suihkuttelee)
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Paulig eppäilenpä hyvinnii että männänrenkaat jumissa tai mikä lie kun löpö syty kylmänä :/ huomasin muuten että tuossa on Calix jälkiasennettuna, pitänee auttaa sillä nää nollakelit ja purkaa konetta syssymmällä ku ajot vähenee...
jokihuoko- Viestien lukumäärä : 34
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
jälleen taka pakkia remontissa. kun kävi traktorin luona laitoin vettä sisään niin eikös polttoaine suodattimen takana ollut pakkastulppa ollut lahonut , vedet ulos tuli . purkua ja tulppa pois nätti olevan 44.5mm. eikun sitä nyt etsimään.
petzku69- Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : sonkajärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Husso Lassilta varmaan löytyy, siis Iisalmen Kivirannalta LH lta.
matti
matti
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
minkä mallinen akun kiinnitys rauta tässä traktorissa on ollut ? kuvaa? niin osaa rakentaa jonkunlaisen.
löytyihän se plommi lohkon kylkeen ja hehkulle polttoaine letkua.
löytyihän se plommi lohkon kylkeen ja hehkulle polttoaine letkua.
petzku69- Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : sonkajärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Eipä ole kuvaa, mutta alkuperäinen kiinnitysrauta taitaa olla kulmarauta akun etureunan päällä. Siihen tulee kulmassa olevien reikien läpi pitkät pultit takaa alaviistosta akun molemmin puolin jostain jäähdyttimen etupuolelta rungon etupalasta läpi ja niissä taisi olla siipimutterit, jotta pultteja ei vedä liian tiukille konevoimalla.
Pöräytä moottori käymään ja kerro meillekin miten pelittää.
Pöräytä moottori käymään ja kerro meillekin miten pelittää.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Kahtelin muuten tuota taavetin tupla-akutusta eilen... Tuo peltijakkara on jotenkin hiiukan vääntynyt eikä ole montaa senttiä että ottais plus-napa toisesta akusta ja miinus-napa toisesta penkin alle kiinni pitänee siirtää akkuja niin että on edes plus ja plus jostain syystä kun tossa taavetissa on plussa maissa l. Ikäänkuin väärin päin sähköt. Onko tää kaikissa näin?
jokihuoko- Viestien lukumäärä : 34
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Nyt ei raksuta kyllä yhtään vähää. Kaksi akkua penkin alla???
Minusta Taavit on olleet miinusmaalla noin 1963 lähtien.
Minusta Taavit on olleet miinusmaalla noin 1963 lähtien.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5096
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Sulla on vanha implematic. Siinä ennen ollut kaksi 6 V akkua sarjaankytkettynä molemminpuolin penkkiä akku. Onko siihen laitettu ylikorkeat akut ja jätetty pois akkujen kannet joissa aikoinaan puinenkehä varmistamassa ettei kansi laske liian lähelle akkuja? Vai puuttuuko "potan" alta se rauta jossa paljon reikiä istuimen asennon varmistamiseksi? Vanhat implet olleet plus-runkoisia. Minusta maan vaihtaminen ei tarvitse muuta kuin vaihtaa maajohto akun miinusnapaan ja antaa laturille uuden herätinvirran Matti tietää paremmin. Onko siitä hyötyä jos kone miinusrunkoinen ?jokihuoko kirjoitti:Kahtelin muuten tuota taavetin tupla-akutusta eilen... Tuo peltijakkara on jotenkin hiiukan vääntynyt eikä ole montaa senttiä että ottais plus-napa toisesta akusta ja miinus-napa toisesta penkin alle kiinni pitänee siirtää akkuja niin että on edes plus ja plus jostain syystä kun tossa taavetissa on plussa maissa l. Ikäänkuin väärin päin sähköt. Onko tää kaikissa näin?
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Jaa siinä on ollu 6v akut, no ilmankos nyt siinä on 2 x 60aH 12v akut molemmin puolin, jytyä riittää hyvinkin. Siitä varmaan johtuneekin tuo että ovat niin lähellä penkkiä. Olishan toi tehokas penkinlämmitin talvella kun ottai navat kiinni 8-) ei kai tuosta plusrunkoisuudesta niin haittaa ole... Poltin vain useammankin sulakkeen ensin kun laitoin akkulaturin "väärinpäin" eli miinusnavan rungon "maapiuhaan" ja plussan siihen startin solenoidin "plussaan"... No ilmankos, ilmankos...
jokihuoko- Viestien lukumäärä : 34
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Joo, näinhän se oli. Aikaisemmin 25/30 traktoreissa ne oli moottorin kummallakin sivulla, mut oli sitten ysiviiskympissä siirretty penkin viereen. Kuusvolttisia minun mielestä käytettiin koska ne oli silloin edullisempia kuin 12 volttiset autokäytön takia (es kuplassa oli kuuden voltin systeemi 60-luvun lopulle saakka). Ja plusmaa oli käytössä, koska bensakoneissa sytytystulpan jännitteen oli edullisempaa olla niin päin (tulppa kuluu vähemmän). Lordit ei olleet huomanneet, että vain puolan korkeajännitepuolen voi vaihtaa toisinpäin.
Niin kauan kuin traktorin sähkölaitteet säilyy alkuperäisinä ei minusta ole mitään väliä kumminpäin napaisuus on. Siis ei kannata vaihtaa miinusmaaksi ennenkuin esimerkiksi uudistaa laturin vaihtovirtasellaiseksi. Mutta jos tekee sen, niin (tasavirta)laturi pitää polaroida uudestaan. Sen voi tehdä painamalla käsin hetkeksi (luokkaa 2s) takavirtareleen kärjet kiinni tai taavetissa vielä helpommin antamalla tasavirtalaturin virtajohtoon (siihen isompaan lattaan) startin päästä johdonpätkällä sähköä.
Ja olihan ne akut rinnankytketty eli miinus-miinus ja plus-plus. Ne akut kannattaa olla samanlaiset ja samaan aikaan ostetut jotta saavutetaan täysi hyöty rinnankytkennästä. Virtaa silloin löytyy tuplasti yhteen akkuun verraten.
matti
Niin kauan kuin traktorin sähkölaitteet säilyy alkuperäisinä ei minusta ole mitään väliä kumminpäin napaisuus on. Siis ei kannata vaihtaa miinusmaaksi ennenkuin esimerkiksi uudistaa laturin vaihtovirtasellaiseksi. Mutta jos tekee sen, niin (tasavirta)laturi pitää polaroida uudestaan. Sen voi tehdä painamalla käsin hetkeksi (luokkaa 2s) takavirtareleen kärjet kiinni tai taavetissa vielä helpommin antamalla tasavirtalaturin virtajohtoon (siihen isompaan lattaan) startin päästä johdonpätkällä sähköä.
Ja olihan ne akut rinnankytketty eli miinus-miinus ja plus-plus. Ne akut kannattaa olla samanlaiset ja samaan aikaan ostetut jotta saavutetaan täysi hyöty rinnankytkennästä. Virtaa silloin löytyy tuplasti yhteen akkuun verraten.
matti
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1656
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Nyt mättää, jos traktorin istuimen alla on kaksi akkua ja vielä plussa maissa on selvää, että traktori on Implematic. Koko ajan ollaan kuitenkin tällä palstalla annettu ohjeita 996 mallille joka on Selectamatic. Näiden mallien välillä on melko suuria eroja joten olisi varmaan paikallaan selvittää traktorin todellisen mallin, ettei ohjeet mene väärään talliin.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Samoilla linjoilla olleK:n kanssa, kaikki ei täsmää nyt
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2956
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Ketjun aloittajalla on 996 (petzku) ja myöhemmin mukaan tulleella (jokihuoko) sitten imple. Petzkun traktorista tais olla kuvakin tuolla galleriassa. Olisiko järkevää nyt implemiehen laittaa oma topic ja jätetään tämä petzkun koneelle ?
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» 850:n käynnistys
» Käynnistys ongelma yllättäen
» 1210 käynnistys ongelma
» 850 ilmaus/käynnistys
» Kuutosen käynnistys
» Käynnistys ongelma yllättäen
» 1210 käynnistys ongelma
» 850 ilmaus/käynnistys
» Kuutosen käynnistys
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa