db 996 käynnistys pitkästä aikaa
+6
mattkau
outsider
kujanjuh
erkki
Paulig
petzku69
10 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: db 996 käynnistys pitkästä aikaa
Mitä tarkoittaa hienosana topic?
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Topic = aihe
Uusi topic = uusi aihe ,uusi keskustelun aihe
Uusi topic = uusi aihe ,uusi keskustelun aihe
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1942
ka ei ollut tarkoitus näin tyhjentävää keskustelua etes implematicista käynnistää... Kuhan ihmettelin tuota akutusta
Tällä voorumilla saa kyllä asiallisia tyhjentäviä vastauksia aiheeseen kuin aiheeseen ilman kummempaa kettuilua mikä nettivoorumeilla on yleensä tapana.
Jatketaan siis 996:lla tästä eteenpäin, kiitokset mun epätietoiseen kyselyyn tänne vastanneille
Tällä voorumilla saa kyllä asiallisia tyhjentäviä vastauksia aiheeseen kuin aiheeseen ilman kummempaa kettuilua mikä nettivoorumeilla on yleensä tapana.
Jatketaan siis 996:lla tästä eteenpäin, kiitokset mun epätietoiseen kyselyyn tänne vastanneille
jokihuoko- Viestien lukumäärä : 34
jokihuoko kirjoitti: ka ei ollut tarkoitus näin tyhjentävää keskustelua etes implematicista käynnistää... Kuhan ihmettelin tuota akutusta
Ei mittään, joskus vaan menee sitten kaksi eri asiaa sekaisin. Ja sitten jos neuvotaan väärin, harmittaa neuvon antajaa sekä kysyjää
Paulig- David Brown : 990 Selectamatic vm. 79 Sekurahytillä & 990 vm. 76 taavihytillä
DBTCF:n jäsen nro : 14
Viestien lukumäärä : 1187
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» 850:n käynnistys
» Käynnistys ongelma yllättäen
» 1210 käynnistys ongelma
» 850 ilmaus/käynnistys
» Kuutosen käynnistys
» Käynnistys ongelma yllättäen
» 1210 käynnistys ongelma
» 850 ilmaus/käynnistys